înainte de toate, treceți pe aici: https://www.wattpad.com/217199495-să-cunoaștem-personajul-jordan-dare-the-good pentru a vedea un interviu special cu Jordan luat de Dianne4Stars :)știu că mulți dintre voi au așteptat acest moment, sper că va fi așa cum v-ați dorit:) love you. xx
19. Nu ai idee cât de mult am așteptat să fac asta.Am refuzat până să-i și vorbesc următoarea zi, scoțându-l complet din minte. Nu m-am atins nici măcar de mâncarea pe care a pregătit-o și când i-am spus scurt că merg să mă văd cu Lucy, știa că ceva nu e de bine.
Întâlnirea mea cu Lucy n-a durat mai mult de cincisprezece minute; ea se pregătea să meargă la Circus Maximus iar eu voiam să văd Forumul Traian. Nici una dintre noi nu era prea fericită că trebuia să ne despărțim dar norocul ei era că Daniel nu era teribil de enervant.
După ce m-am despărțit de ea m-am întors în cameră unde m-am îmbrăcat cu un pulover albastru gros și o pereche de blugi la întâmplare, lăsându-mi părul desprins. De câteva zile aveam impresia că totul se duce de râpă pentru mine, iar cel mai grav lucru era imaginea mea.
- Oare m-am îngrășat?
De când mă știu mă luptam cu asta și chiar dacă încercam să-mi arunc gândurile negative în spatele minții, ele reușeau mereu să se întoarcă. Mi-am tras rapid puloverul peste abdomen înainte ca Jordan să între peste mine, cerând să știe ce naiba fac.
Are obiceiul ăsta.
După ce mi-am luat geanta și geaca am ieșit din dormitor doar pentru a-l găsi gata de plecare.
- Unde mergi?
Zilele ăstea arăta mult mai serios decât era de fapt. Jordan pe care am ajuns să-l cunosc nu stătea niciodată serios mai mult de cinci minute, să nu mai menționez glumele proaste dar care totuși mă făceau să râd.
Și-a ridicat privirea spre mine și ridică din umeri.
- Oriunde mergi tu.
La un moment dat m-am simțit teribil de prost pentru faptul că nu-l băgam în seamă dar apoi mi-am adus aminte de felul în care a venit aseară peste mine și Julian împreună cu Keira. Din fericire n-am mai auzit nimic despre ea și aparent nici Jordan pentru că n-a mai adus vorba de asta.
- Nu ți-e foame? Nu ai mâncat nimic toată ziua.
Mă privi cu mare atenție, așteptând un răspuns din partea mea. Pur și simplu mi-am scuturat capul și am continuat să merg.
- Haide Thalia, nu trebuie să faci asta doar ca să mă enervezi. Nu e bine pentru tine.
Chiar avea impresia că o făceam din cauza lui? Credea că totul are legătură cu el?
CITEȘTI
The Good Girl's Bad Boy
Teen FictionThalia Pierce nu a fost niciodată tipul de fată care se culcă târziu, flirtează sau care stie cum să se comporte în preajma băieților. Era genul de fată care iubea cărțile si îsi petrecea timpul între patru pereți, pierzându-se printre paginile cărț...