4. Nu-mi spune că ești un fel de Angelina Jolie cu un costum sexy sub halat.
Pe tot parcursul drumului am fost nevoită să ascult muzica lui stupidă, pentru că refuza să mă lase să schimb postul. As fi preferat s-o iau pe jos, prin ploaie, decât cu el.
Imediat ce a parcat masina pe un loc de handicapați în fața scolii (nu am pus nicio întrebare, dar bănuiesc că se referea la el însusi) am iesit din masină fără să-i adresez vreo vorbă și am zbughit-o către scoală. Nu am mai asteptat să văd dacă zice cineva ceva despre faptul că am coborât din mașina tipului nou care arată bine, dar poate că n-au observat. Speram că-l voi revedea abia diseară, nu în scoală. Dacă ținea la reputația lui, si el ar trebui să spere acelasi lucru.
Holurile scolii erau pline ochi cu elevi uzi leoarcă ce bârfeau de zor. Majoritatea se făceau că nu exist, dar au mai fost si excepții când unii se trezeau să comenteze de ținuta mea. Aparent toată lumea are ceva împotriva hainelor mele zilele ăstea.
Dar adevăratul calvar începu la ora de desen a doamnei Harriet. Ne anunță că are ceva de rezolvat si ne dădu timp 50 de minute să desenăm o imagine vizuală dintr-un film sau carte. Majoritatea începură să deseneze scene din filme obscene (trebuia să recunosc că unii chiar erau talentați) iar alții pur si simplu mâzgăleau foaia. L-am putut vedea pe Greg si amicii săi cum încercau să întruchipeze o femeie goală stând într-o poziție care era destul de inumană. Nu va lua mai mult de doi pe chestia aia.
Eu, în schimb, m-am decis să desenez ceva dintr-o carte. La început n-am stiut ce să aleg, dar după mi-am amintit de niste scene din Harry Potter, si m-am apucat de desenat. În filme este vorba despre Voldemort care si-a împărțit sufletul în sapte horcruxuri, dar anumite teorii spun că acele horcruxuri reprezintâ de fapt sapte personaje. L-am desenat pe Draco cu inelul, Ron cu medalionul lui Salazar Slytherin, Hermione cu pocalul lui Helga Hufflepuff, Neville si sarpele Nagini, Ginny cu jurnalul lui Tom Riddle, Luna cu diadema Rowenei Ravenclaw, si însusi Harry Potter. Trebuie să recunosc, eram o fană înfocată a acestei serii.
Dar toată distracția începu când un fotbalist s-a ridicat în picioare si strigă:
- Bătaie cu vopsea!
Am încercat să scap cu viață din asta, asa că m-am ascuns sub bancă, trăgându-mi si desenul după mine. Nu aveam de gând sâ-l las să fie distrus de bestiile ăstea.
M-am târât cât de repede am putut spre usă în timp ce toată lumea țipa si arunca cu vopsea la întâmplare. Era cât pe-aci să fiu călcată în picioare de unul dintre elevi, dar am reusit să mă trag înapoi la timp. Când am ajuns la usă, m-am ridicat în picioare si am iesit imediat afară, trântind usa în urma mea.
Școlile publice sunt o bătaie de joc.
- Lasă-mă să ghicesc, trebuie să pictați un model nud si nu ai suportat oroarea de a vedea o persoană goală, nu-i asa? râse cineva.
Jordan stătea rezemat de dulapuri, ținând în mână un teanc de cărți. Mă privea cu tipicul lui interes, de parcă eram vreun animal de la zoo.
- Ce cauți aici? l-am întrebat, ignorându-i afirmația. Chiar nu aveam de gând să mă iau la ceartă cu el aici.
- Eram în drum spre geografie, dar m-am pierdut, scânci el.
- Sala este chiar acolo, Jordan, i-am spus în timp ce arătam cu degetul către sala de clasă de la zece metrii distanță.
Privi si el către sală, arătând de-a dreptul uimit.
- Ei bine, mi-am pierdut sansa de a apărea devreme. Ce rost mai are să merg acum?
CITEȘTI
The Good Girl's Bad Boy
Roman pour AdolescentsThalia Pierce nu a fost niciodată tipul de fată care se culcă târziu, flirtează sau care stie cum să se comporte în preajma băieților. Era genul de fată care iubea cărțile si îsi petrecea timpul între patru pereți, pierzându-se printre paginile cărț...