22. Am furat o grămadă de segways de la carabinieri.

8.1K 435 144
                                    

22

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.



22. Am furat o grămadă de segways de la carabinieri.


Înainte să plecăm m-am schimbat și am făcut minimul efort de a mă machia. Nu era mare lucru, însă era mai bine decât nimic. Într-un fel eram încântată de faptul că-mi voi găsi o rochie elegantă pentru un bal adevărat. Ca orice fată, visul meu era să fiu cea mai spectaculoasă dintre toate, chiar dacă nu eram o Cenușăreasă modernă. Chiar dacă Jordan nu era tocmai prințul din poveste.

- Ești gata?

Cu zâmbetul pe buze am dat din cap, optimistă că voi merge să-mi găsesc rochia potrivită pentru bal.



*peste câteva ore*



- Nimic, absolut nici o rochie nu e potrivită pentru bal!

Am strâns materialul rochiei crem în mână cu putere, rezistând tentației de a o sfâșia.

- O să găsim una, zise Jordan aproape adormit.

Ne plimbam prin magazine de ore întregi și încă nu dădusem peste rochia potrivită. Între timp Jordan a avut șansa de a-și cumpăra aproape o garderobă nouă, vreo trei perechi de pantofi și vreo cinci jocuri video. Plus suveniruri. E bine de știut că măcar unul din noi a căpătat ce voia.

Aveam doua opțiuni rămase: o rochie neagră, scurtă, cu un decolteu destul de mare și una roșie, lungă până în pământ și cu o tăietură în lateral, scoțându-mi la vedere piciorul drept. De asemenea decolteul ajungea până aproape de centrul abdomenului meu, amintindu-mi vag de rochiile purtate de vedete la evenimente sociale importante. Rochia neagră era dintr-un material putin dur datorită cusăturilor, iar cea roșie din mătase, fină precum o eșarfă.

Am probat-o pe cea neagră.

Am făcut câțiva pași înapoi, privindu-mă cu mai multă atenție; nu era tocmai o alegere bună, având în vedere că mă făcea să par plinuță, iar brațele mele erau mult prea...

- Thaly, pot sa intru?

M-am răsucit imediat către ușa cabinei la auzul vorbelor lui Jordan, încercând să închid fermoarul rochiei.

- Da, poți.

Mă așteptam să mă privească din cap până în picioare și să rânjească, făcând un comentariu deplasat.

Bineînțeles că m-a analizat, însă nu rânjea, ci părea chiar surprins.

- Vrei să mă ajuți cu fermoarul, te rog?

M-am întors cu spatele la el, conștientă că nu purtam sutienul pe mine. Mi-am indreptat spatele in timp ce el îmi dădu parul de-o parte, plasând un sărut pe ceafa mea.

The Good Girl's Bad BoyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum