İyi okumalar 🤎
İstanbul'un İncisi
Bölüm 2Bu bölüm küfürlü sözler ve cinsel içerikli sahneler içermektedir !!!
Kısa bir süre sonra Serkan Bolat ve ardından küçük bir grup binaya girdiğinde Eda Yıldız, Kaya Design'daki resepsiyon masasının hemen arkasında duruyordu. Ona yetişmek için acele eden. Kısa saçlı, gözlüklü asistanı Leila onu selamladı ve alaya katıldı. Eda ve arkadaşı Ceren beklediler.Dinlenmeden önce asansör kapılarının arkasında kaybolana kadar.
"Neden ayağa kalkıp onu selamlamamız gerektiğini bile bilmiyorum. Adam bizim yönümüze bakmadı bile" oturarak burnunu çekti ve şişmiş ayak bileklerine masaj yapmaya başladı "Kalkıp dinleyeni selamlasam iyi olur. Pırıl hanim'in ikimizi nasıl azarladığına saatlerce arka arkaya."arkadaşına cevap verdi.
" Ne kadar korkunç olduğunu biliyorsun."Eda iç geçirdi. Bu şirkette çalışan herkesin bir poposu vardı Serkan Bolat dahil.
Şirket için sadece üç hafta çalışmasına rağmen, onun katı ve affetmez kişiliği hakkında hikayeler duymuştu. Kaya Design mağazalarından birinde satış elemanı olarak çalışan oda arkadaşı Melo, Serkan Bolat'ın beklenmedik bir şekilde mağazaya girdiğini, hafif vitray tezgahına bir göz attığını ve mağaza müdürünü kovduğunu söyledi.Ancak Eda'in ondan hoşlanmamasına neden olan sadece personele karşı soğuk tutumu değildi, bir çapkın, sevgili değiştiren, çorap değiştiren bir playboy olarak ünüydü ve magazin dergileri onun sosyal hayatını belgelemeyi asla unutmadı. Çalışanlarına nasıl davranıyorsa kadınlarına da öyle davranıyordu: Duygusuz. Kalpsiz ... Serkan Bolat soğuk, kalpsiz bir piçti.
Resepsiyondaki telefon hattı yanıp söndü ve Eda hızla ahizeyi kaldırdı. Bir diğeri Bayan Pyryl'in buyurgan talimatı, her zaman ilk zil sesini yanıtla. Bu iç çizgiydi.
"Eda Yıldız? Ben Engin Bey'in sekreteriyim. Sana bir zaman tayin istedi, sen otuz dakika içinde bedava mı? ”dedi sekreteri diğer ucunda. "Şu anda ama izinsiz masadan kalkamam. Gelebilir miyim? öğle yemeği molası zamanı? Öğlen civarında mı? ”Kadının patronunun ajandasını kontrol etmesi birkaç saniyesini aldı. "Bugün öğlen iyi değil. Yarın öğleye ne dersin?"dedi
"Öğle vakti burada ol. Ofisi on yedinci katta."Eda ona teşekkür etti ve heyecanla arkadaşına döndü. "Engin Bey beni görmek istiyor. Bu iyiye işaret değil mi? İnsan Kaynakları kredi talebimi kabul etmiş olmalı, o da onaylayacak. Yoksa beni neden görmek istesin ki, değil mi?"
Eda heyecanla ellerini çırptı, bacaklarındaki acıyı unuttu. olsaydı ne güzel olurdu kredi talebini onaylayacaklardı. Bütün sorunları çözülecek, ödeyebilecek
Sonunda iki işte çalışmayı bırakması gereken tüm para.
"Umarım da sevgili Eda" diye yanıtladı arkadaşı. "Ama çok umutlanma. Sonunda çok para istiyorsun." Tam olarak yarım milyon lira. Altmış beş bin dolar. "Bunu biliyorum, borçlarımı ödeyebilmek için tek umudum bu"içini çekti.
"Son teslim tarihime sadece iki ay kaldı ve bu korkunç insanlar ben ağlayana kadar beni yalnız bırakmayacaklar.""Keşke bir şeyler yapabilseydim," diye arkadaşına eliyle dokundu Ceren.
"Bu işi bana zaten teklif ettin, değil mi?" olumlu bir tutum sergilemeye çalışırken gülümsedi, ancak her geçen gün daha da zorlaştı. Ceren, Melo ile aynı apartmanda yaşıyordu. Onlar hızlı
Eda, dört ay önce teyzesi Ayfer'in meme kanseriyle uzun ve pahalı bir savaştan sonra vefat etmesinin ardından Eda'nın yanlarına taşınmasıyla arkadaş oldular. Ayfer'in küçük antika dükkanının sağladığı küçük gelir, sağlık sigortasını karşılamaya yetmedi. Düzenli hastane yatışları, kemoterapi seansları ve bitmek bilmeyen pahalı tedaviler için iki banka kredisi çekmek zorunda kaldı, ancak teyzesinin hastalığı daha da kötüleşti. Bankalar ek kredi almasına izin vermediler, bu yüzden Eda ihtiyacı olmayanı yaptı, teyzesi özellikle yasakladı: Tefeciye gitti ve üç yüz bin lira borç aldı Metin adında elli yaşında bir adam. onu bir borç senedi imzalamaya zorladı ve imzalamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Istanbul'un incisi ♡+18♡
Randomyazar:@Tsarina13 Tanıtım: Aşk için can atan tamamen yalnız iki insanın hikayesi. Arsanın merkezinde: Serkan Bolat, İstanbul'un yakışıklı, zengin, asil bir bekarıdır. Ve Eda Yıldız güzel, yetenekli, bağımsız ama borcunu ödemek için büyük miktarda par...