İyi okumalar🦦
Bu bölüm küfürlü kelimeler ve cinsel sahneleri içerir!!!
"İşte bu, Melo. Hapse gireceğim, " diye çaresizlik içinde Eda yatağına dağılmış banknotlara bakıyordu.
"Sakin ol, hapse girmeyeceksin. Kredi köpekbalıkları insanları hapse atmaz, paralarını almayı tercih ederler. Belki seni metresi falan yapar." dedi Melo gözleri kapalı, uykuya dalmak üzereydi.
"Teşekkürler Melo. Ben çok daha iyi hissediyorum."Eda ironik bir şekilde söyledi.
"Yatağa git, Eda. Geç oldu, " oda arkadaşı uykuyla mırıldandı.
Eda, Pasha gece kulübünde uzun bir vardiyadan sonra sabah 2: 30'da eve döndü. Muhasebe departmanı Müdürü Engin ile yaptığı kısa toplantı onu acı bir hayal kırıklığına uğrattı ve birkaç bin liranın sihirli bir şekilde bir yere düştüğü umuduyla maliyesini kontrol etmek için yatağa oturdu.
Her ne kadar yiyecek ve kıyafetler için titizlikle biriktirmiş olsa da ve gece geç saatlerde bir gece kulübünden döndüğü zamanlar dışında, işe yürüyerek gitmeye karar vermiş olsa da, hala altmış beş bin dolarlık bir borcu vardı.
Banka makbuzlarını ve faturalarını bir yığın halinde topladı ve "kişisel "etiketli kırmızı bir klasöre sakladı. Battaniyenin altına girdi ve gözlerini kapattı, hemen uykuya dalmak istedi, ancak içgüdüsel olarak Serkan Bolat ile olan toplantısını yeniden deneyimlediğini keşfetti.
Onu bugün olduğu kadar yakından görmedi ve güzelliğinden etkilendi. Lanet olsun. O sadece güzel değildi, Tanrı gibiydi. Kibirli, kendine yeten bir Tanrı. Yeşil gözlerinin onu baştan ayağa, güçlü çenelerine ve ağzına kabaca baktığını hatırladı. Onun için küçümsemesinin üstesinden gelirse, dudaklarını saatlerce öpebilir. Ayrıca, giydiği gülünç pahalı üçlü takım elbisesinin altında güçlü bir spor bedeniyle karıştırılmamalıdır. Kaslarının giysilerinin kumaşını gerdiğini hatırladı, serbest bırakılması için yalvardı ve istemeden dudaklarını yaladı .
"Kendini topla, kız," diye düşündü, bir tarafa döndü. Bu piç kurusu hakkında hayal kurmaya başlamasıyla ilgili bir soru yoktu. O bir seri kadın avcısıydı, tehlikeli bir bölgeydi. Lanet olası bir mina'ydı. Gözlerini kaba bir şekilde soyduğu için, adamın kadınları kişisel oyuncakları olarak gördüğünü söyleyebilirdi.
"Kes Şunu, Eda. Endişelenecek bir şeyin var, " dedi yüksek sesle ve gözlerini kapatarak güçle.
Sonunda huzursuz bir uykuya daldı, hapishane kostümündeki görüntüleri rüyalarını kovaladığında yatakta döndü.************************************************************
"Striptiz kulübünde mi çalışıyor?"Serkan, mutfak masasına dağılmış fotoğraflara bakarken şüpheyle sordu.
"Bu bir striptiz kulübü değil, efendim," Mustafa düzeltti. "Resmi olarak sadece bir gece kulübü, ancak müşterilerine eskort hizmeti sunma konusunda bir üne sahip. Tabii ki kayıt için değil."
Serkan," yani o bir fahişe, striptizci değil " dedi.
Mustafa gözlerini indirdi. "Muhtemelen bir striptizci, efendim. Bugün, gecenin çoğunda masaları bekledi, sonra VIP odalarından birinde otuz dakika boyunca kayboldu ve bekleme masalarına geri döndü. Sanırım onun için yavaş bir geceydi."
Serkan, kısa bir deri etek ve düz karnını vurgulayan mor bir üstte Eda Yıldız'ın fotoğrafına baktı. Yüzü ağır bir şekilde boyandı ve saçları yüksek bir at kuyruğuna toplandı. Bugün gördüğü kadından farklı görünüyordu, ama yine de şaşırtıcı derecede güzeldi. Çifte hayat mı sürdü?
Fotoğrafı elinde sıkıca sıktı.
"Başka ne var?"diye sordu koruması.
"Başka bir kadınla bir ev kiralıyor Erkekler etrafta değil, " diye ekledi, patronunun duymak istediği şeyin tam olarak bu olduğunu hissetti.
"Ev sahibi mi?"diye sordu.
"Hayır, efendim. İstanbul'un en ucuz kirası."
Serkan kısaca başını salladı. "Tamam, şimdi gidebilirsin."
Mustafa, patronu Eda Yıldız'a topladığı dosyayı okuyarak teslim oldu .
"Sadece şanslıydım. Sadece bir striptizci olmak zorundaydı, " Serkan bir gülümsemeyle düşündü. Para için soyunmaya hazırsa, muhtemelen yeterince açgözlüdür ve teklifini kolayca kabul eder. Mükemmeldi. Bir striptizciyle evleneceğini öğrenirse, annesinin tepkisini sunarak güldü.
Saatine baktı ... Saat sabahın dördü. Oturma odasından geçti ve yatak odasına giden birkaç basamağa tırmandı.
"Yarın," diye kendine söz verdi. "Yarın onunla konuşacağım."
***************************************************************************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Istanbul'un incisi ♡+18♡
Aléatoireyazar:@Tsarina13 Tanıtım: Aşk için can atan tamamen yalnız iki insanın hikayesi. Arsanın merkezinde: Serkan Bolat, İstanbul'un yakışıklı, zengin, asil bir bekarıdır. Ve Eda Yıldız güzel, yetenekli, bağımsız ama borcunu ödemek için büyük miktarda par...