Bölüm 23

500 40 28
                                    

Merhabalar! Çok geç oldu kusura bakmayın!Hatalar için özür dilerim çok uykum vardı ve bu yüzden hatalar çok olabilir!sizi seviyorum 💋💋💋

Eda ayrıldıktan sonra Serkan selin'in inatçı ellerini boynundan çıkardı ve evine nasıl girdiğine ve konuşmalarını kesintiye uğrattığına dair öfkeyle kaynayan bir adım attı.
            
"Burada ne halt ediyorsun?"- diye Serkan ona bağırdı.
            
"Ne demek istiyorsun, burada ne yapıyorum?"diye sordu. "Senin için endişelendim."
            
"Bana sahte endişe yapma" dedi kahve yapmak için mutfağa giderken. "Sanırım sana davetsiz gelmemeni söylemiştim."
            
Selin Onu takip etti ve lüks çantasını mutfak masasına attı, gözlerinde acı çekti.
            
"Dün olanlardan sonra nasıl uzak durabilirim? Öldüğünü düşünerek neler yaşadığımı biliyor musun?"dedi Selin ellerin Serkanın yüzüne uzandı. Ona sarılmak için uzandı, ama Serkan elini omzuna koyarak onu tuttu.
            
"Senin tiyatro şakalarının havasında değilim."dedi. "Defol, yoksa seni dışarı atmalarını söylerim."
            
Tehdidini değerlendirmek için zaman ayırdı ve her kelimede ne demek istediğini biliyordu. Serkan Bolat boş bir tehdit oluşturmadı, bu yüzden onu dışarı atmadan önce onunla mümkün olduğunca fazla zaman geçirmesi gerekiyordu.
            
"Yeni ayrılan bir kadın yüzünden mi?"diye sordu Selin ve Serkanın daha da sinirlendiğini gördü. "Çünkü onunla ya da başka biriyle yatıp yatmadığın umurumda değil. Beni uzaklaştırana kadar, Serkan. Aramayı bıraktığından beri cehennemde yaşıyorum."
            
Selin Onu öpmeye çalıştı, ama Serkan onu uzaklaştırdı. "Bana lanet olası hilelerini yapmaya çalışma, Selin. Seni aramayı bıraktım çünkü artık sana ihtiyacım yok."
            
"Ama seni istiyorum Serkan. Seni seviyorum, " diye itiraz etti ve mavi gözleri gözyaşlarıyla doluydu.
            
"Oh, lütfen. Bana bu saçmalığı söyleme. Bunun sadece aramızdaki seks hakkında olduğunu çok iyi biliyordun, bunu açıkça belirttim, " dedi kendine kahve dökmek için bir bardak aldı.
            
"Serkan, lütfen."
            
"Geri çekil, Selin" dedi. "Ve bir daha bana burada gözükme."
            
Sert sözlerini duyduktan sonra, Selin taktiklerinin tekrar yanlış olduğunu fark etti. Serkan Bolat ne dualara ne de duygulara tepki gösterdi. O duygusuz bir orospu çocuğuydu ve onu tuzağa düşürmek istiyorsa daha akıllı olması gerekiyordu, çok daha akıllı.
            
Selin Kırgın bir görünüm verdi ve dairesinden ayrılmadan önce çantasını aldı, burnunu hafifçe salladı.
            
Serkan kahveyi yudumladı ve fincanı masaya çarptı.
            
Sabahını böyle geçirmeyi planlamıyordu!
            
Üç gün önce Yunanistan'a gittiğinde, Eda onu affetmeyi reddettikten ve evden atıldıktan sonra, kendisine bir daha onunla uğraşmayacağına söz verdi. Daha önce hiç bir kadına özür dilemek zorunda kalmadı ve onu reddettiği gerçeği onun kendini sevmesine zarar verdi.Yanlışlıkla onu bir yolculuğa çıkararak ve cömert hediyelerle duş alarak telafi edebileceğine inanıyordu, ama onu yaptığı gibi iteceğini beklemiyordu.
            
Bu yüzden açılışa katılmak için Yunanistan'a gitti ve muhteşem bir Yunan modeliyle halka açık bir şekilde görülmesini sağladı. Eda'ya neyi kaçırdığını göstermek için onun küçük yoluydu. Onun yeri doldurulamaz olmadığını ve affedilmeden yapabileceğini bilmesini sağlayın, ancak planı başarısız oldu.Onu itiraf etmek istediğinden daha sık düşündü ve güvenlik hizmetinin günlük raporunu dört gözle bekledi. Hatta onu aramaya karar vermesi muhtemel olmayan durumlar için toplantılar sırasında telefonunu sürekli kontrol ediyordu.
            
Pilot, motordaki arızaları ona bildirdiğinde ve uçağın çarpması için oldukça gerçek bir şans olduğunu kabul ettiğinde, Serkan'ın ilk düşüncesi Eda'ya yöneldi. Ona gönderdiği son mesaja baktı, mektuplar gözlerinin önünde ağlayana kadar.
            
"Bu gece eve gelecek misin?"diye yazdı ve gözlerini kapattı ve evine dönmek için dua etti.
            
Mustafa ona evde beklediğini söylediğinde, zavallı adamı itmemek ve oraya kendi başına gitmek için zorlukla karşı karşıya kaldı, tüm hız sınırlarını ihlal etti. İlk önce Eda'yı görmesi, ona sarılması, parfümünün kokusunu soluması ve bir sebepten ötürü eve giderken düşünebileceği her şey olduğunu söylemesi gerekiyordu.
            
Serkan yatak odasına gitti ve sadece birkaç saat önce Eda ile yattığı, ilk görüşte yapmak istediği gibi ona dokunarak onu öptü. Ona o kadar tutkuyla, o kadar koşulsuz bir şekilde teslim oldu ki, bu sabah bu kadar uzak durduğunu görünce şaşırdı. Ondan kalmasını istemişti ama iptal ettiler.
            
Telefonunu pantolon cebinde buldu ve şarj etmeye koydu, sonra yatağın kenarına oturdu ve konuşmadan önce bugün yüzleşmek zorunda kalacağı her şeyi düşünerek yüzünü yordu. Annesiyle konuşması ve şirketin yönetim kuruluna hayatta ve iyi olduğunu garanti etmesi gerekiyordu. Bütün Türkiye'nin baş aşağı olması gerektiğini biliyordu ve Eda ile sessizce konuşmadan önce bunu düzeltmek zorunda kaldı ve böylece kimse onları rahatsız etmedi.
 
***************************************************************************

Istanbul'un incisi ♡+18♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin