Bölüm 16

412 36 38
                                    

Eda zaten iki kez Serkan'ın evine gelmişti, ama bu sefer farklı hissetti. Serkan Onu büyük lobiye doğru ilerledi ve kravatını gevşeterek içeri doğru takip etti. İki gardiyanı bavullarını getirdi ve kapı onune koydu.

" nerede benim odam?"diye sordu, çantaların tutamaçlarını tuttu.

Ceketini çıkardı ve geri dönmeden ve bavullarını elinden almadan önce sandalyeye attı. Eda Onu ona katılmaya davet etmeden önce Cumartesi günü uyuduğu yakındaki bir yatak odasına kadar takip etti.

Serkan Kapıyı açtı ve Eda. "Mm, kullanabileceğim başka bir yatak odası yok mu?"o önerdi. "İşte, mesela."

Koridorun aşağısındaki kapıyı işaret etti.

Serkan Bavullarını koymak için içeri girdi ve alaycı bir şekilde ona bakıp geri döndü.

"Bunun bir fark yaratmadığını biliyorsun, değil mi? "diye sordu

"Yanımdaki odada ya da beş kapı olsa da, seni becermeye karar verirsem hiçbir şey beni durduramaz."

Onun süslü kostümleri ve prilozhennoy görünüm altında sıradan bir adam gizledi . Sadece seks hakkında düşünen ilkel, pislik bir adam.

"Geri çekil," diye Eda Serkanı bir kenara itti ve kapıyı kapattı.

Odayı ayrıntılı olarak incelemek için etrafa baktı. Serkan'ın yatak odası gibi, kasvetli tonlarda dekore edilmiş, ancak büyük bir tada sahipti. Kral yatak merkezi sahne aldı ve Serkan yatak gibi bir şey olsaydı, Eda da çok rahat olacağını biliyordu. Her iki tarafında da komodinler ve kabarık halılar vardı ve sonunda siyah bir deri tezgah vardı. Odanın aşağısında çift kişilik kanepe ve iki aynı koltuk ile bir oturma odası vardı. Eda bavullarından birini açtı ve oradan bir makyaj çantası çıkardı. Sonunda makyajını çıkarmak ve yatmaya hazırlanmak için lüks bir banyoya gitti.

Yatak odasına geri döndüğünde, Serkan'ın gece onu ziyaret etmesi ihtimaline karşı kapıyı kilitledi. Sabah 7'de bir alarm saati ayarladı ve her zamanki geceliğini giyerek ipek çarşafların altına girdi. Büyük bir yatağın ortasında uzanıyordu ve sonunda derin bir uykuya dalıncaya kadar odasından gelen herhangi bir sesi dikkatle dinledi.

************************************************************************

Eda için sabah her zaman en zor olanıydı. Elini yabancı bir komodine uzattı ve sabah üçüncü kez alarmı kapattı. Uyanma problemleri yaşaması normaldi, çünkü ciddi bir şekilde uykuya daldı ve beş saatten daha kısa bir süre boyunca geceleri daha sık uyudu.

Bir şey mırıldandı ve karnına uzanmak için döndü.

"Eda, uyan," dedi erkek sesi bir yakınlık içinde geliyordu.

"Hmmm"

Serkan Elini Edanın sırtında hissetti ve Eda yerinden sıçradı, oturdu.

Serkan,"sakin ol, sadece benim " dedi.

Sadece o mu? Sadece o mu? O şeytanın enkarnasyonuydu.

Eda dağınık saçlarını yüzünden çıkardı ve serkan'dan açık yatak odası kapısına baktı.

"Ne ... Buraya nasıl girdin? Kapı kilitliydi." - ve dekoltesini başıboş gözlerinden gizlemek için çarşafını kaldırdı.

"Anahtarlarım var ve sanada Günaydın" diye cevap verdi. "Başlamadan önce, sadece kendi başına uyanacağına dair bir işaret vermediğin için geldim. Alarm sesi beni çıldırtıyordu."

"Şimdi saat kaç?"

"7.45 ... Saat 8'de işte olman gerekmiyor mu?"diye sordu, ayağa kalktı ve kapıya doğru ilerledi.

Istanbul'un incisi ♡+18♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin