Bölüm 9

423 36 7
                                    

İyi okumalar 🤍

Eda, Serkan ile düğünü arifesinde gece kulübünde zor bir akşam geçirdi.
            
İlk olarak, omuz ağrısı, işten ayrılmadan önce yuttuğu iki ağrı kesici hapına rağmen onu rahatsız etti. Ağır tepsisini attı ve içkilerini elleriyle taşımaya başladı, ama sonunda üç yüz dolarlık bir şişeyi yere düşürdü. Patronu Emre bey, genel olarak hoş ama ucuz bir adam, önümüzdeki ay maaşından düşeceğine karar verdi.
            
Eve iki otuz sabah aç gitti ve uyuyan Melo'yu rahatsız etmemek için ışıkları kapalıyken oturma odasında yediği hızlı bir hindi sandviçi yaptı.
            
Eda'nın düğünden önceki geceyi nasıl hayal ettiği kesinlikle değildi. Evleneceğini sanmıyordu bile. Her zaman düşündü, biriyle tanışacağını, aşık olacağını ve özel gününü sevdikleriyle planlayacağını umuyordu. Ayfer hala her zaman eda'yı bir gelin olarak görmeyi, onun için büyük bir kına Partisi düzenlemeyi ve ona en güzel çeyiz almayı hayal etti, ama nasıl olacağını görmek için yaşamadı.
            
"Seni özlüyorum hala," diye fısıldadı, gözyaşları yanaklarına akarken. Kanepede kıvrıldı ve gözlerini ağladı. Ağladı çünkü dayanacak bir ailesi olmadan yalnız hissediyordu. Ağladı çünkü hayatın tüm sıkıntılarından fiziksel ve duygusal olarak tükendi. Onu seven bir adamla güzel bir beyaz düğün hayalini yas tutuyordu.
            
Gözleri kuruyana ve gözyaşları kalmayana kadar hıçkırıkları devam etti. Oturma odasındaki küçük sarı kanepede tamamen bitkin bir uykuya daldı.

***************************************************************************

            
"Bunu gerçekten mi yapıyorsun Serkan?"diye sordu Engin, en sevdikleri barın tezgahının yanına oturduklarında.
            
Serkan, kahverengi sıvıyı izlerken bir bardak oynadı ve başını salladı. "Tek yol bu, Engin. Amcam bana başka seçenek bırakmadı."
            
"Ve bu kadın, Eda yıldız, bu konuda tamamen aynı fikirde, emin misin?"diye sordu arkadaşı.
            
"Evet, yarın evleneceğiz. Bağlayıcı bir sözleşme imzaladık. Onu dava etmemi istemediği sürece şimdi geri çekilemez " dedi Serkan, ancak konuşmasında güven duymadı.
            
Engin jestle barmene beşinci bir bardak vermesini söyledi ve Serkan'a komplo bakışıyla döndü.
            
"Söyle bana, onunla yatıyor musun?"Engin sordu ve Serkan hemen gerildi.
            
"İş ilişkimiz var, Engin. Müşterilerimizden biriyle yattığımı görüyor musun?"- rahatsız edici bir şekilde arkadaşına söyledi.
            
"Hayır, ama yine de hiçbiri Eda yıldız gibi değil. Bu kadın çok çekici."
            
Serkan, kadehi planladığından daha fazla güçle rafa koydu. "Dikkat Et, Engin. Bahsettiğin kadın benim karım olacak!"
            
Açıkça çok fazla içki içen engin, hıçkırdı ve başka bir yudum almak için bardağı  dudaklarına getirdi, ancak Serkan aldı.
            
"İçmeyi bırak ... Yarın için sana ihtiyacım var."
            
"Hadi ama ... Bu kadar iğrenç olma, Serkan. Striptiz kulübüne gidelim ve sana gerçek bir bekarlığa veda Partisi verelim."Engin önerdi, gözleri heyecanla parladı.
            
"Şşş," dedi Serkan, kimsenin arkadaşının konuşmasını duymadığından emin olmak için etrafa baktı. Girişte duran adamlarından başka kimse yoktu.
            
Mustafa'yı aradı. "Birisi Engin'i eve götürsün, çok fazla içti."
            
"Tamam,Serkan bey."
            
Serkan doğrudan restorandan eve gitti. Elbiselerini çıkardı ve yatakta yatarken, Eda Yıldız ile evliliğini tamamen platonik tutacağını düşündü. Sadece yüzünün görünümü iç huzurunu bozdu. Yumuşak kahverengi gözleriyle ona her baktığında ya da meydan okurcasına bağırdığında ona gömmek istedi. Sadece kendisine inkar ettiği ve diğer erkeklere teklif ettiği bir şeye sahip olmak istedi ve bunun için kendinden nefret etti. O da ondan nefret ediyordu.
            
Öfkesini hak etmek için her şeyi yaptı. Fuhuş ve gölgeli bir iş yapan baştan çıkarıcı bir kadındı. Bir milyon dolar almayı reddetmesi bir saniye bile aldatmadı. Bunu sadece ondan çok daha fazlasını almayı planladığı için yaptı. Babasının pek çok manipülatif fahişenin açgözlülüğünün kurbanı olduğu gibi, onun kurbanı olmak istemiyorsa dikkatli olması gerekir. Her şey kontrolü korumakla ilgili.
            
Yüksek sesle ofladı . Delirdi. Keşke onu bir kez bile becerebilseydi. Eda'nın bu sağlıksız takıntısına son vermek için bir gece yeterli olacağından emindi.
            
Sonunda sabah saat ikide uykuya daldı, sadece gelecekteki karısının uykusunda onu tekrar takip etmesi için.

Istanbul'un incisi ♡+18♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin