Bölüm 8

456 34 5
                                    

Bölüm için oy vermeyi unutmamanız için bir hatırlatma. Bu hikayeyi sizin için yazmak için çok zaman ve çaba harcadım ve küçük yıldızlarınız bana çabalarımın boşa harcanmadığını ve devam etmek için motive edici olduğunu gösteriyor. Teşekkürler ve keyfini çıkarın!🤎🤎🤎

Eda kaşlarını çattı, doğru anladığından emin değil. "Sadece sözleşme yüzünde ne demek istiyorsun?"diye sordu.
            
"Yani birlikte yatmıycağız" diye kısaca ona bakmadan açıkladı .
            
"Beş dakika önce bana saldırmaya hazır olan Adam diyor," dedi saçlarını omuzlarından uzaklaştırarak alay etti.
            
Serkan Ona kasvetli bir bakış attı ve Eda düzleşti, ona vurmayı düşünürse kaçmaya hazırdı, ama hareket etmedi.
            
"Evet, beş dakika önce doğruydu, ama bir kereden fazla ilgilendiğinizi açıkça belirttiniz. Asla kadınları kovalamam ve şimdi başlamayacağım. Sevişmek için çok az kadınım yok, bu yüzden kendine çok fazla önem verme."
            
Eda sözlerini bir tokat gibi hissetti. Onu yerine koydu.
            
"O zaman neden onlardan biriyle evlenmiyorsun? Neden ben?"diye sordu.
            
"Sadece geçici bir anlaşma ile ilgilendiğim için, bunu kabul etmeyecekler ..."
            
Mini bar alanına yöneldi, bir şişe viski aldı ve kendine biraz döktü.
            
Saat 3'te kim viski içer ki?
            
"Bu tamamen bir iş sözleşmesi olacak" diye devam etti. "İstediğin para miktarından daha fazlasını alacaksın ve tek yapman gereken benimle evlenmek. Benimle yaşamak zorunda değilsin, benimle yatmak zorunda değilsin, hiçbir şey. Hayatını şimdi olduğu gibi yaşamaya devam et. Altı ay sonra boşanacağız ve paranı alacaksın. Bir daha asla görmeyeceğim ".
            
"İptal mi demek istiyorsun?"onu düzeltti ve omuz silkti.   
"Yine de."
            
Eda kanepeye oturdu ve bacaklarını geçti. Gözleri bir an için uzunlukları boyunca kaymıştı, ama hızlı bir şekilde gözlerini aldı.
            
"Neden evlenmek zorundasın?"diye sordu ona.
            
"Seni ilgilendirmez"
            
Yine tam bir pislik oldu. Onu sadece birkaç dakika önce kırılacakmış gibi düzgün bir şekilde giydiren bir adam kayboldu.
            
Eda öngörülemezliğinden iç çekti.
           
"Haklısın, sormamalıydım ... Diyelim ki bu ilginç teklifi kabul ediyorum, şirketinizdeki işimi nasıl etkileyecek?"
            
"Yani merak ettiğini kabul ediyor musun?"
            
"Evet, çok merak ediyorum  Serkan bey." Serkan Bolat'ın cinsel isteklerine boyun eğmeden metinden kaçma şansı vardı ve bunu kaçırmayacaktı.
            
"Bu senin işini etkilemez. Yani sırf karım olduğun için terfi alamayacaksın. Kimse evli olduğumuzu bile bilmeyecek."
            
"Yani evlenmeden evleneceğim. Başka insanlarla görüşebilir miyim?" Ama bu Edanın Planlarında yoktu, ama onu rahatsız etmek onun hoşuna gidiyordu.
            
Bardağını elinde daha sıkı sıktı, eda'nın başka bir adamla görüşme  görüntüsünü rahatsız etmişti ve başını salladı. "Benim gibi - olacak"
            
"Elbette olacaksın," dedi Eda. Altı ay boyunca bekar bir tilki olarak kalmasını ve yatak odasındaki elli prezervatifin uçmasına izin vermesini beklemiyordu.
            
Eda parmaklarını yanındaki boş bir yere dokundu ve düşündüğü gibi davrandı.
            
"Yani? Bizde anlaşma var?"diye sordu,Serkan başka bir viski yudumlarken.
            
"Öncelikle birkaç değişiklik yapmak istiyorum Serkan bey"
            
"Ne değiştirmek? "
            
"Eh, kendinize bir milyon dolar tutabilirsiniz. Sadece altmış beş bin dolara ihtiyacım var." Eda İhtiyacı olandan daha fazla bir kuruş almadı. Bu parayı Metime geri vermek ve ondan kurtulmak için kullanacak, daha sonra kendini güvence altına almak ve banka aidatlarını ödemek için çalışmaya devam edecek.
            
"Daha az para mı istiyorsun?"- inanmaz diye sordu Serkan.
            
"Evet ve ödemenin altı ay içinde değil, hesabıma önceden gelmesini istiyorum" diye ekledi.
            
"Neden? Ne Alman gerekiyor?"diye sordu.
            
"Saygısızlık etmek istemem Sayın Serkan, bu sizi ilgilendirmez. Yeni şartlarımı kabul ediyor musunuz?"dedi, ve gülümsedi. Yine de cevap vermesini beklemiyordu. Kadın çok gizliydi.
           
"Bana uyar."
            
"O zaman bunu yapacağım, Sayın Serkan, sizinle evleneceğim " diyerek sözlerini yanlış bir güvenle söyledi ve ayağa kalktı. Ona elini uzattı ve aldı.
            
"Anlaştık mı?"
            
"Anlaştık."

************************************************************************

Istanbul'un incisi ♡+18♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin