Bölüm 14

459 39 12
                                    

Dikkat! Bölüm cinsel içerikli sahneler içeriyor!

            
Ertesi sabah Eda ilk kez inanılmaz rahat olduğunu düşündü. Arkasından sıcaklık yayan sert bir vücut kendine çekip, sıcak nefesi kulağının altındaki hassas noktayı gıdıkladı.
"Ne harika bir rüya" diye düşündü uykulu uykulu.
            
Serkan'ın vücudunun baş döndürücü kokusunu tanıdı. Yanında yatıyordu ve ona sıkıca sarılıp, Eda başını Serkanın omzuna yasladı. Gecenin bir yerinde, geceliğinin ince kumaşını bir kenara ittip ve göğüslerinden birini sahiplenici bir şekilde elinde avuçlayarak tuttu. Sırtı yay gibi oldu ve hafif bir inilti ile Serkana kendini bastırdı, onun etkileyici ereksiyonunun kıçına baskı yaptığını hissetti.
            
Serkan Göğüslerini uykusunda sıktı ve iki elini yavaş, dairesel hareketlerle hareket ettirirken Eda ,erotik bir şekilde inleyerek Serkanın elini kendi elleriyle kapattı.
            
"Mmm," diye tahrik olarak  Edanın nefesi kesildi, vücudunu yavaşça ovmaya devam etti, sürtünme onu arzuyla çılgına çevirdi.
            
"Eda..." diye heyecanla mırıldandı Serkan sesi hala uykudan kısılmıştı.
            
"Çok iyi," diye fısıldadı kapalı gözlerle.
            
"Çok çok iyi" diye onayladı Serkan onu daha sıkı sıkarak. Üstlerini örten çarşafı geri çekti ve araştırma elini onun karnında ve çıplak kalçalarında gezdirdi. Dayanılmaz bir zevkle inleyene kadar ustaca kavrayıp yoğurarak göğsüne döndü. Dudaklarını kulak memesinin altındaki yumuşak noktaya dokundurdu ve açgözlülükle emdi, sonra dilinin ucunu çenesinin üzerinde gezdirdi ve Eda başını dudaklarıyla buluşmak için çevirdi. Yavaş bir uyum içinde birlikte hareket etmeye devam ederken, ateş zaten yanan bedenlerini yakıp yok ederek tembelce öpüştüler. Serkan kendini onun üzerine kaldırdı ve Eda onun sırt üstü uzandı, bacaklarını aralarına girecek şekilde açtı Serkan Edanı öpmeye uzandığında Serkanın penisi Eda azdıriyordu.Eda sadece yarı uyanıktı ellerini tişörtünün altından Serkana'nın sırtının sert kaslarında gezdirirken ğözleri kapalıydı. Rüyalarında bile kendini iyi hissediyordu.
            
Serkan Başını indirdi ve meme ucunun bir ucunu ağzına aldı. Eda Islak dokunuşla gözleri açıldı.
            
Allahım bu bir rüya değildi!!! Çok gerçekti.
            
"Serkan!" panikle söyledi.
            
"Evet bebeğim" dedi ağzı diğer memeye giderken ve parmakları az önce bıraktığı meme ucuyla oynamaya başladı.
            
"Serkan, lütfen, hayır. Serkan," diye seslendi, göğsünü onun dudaklarına doğru itme dürtüsüyle savaşarak. "DUR"
            
"Ne?" Kafasını kaldırdı ve şaşkınlıkla ona baktı. Saçları darmadağınıktı ve yeşil gözleri arzuyla kararmıştı.
            
"Dur?" tekrar sordu. Gerçekten böyle düşünemez.
            
"Evet, dur dedim. Bunu yapamayız."
            
Serkan'ın göğüslerini serbest bırakması insanüstü bir çaba gerektirdi.
            
Eda kollarından tuttu, altından kurtulmaya çalıştı.
            
"Fuck Eda. Kıpırdama." nefesinin altında yemin etti. "Eğer gerçekten durmamı istiyorsan, bu bir seçenek değil," dedi uyarıcı bir şekilde ve kız anında dondu.
            
"O zaman üzerimden kalk" dedi.
            
Serkan Rengarenk küfürler savurdu ve yavaşça ondan uzaklaştı. Hızlı bir hareketle yataktan kalktı ve Eda çıplaklığını örtmek için sırtını ona döndü.
            
"Gerçekten... bundan faydalandığına inanamıyorum," diye mırıldandı Eda.
            
"Afedersin?" dedi Serkan öfkeyle. "Uyandığımda sen bana dokunamıyordun."
            
"Hayır, yapmadım," diye inkar etti, dehşet içinde. "Yani, evet, ama bunun bir rüya olduğunu düşünmüştüm. Ayrıca, sana dokunmadan çok önce serttın,." diye ekledi ve sesi son kelimede hafifçe çatladı.
            
"Ee, ne var" kuru bir şekilde itiraz etti. "Bu bazen erkeklerde olur ..."
            
"Sus Serkan," dedi yüzünü buruşturarak. Temiz giysiler bulmak ve alev alev yanan yüzünü saklamak için bavulun üzerine eğildi.
            
"Ah, bu arada," dedi Serkan "Ben senin istediğin zaman açıp kapatabileceğin bir düğme değilim. Kimse dalga geçmeyi sevmez, o yüzden bir dahaki sefere bitiremeyeceğin hiçbir şeye başlama. "
            
Eda Ona sert bir bakış attı. Bir banyo bulmak için odadan çıkmadan önce, "Bir dahaki sefere olacağını düşünüyorsan, yanılıyorsun," diye bağırdı.
            
Serkan sinirle elini yüzünü ovuşturdu ve yataktan kalktı. Soyundu ve son zamanlarda sık sık yaptığı soğuk bir duşa girdi. Tüm itirazlarına rağmen soğukkanlılığını nasıl gösterip Eda'yı tam burada ve şimdi almadığını bilmiyordu. Onu tekrar onunla birlikte yönlendirdi ve daha önce birçok kez yaptığı gibi yine aptalca bu yem için düştü. Ne salak !!!
            
Ve ilk kez bir kadınla aynı yatağı paylaştığına kendisi bile şaşırdı. Her zaman yalnız uyumaya çalıştı, seksten sonra bile, yatakta bütün bir gece geçirdikten sonra ortaya çıkan samimiyeti başkalarıyla paylaşmayı reddederek... , bu kadınla gerçekten seks bile yapamadı. Komikti ama Serkan gülmedi.
            
Bunu artık yapamam, diye düşündü. Üç haftadan fazladır seks yapmıyor, onun gibi biri için rekor...
            
Eda onunla yatağı paylaşmak istemediği için başka bir kadın bulması gerekiyordu. Savaş alanına geri dönmeli, tam kontrolü yeniden kazanmalı. Eda onu pes etmesine ve onu itaat etmeye zorlamasına izin vermeyecektir.
            
Duşunu bitirdi ve lacivert bir polo tişört ve ona uygun bir pantolon giydi. Telefonu komodinin üzerinden aldı ve saatine baktı. 9:25 O sırada kapı çaldı ve o açmaya gitti.
            
"Günaydın Serkan bey" Mustafa, Serkan onu içeri alınca dedi.
            
"Günaydın." diye cevap verdi Serkan, kahve yapmak için mutfağa yöneldi.
            
Eda'nın dünkü çaresizliği yüzünden hala güvenlik servisiyle uğraşmak zorunda kaldı. Burnunun dibinde açılan saldırıyı durduramayınca onları koruyacaklarına güvenmedi. Hepsi ayrılmak zorunda kaldı.
            
"Serkan Bey, siz bir şey söylemeden önce," diye başladı Mustafa. "Dün için çok üzgün olduğumu bilmenizi isterim. Karınızı koruyamamamızın tüm sorumluluğunu alıyorum, efendim."
            
Serkan sessizce başını salladı. "Dinle Mustafa, sana çok saygı duyuyorum ama çok iyi biliyorsun ki bu tür hatalara dayanamicam."
            
"Serkan!" - Merdivenlerin tepesinden Eda'nın sesi duyuldu ve Serkan ve koruması ona döndü.
            
Bu sefer kırmızı olan başka bir sundress giyiyordu ve saçları ensesinde alçak bir atkuyruğu şeklinde bağlanmıştı. Makyaj yapmıyordu ama birkaç adım atıp durdukları yere giderken gözleri parladı.
            
"Dayanamazsın" da ne demek?
            
"Uzak dur Eda," diye uyardı ama Eda onu görmezden geldi.
            
"Bu çok saçma. Benim yüzümden onu kovamazsın."
            
"Eda, bu işten uzak dur dedim," diye tekrarladı, araya girmesine kızarak.
            
"Hayır, yapacağım Serkan. İnsanlar benim yüzümden işlerini kaybedecek mi bilmem lazım."
            
Hafif bir baş hareketiyle ayrılan Mustafa'yı bıraktı.
            
"Bak Eda. Bunun seninle bir ilgisi yok. İşleri batırdılar, o yüzden ayrılmak zorundalar millet. Çok basit." Sakince iki fincan kahve doldurdu ve kendi kahvesini alarak odasına yöneldi.
            
"Sen ne tür soğukkanlı bir piçsin? Burada insan faaliyetlerinden bahsediyoruz," dedi öfkeyle.
            
"Söylediğimi söyledim. Müdahale etmeyi bırak.
            
"Karışmayı kes Serkan... Eğer adamlarını beni takip etmek için göndermeseydin, o zaman hepsini kovmana gerek kalmazdı."
            
"Takip etmek değil, korumak için," diye düzeltti. "Ve haklı olarak öyle. O hastanede sen olabilirdin, Eda."
            
"Ama ben değilim, tamam mı? Hayır. Bunun için işini kaybetmene gerek yok."
            
“Eda, bu konuşma bitti” diyerek hararetli protestolarına son verdi. "Kahveni al."
            
Uzun bir süre ona baktıktan sonra içini çekerek yatak odasına yöneldi. Elinde bir evrak çantası ve çantayla çıktı ve kapıya yöneldi.
            
"Gidiyorum. Yardımın için teşekkürler," dedi koluna uzanarak ama adam elini onun üzerine koyarak onu durdurdu.
            
Temasını önlemek için elini geri çekti.
            
"Önce kahveni iç, sonra seni eşyalarını almaya götüreceğim. Biz halledene kadar birkaç gün burada kalacaksın."
            
"Hayır teşekkürler. Zaten çok şey yaptın."
            
"Eda, inat etme. Oda arkadaşını kim bıçaklarsa, yine de peşine düşebilir."
            
"Ve neden bunun için endişeleniyorsun?" diye sordu.
            
"Çünkü beğensen de beğenmesen de benim karımsın ve güvenliğinden ben sorumluyum," dedi inatla.
            
Alaycı bir şekilde güldü. "Bence koca rolüne bağımlısın. Emin ol senden ve senin korumandan hiçbir şeye ihtiyacım yok." onun kenara çekilmesini bekleyerek sözlerini bitirdi.
            
"İyi," diye kuru bir şekilde itiraf etti. " Git".
            
Kapıyı açtı ve arkasına bakmadan gitti.

Istanbul'un incisi ♡+18♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin