Kusura bakmayin biraz sorunlar olduğu için geç oldu. Ve çok uzun bir bölüm.
Ertesi gün Eda ürkütücü bir baş ağrısıyla "Kaya tasarımına" geldi. Kahvaltıyı atladı ve ağrı kesici ile birlikte aspirin yuttu. Bankası, paranın bugün mevcut olacağına dair güvence verdi, bu yüzden Pırıl hanım'in oraya gitmek için izin almasını istemek için günlük baypas için aşağı inmesini sabırla bekledi.
"Sadece bir saat. Bir saat sonra burda olacağım," diye açıkladı, genç kadının vazgeçeceğinden korkuyordu.
"Neden öğle yemeği molası sırasında gidemiyorsun?"- sordu Pırıl.
"Banka öğle yemeğinde kapanıyor."
Eda ona yalvaran gözlerle baktı.
" Tamam bir saat". Sonunda söyledi. "Bir dakika geç kalırsan seni yok olarak kaydederim."
"Teşekkürler, hanımefendi."
Dikkatle dinleyen ve patronlarının gitmesini bekleyen Ceren.
"o çok endişeli. Bu arada, bankaların Cumartesi sabahları çalıştığını düşünüyorum. Neden o zamana kadar beklemiyorsun?". Diye önerdi Ceren.
"Hayır, bugün gitmem gerekiyor."
"Tamam," dedi Ceren küçümseyici bir şekilde. "Bu arada, bugün Melo ile konuştun mu? İşten sonra onu ziyaret edeceğim. Birlikte gitmek istiyormusun?"
Eda, yüksek topuklu ayakkabılarını topuksuz ayakkabılarla değiştirdi ve çantasına ulaştı. Bugün , kasten en büyük çantasını onunla birlikte aldı ve tam miktarda nakit için yeterli olacağını umuyordu.
"Bensiz devam et. Önce bir iş yapmam gerekiyor ve sonra size katılacağım " diye yanıtladı.
Eda, Kaya'dan ayrıldı ve yöneticinin beklediği bankaya taksi tuttu.
"Oturun Eda hanım" dedi ona bir sandalye teklif etti. "Size ne sunabilirim?- Çay mı? - Kahve mi?"
Sandalyenin kenarına oturarak onun karşısında yerini aldı. "Hiçbir şey, teşekkürler. Biraz Acelem var."
Ayağa kalktı ve dolabın açtı. Çantayı çıkardı ve masaya geri döndü.
"İşte lütfen," dedi Eda'nın önünde açtı."Kişisel hesabınızdan yarım milyon lire. Lütfen paranızı yeniden hesaplayın."
Eda isteseydi bile yapamazdı. Pasha'da bahşişten başka bir şey saymak zorunda kalmadı.
Banka dalgalanmalarını ortadan kaldırmayı başardı. "Ya da belki eğer arzu, ben bu konuda yardımcı olabilir?"
"Bu çok daha iyi olurdu, teşekkürler. Ve çok daha hızlı, " Eda minnetle kabul etti.
Eda'nın dikkatli bakışları altında son faturayı saymak için yanında duran atm'yi kullandı. Bittiğinde, Portföyü kapatmaya başladı, ancak Eda onu durdurdu.
"Aslında , eğer sakıncası yoksa, parayı çantama koyacağım" dedi. "Gereksiz dikkat çekmek istemiyorum."
"Tabii."
Eda çantanın içeriğini çantaya koydu, yöneticiye teşekkür etti ve gitti. Boş bir taksiyi durdurdu ve arka koltuğa oturdu, kalbi çılgınca vurdu. Telefonu çıkardı ve kısa mesaj yazdı.
"Paranı aldım. Bugün para yatırıyorum."
Metin'e bir mesaj gönderdi ve çantasına endişeyle bakarak zamanı kontrol etti. Belirlenen saatten on dakika önce işe geldi ve tekrar masaya oturdu, baş ağrısı eskisinden daha keskin.
Başına masaj yaparken derin bir nefes aldı.
"Aman Allahım Eda..."Ceren merakla çağırdı
"Hmm, Ne?"
"Bu sen misin?"kız arkadaşı sordu ve Eda baktı. Ceren telefonu aldı ve Eda ona baktı. Dondu, gözleri şoktan genişledi.
Bu hafta sonu iskelede Serkan ile basıldığı tabloid makalesiydi. İlk iki çekimde, ikisi de yatından çıktılar, Serkan belini tuttu, onu kıyıya indirdi ve saçları yanlara doğru düştü, yüzünü kısmen kapattı. İkincisinde, yolcu koltuğuna otururken arabanın kapısını açık tuttu. Başlığa bir göz attı: "Serkan Bolat'ın yeni flörtü kim?"
Lütfen, Allahın hayır, panik içinde olduğunu düşündü
"Eda?"Ceren tekrar söyledi. "Gerçekten sana benziyor, değil mi? "
Zorla güldü."Aptal olma. Tabii ki, bu ben değilim, " diye endişeyle kesti.
Ceren, kadının yüzüne daha iyi bakmak için yakınlaştırarak telefonuna tekrar baktı.
"Sen olduğuna yemin edebilirim," diye mırıldandı Ceren. "Böyle bir elbisen yok mu?"
"İstanbul'da mavi bir yazlık elbise giyen tek kadın benim gibi. Hadi, Ceren. Mantıklı ol. Ben ve Serkan Bolat?"
Ceren sırıttı. "Haklısın, sadece sana çok benziyor. Kim acaba o".
Eda boğazını temizledi. "Makale onun kim olduğunu söylemiyor mu?"
Ceren'in tekrar gözden geçirmesi biraz zaman aldı. "Hayır, burada onun son metresi olduğu yazıyor ve Cumartesi günü onunla bir gün geçirdi. Şanslıydı."
Eda, kız arkadaşına içtenlikle gülümsedi. "Sanırım o zaman asla bilemeyeceğiz."
Ceren," büyük patronun aynı kadınla iki kez karşılaşması nadirdir, bu yüzden muhtemelen onu bir daha görmeyeceğiz " diye kabul etti. "Şşş Pırıl hanım geliyor."
"Pırıl hanım Mı?"dedi Eda, kadın seviyelerine ulaştığında ve ona uzun süre baktığında;
"Geri döndün," dedi eda'ye bakarken bariz olanı fark etti.
Magazinleri görebilir mi? O da mı şüpheleniyordu?
"Evet, hanımefendi. Geri döndüm. Eyvallah".
O gitti, söylemeden tek bir kelime daha.
"Ne garip bir kadın," diye yorumladı Ceren, bilgisayar ekranına tekrar odaklanmadan önce.
Eda telefona ulaştı ve internete Serkan'ın adını yazdı Onun dehşetine göre, birkaç tabloid makalesi zirveye çıktı ve hepsi aynı fotoğrafları sergiledi. İlk makalenin bağlantısını kopyaladı ve imzasız bir mesajı gönderdi.
Birkaç saniye sonra onu aradı, ama aramayı reddetti. Telefonu ondan bir mesaj çalıyordu.
"Yukarı çık"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Istanbul'un incisi ♡+18♡
Randomyazar:@Tsarina13 Tanıtım: Aşk için can atan tamamen yalnız iki insanın hikayesi. Arsanın merkezinde: Serkan Bolat, İstanbul'un yakışıklı, zengin, asil bir bekarıdır. Ve Eda Yıldız güzel, yetenekli, bağımsız ama borcunu ödemek için büyük miktarda par...