İyi okumalar 📜
Dikkat, bölüm cinsel içerikli sahneler, yetişkinlere uygun içerik içermektedir !!!
Eda günün geri kalanını yarı trans halinde geçirdi. Çalışanının dosyasındaki kayıp belgeyle ilgili bir hikaye uydurarak Ceren'in merak uyandıran sorularından kaçındı. Piril, günün geri kalanında iki kez ön büroya gitti, ancak Eda'nın yönetici katını ziyaretinden bahsetmedi veya sebebinin ne olduğunu sormadı. Eda hakkını vermek zorundaydı... Kadının çok vardı ama dedikodu ona yabancıydı.
Vardiyanın geri kalanında Eda dalgın bir şekilde görevlerini yerine getirdi Serkan Bolat'ın sözleri kafasında tekrar tekrar yankılandı:
"Benimle altı aylığına evlenmeyi kabul edersen sana ihtiyacın olan tüm parayı vereceğim."
Serkan Bolat gibi bir aptalla para için evlenecek kadar çaresiz miydi? Cevap kesinlikle evetti.
Anlaşmanın bir parçası olarak onunla seks yapacak kadar çaresiz miydi? Eda ona karşı hissettiği tüm çekime rağmen bu sorunun cevabını bildiğinden emin değildi. Bir milyon dolarlık soru... ya da onun durumunda, altmış beş bin dolarlık bir soru.****************************************************************************************
"Evet, öyle dedim Faruk bey. Ben Evleniyorum"Serkan telefonda üçüncü kez tekrarladı."O yüzden evrak işine başlasan iyi olur. Hisselerin iki hafta içinde yapılacak genel kurul toplantısından önce tarafıma yasal olarak devredilmesini istiyorum."
Avukat telefonda Serkan'ı açıkça kızdıran bir şey söyledi. "Bu teknik detaylar umurumda değil. Sadece yap."
Konuşmayı bitirip telefonu masaya fırlattı.
Yaşlı adama gereksiz yere bağırmış olabilir ama Serkan kendini tutamadı. Ne amcasının aptal iradesine ne de Faruk Akman'ın kendisine atıp durduğu yasal detaylara, hatta bu kadına, Edu Yıldız'a bile hiçbir şeyin yoluna çıkmasına izin vermedi.
Onun teklifini kabul edeceğinden emindi; bu yüzden evlilik cüzdanı için pazarlık yaptı ve haberi avukatına vererek hisse devrini başlatmasını istedi. Tüm gücüyle oynadı, konuşmayı biliyordu ve düşünmek için zaman istedi ama adam buna pes etmedi.
"kabul et ya da rahat bırak," diye tehdit etti Ed. Onun lütfuyla, onun altındayken, penisinin içine girmesi için yalvarırken, dilinin ne kadar keskin olduğunu görecekti. Düşüncenin vücudunu sertleştirdiğini hissetti ve nefesinin altında küfretti. "Fuck."Özel odasına açılan masanın arkasındaki kapıyı açtı ve soyunmaya başladı. Duşa girdi ve sıcak suyu kapatmak için bir düğmeye bastı. Soğuk akıntının zonklayan sertleşmesini sakinleştirmesi biraz zaman aldı. On beş dakika kadar ruhunda kaldı, kendini Eda Yıldız ve seksi vücudu dışında her şeyi düşünmeye zorladı.
************************************************************* * **************************
Serkan, akşam saat dokuz buçukta Kaya Design'dan ayrıldı. Bekleyen siyah bir SUV'ye bindi ve Mustafa'nın şoförün yanına oturmasını izledi.
"Eve mı efendim?" diye sordu sürücü, dikiz aynasından ona bakarak.
"Hayır. Paşa'ya gidiyoruz" diye emretti Serkan.
"Striptiz kulübü mı efendim?" şoför tekrar sordu ve Serkan küfretti. Mustafa gizlice başka hizmetlere bir gece kulübü olduğunu söylememiş miydi?
Anlamaya çalışmaktan vazgeçti. "Evet, striptiz kulübü" dedi iç çekerek ve onun arabası ve arkasındaki iki kişi gece boyunca ilerlerken başını arka koltuk başlığına dayadı.
Oraya vardığında arabadan indi, ceketini ve blazerini çıkardı ve onları arka koltuğa bıraktı. İçeri girdi ve hemen kulübün sahibi, tepeden tırnağa beyazlar içinde bir adam tarafından karşılandı.
"Bu ne büyük bir onur Serkan Bey," dedi abartılı bir hürmetle, neredeyse ikiye eğilerek. Başka bir adama işaret etti ve onunla mümkün olan en iyi şekilde davranmasını emretti. "Onur konuğumuz için en iyi VIP süitini hazırlayın" Yüksek sesli seslendi.
Ancak Serkan bu adamın tutarsız konuşmasına aldırış etmedi, kulüpte esmer birini aramakla çok meşguldü. Onu barda, fotoğraflardakiyle aynı kıyafeti giymiş olarak gördü: siyah deri bir etek ve mor bir üst. Bacaklarını daha da ince gösteren ama son derece rahatsız görünen ince topuklu ayakkabılar giyiyordu.
Onu henüz görmemişti. Kalabalığın arasından geçerek podyuma çıktı ve kendini dans pistine bakan deri koltuklardan birine bıraktı. Sadece birkaç metre ötede duran üç koruma, kulüp yöneticisinin iki garson eşliğinde en pahalı alkol markalarından üç farklı şişe taşımasını izledi.
Serkan Bolat'ın "Paşa"ya geldiği söylentisi hızla yayıldı ve yarı çıplak kadın hatları partiye katılmaya başladı. Bazılarının masasında dans etmeye geldiğini, dikkatini çekme umuduyla hareketlerinin şehvetli ve açık olduğunu kısaca kaydetti. Onları görmezden geldi ve Eda'ya odaklandı. Bir saattir oradaydı ve kadın hâlâ masasına gelmemişti. Onu görmediğinden değil, elbette, onu gördüğünden emindi, gözleri buluştu ve on saniye kadar durdu, ama döndü, saçını hafifçe fırçaladı ve partiye emirleri iletmeye devam etti- onun etrafında dolaşanlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Istanbul'un incisi ♡+18♡
Randomyazar:@Tsarina13 Tanıtım: Aşk için can atan tamamen yalnız iki insanın hikayesi. Arsanın merkezinde: Serkan Bolat, İstanbul'un yakışıklı, zengin, asil bir bekarıdır. Ve Eda Yıldız güzel, yetenekli, bağımsız ama borcunu ödemek için büyük miktarda par...