Bölüm 18

412 40 25
                                    

Merhabalar! İyi okumalar👻

Eda yavaşça gözlerini açtı ve kendini Serkan'ın uyuyan yüzüne bakarken buldu. Eve ne zaman geldiğini hatırlamaya çalışırken kafası karışmıştı.
            
Gözleri kapalı ve nefes bile, bu yüzden sessizce yüzünü incelemek için fırsat aldı.O kadar güzeldi ki kalbi sıkışmıştı. Dolgun dudakları biraz açıktı ve kıllar daha da kırmızı görünüyordu. Gözlerinin köşelerinde küçük huzursuzluk kırışıklıkları ortaya çıktı ve kaşları arasında küçük bir kırışıklık yaratarak hafifçe kaşlarını çattı. Onu geri çekmek için elini kaldırdı, ama arkadan telefon çaldı ve elini hızla indirdi ve gözlerini kapattı, uyuyakalmış gibi davrandı.
            
Serkan hareket etti ve Edanın belinde yatan eliyle gözlerini ovuşturdu. Telefona ulaştı ve sessiz bir sesle cevap verdi.
            
"Dinliyorum, Leyla."
           
"Serkan bey" dedi genç kadın."Umarım bölmüyorumdur, ama bu akşam Kemal bey'in Oteli'nde yapılacak olan resepsiyonu hatırlatmak istedim. Geçen hafta varlığınızı doğruladık. Saat 8'de başlıyor."
            
Eda kolunun altında nefes aldığını hissetti. "Evet, biliyorum. Saat kaç?"diye sordu yorgun.
            
"18.30 efendim."
            
"Tamam, Leyla." dedi.
            
Konuşmayı bitirdi ve telefonunun bedenleri arasında düşmesine izin verdi. Üzerlerinde daha yüksek bir battaniye koydu ve gözlerini tekrar kapattı.
            
Cidden tekrar uyuyacak mı? Eda düşündü. Aramadan hemen sonra ayağa kalkacağını umuyordu, böylece o rüyanın hiç olmamış gibi davranabilir ve garip bir konuşmadan kaçınabilirdi, ama onun hayatını kolaylaştıracakmış gibi görünmüyordu... ya da kendine.
            
Gözlerini açtı, bacağını yavaşça Serkanın bacağının altından serbest bıraktı ve elini Serkanın göğsünden aldı.
            
Serkan gözlerini açtı. "Sen kalktın" diye gözlemledi.
            
Onu kanepeden atmak için çocuksu arzuyu bastırdıktan sonra, Eda battaniyeyi attı ve oturdu. "Hareket edebilir misin? Ayağa kalkmak istiyorum " diye sordu, sesini yükseltmemeye çalıştı.
            
Şaşkınlığına karşı hiç direnç göstermedi. Yavaşça ayağa kalktı ve bacaklarını kalın halıya indirdi. Eda ayağa kalktı ve üstünü düzeltti.
            
"Gerçekten sinir bozucu oluyor" dedi, kollarını yanlara doğru itti."Fiziksel temas yok" ifadesinin hangi bölümünü anlamıyorsun?"
            
Ona kayıtsız bir bakış attı ve tek bir kelime etmeden, battaniyeyi beline çekerek kanepeye geri döndü.
            
"Seninle konuşuyorum."
            
"Şimdi değil, Eda," diye mırıldandı.
            
"Ne demek, "şimdi değil"? - öfkeyle bağırdı.
            
Serkan Tepki vermedi.
            
"Serkan, beni görmezden gelme." Elini çıplak önkoluna dokundu ve dokunmak için alışılmadık derecede sıcak olduğunu fark etti. Karşılaştırma için cildine dokundu ve farkla nefes aldı.
            
"Serkan? Bin derece gibisin. Hasta mısın?"beklenmedik bir şekilde düşük sesle sordu.
            
O cevap vermeden önce bir yüz buruşturma ile yutundu. "Boğazım biraz ağrıyor, ama ben iyiyim."
            
Eda Serkanın Üzerine eğildi ve avucunu alnına ve yanaklarına koydu. Kesinlikle ateşi vardı. Ona ne yapmalıyım? Doktor çağırayım mı?
        
Ayağa kalktı ve tuvalete koştu. İlk yardım çantasını bulmak için dolapları tek tek açtı ve siyah bir ahşap bloğun alt çekmecesinde buldu. Elektronik termometreyi çıkardı ve oturma odasına geri döndü, pelüş halıya diz çöktü. Cihazı açtı ve sıcaklığını ölçtü... Üç kez gıcırdıyordu ve kırmızı bir uyarı flaşıyla alarm verdi.
            
39,2° ...
            
Eda, ne yapacağını bilmeden  oturdu. Serkanın Yüzü kızardı, kaşlarının üzerinde küçük ter damlaları vardı. Eda Ateşi düşürmeye çalışırken iki elini yüzüne koydu. Serkan'ın bu kadar savunmasız göründüğünü hiç görmedi. Hasta olabileceğini bile düşünmedi.
            
"Serkan, Serkan!"- yavaşça çağırdı. Serkan Gözlerini tembel bir şekilde açtı ve ona baktı. "Neden odanda yatmıyorsun? Yatağında daha rahat olacaksın."
            
Serkan Dilini kavrulmuş dudaklarına geçirdi ve başını salladı. "Randevu saatinde randevuya gitmem gerekiyor."
            
"Bu durumda hiçbir yere gidemezsin. Ateşin var ve gözlerini beş saniye açık tutamazsın " diye itiraz etti.
            
Eda ,Küçük bir battaniyeyi attı ve ayağa kalktı. "Hadi Seni yatak odasına götürelim. Yürüyebiliyor musun?"
           
Serkan Kendini düzeltti ve birkaç saniye kanepede oturdu, kollarına yaslandı. Ayağa kalktı ve korkuluklara yaslanarak odasına birkaç adım attı. Eda onu takip etti, elini sırtına koydu. Çarşafların altına tırmanmak için uğraşmadan yatağa sert bir şekilde düştü.
            
"uyuma," dedi Eda
            
"Duş almak için yeterince ayakta durabilir misin?"diye sordu, zaten cevaptan şüpheleniyordu.Serkan Başını yavaşça yan yana salladı ve Eda ona sım sıkı sarılmak istedi.
            
"Kıyafetlerın nerede?"diye sordu ve Serkan hafifçe öksürdü, pencerenin yanındaki siyah kapıya işaret etti.
            
Tasarımcı gömlek, takım elbise ve ayakkabıların mükemmel bir şekilde organize edildiği büyük bir Giyinme odasıydı. Tam boy bir ayna ve iki büyük şifoniyer yanında bir sandalye vardı. İlkinin çekmecelerini açtı ve lüks saatler, kol düğmeleri ve kravatların özenle düzenlenmiş bir koleksiyonunu keşfetti. İkinci şifonyerin üst iki çekmecesinde iç çamaşırları vardı ve Eda aceleyle onları kapattı. Üçüncüsü sonunda aradığı şeyi buldu. Koyu mavi bir tişört ve pamuklu eşofman pantolonunu çıkardı ve odaya geri döndüğünde Serkan'ın ayaklarının üzerinde durmakta zorlandığını gördü.
            
"İşte, bunu giyin," dedi, onları yatağın yanına koydu. "Hemen döneceğim."
            
Mutfağa geri döndü ve açık bir cam kaseyi soğuk suyla doldurdu. Buz bulmak için dondurucuyu açtı ama hiçbir şey bulamadı.
            
Bakışları odaya doğru fırladı ve bir mini bar gördü. Onu aramak için koştu ve bir düzine buz küpü ile dolu bir buz Kovası bulduğunda rahat bir nefes aldı.
            
Serkan odaya döndüğünde gömleğini açmaya çalıştı. Eda Kaseyi komodinin üzerine koydu ve ellerini nazikçe temizledi. Eda Düğmeleri tek tek çözdü ve gömleğini yere düşürerek omuzlarından ve kollarından yakalarını düşürdü.
            
Serkan Tişörtünü giymesine yardım etmesini bekliyordu, ama Eda başını salladı. "Henüz değil."
            
Çarşaflarını attı ve içeri girmesine yardım etti.
            
"Başım ağrıyor," diye şikayet etti, elini tapınağa koydu.
            
"Dolabında bir ilaç gördüm, hemen getiririm. Doktor çağırmamı ister misin? ya da başka birini?"diye sordu ve beyni hemen Selinı düşündü. Ya kız arkadaşını aramasını isterse?!
            
Serkan Başını salladı ve gözleri kapalıyken çarşafın altında daha da derine indi. Rahatlama onun üzerine süzüldü ve Eda bir bardak su için gitti, bir ağrı kesici ve küçük bir havlu almak için banyoda durdu.
            
Eds Yatağın kenarına oturdu ve ona bir hap verdi. Serkan Onu almak ve suyu yudumlamak için ayağa kalktı.
            
"Aç mısın? Sen yemeğini yedin mi?"diye sordu Eda gece masasına bir bardak koyarak ve havluyu buzlu su havzasına batırarak.
            
"Aç değilim" diye yanıtladı. Havlu yanan cildine dokunduğunda kırıştı.
            
"Soğuk, biliyorum, üzgünüm, ama vücut ısısını normale döndürmemiz gerekiyor," dedi özür dileyen bir tonda, yüzünü, boynunu, kollarını ve sonunda çıplak göğsünü ıslak bir havluyla sildi. Serkan her zaman yorgun gözlerle ona baktı. Eda  Havluyu buzlu suya batırdı ve elini tutup Yukarı çekmeden önce egzersizi iki kez tekrarladı.
            
"Sırtını silmek için," diye açıkladı ve çaba ile oturdu. "Bana yaslan,"dedi ona ve yanağını omzuna doğru bastırdı. Eda elini geniş sırtına uzattı ve cildinin biraz daha az ısındığından emin olana kadar birkaç dakika hafifçe ovuşturdu.
            
T-shirt'e uzandı ve geriye yaslandı, başını uzattı ve kollarını itti. Eda Yastıklarını düzeltti ve tekrar Serkanın uzanmasına yardım etti. Bir kase ve havlu aldı ve elini bileğine koyduğunda odadan çıkmak üzereydi.
            
"Randevu.. Leyla'yı Ara, " dedi kısık bir sesle.
            
"Ona telefonundan mesaj atacağım," diye güvence verdi ve Serkan  rahatladı.
            
Işıkları kapattı ve uyumasına izin vermek için kapıyı kapattı. Telefonunu bıraktığı kanepede buldu ve leila'nın numarasını bulmak için kişi listesine baktı. Leyla'nın ismiyle üç farklı bağlantı buldu ve son zamanlarda onunla konuştuğunu hatırladığında asistanının tam adını soracaktı.
            
Adını arama günlüğünde buldu ve hızlı bir şekilde mesaj attı. "Hastayım. Resepsiyona gidemem. Lütfen Benim adıma özür dile."
            
Telefonunu mutfak masasına koydu ve ellerini lavaboda yıkadı. Birkaç malzemeyi çıkardı ve Serkan için tavuk suyu hazırlamaya başladı. Yakında Leyla aradı ve Eda telefona baktı, cevap vermesi gerekip gerekmediğini merak etti. Patronunu kontrol etmek için mi arıyor? Ya cevap vermezse, paniğe kapılır ve bizzat kontrol etmek için gelirse? Eda çabucak karar verdi ve meydan okumayı kabul etmeye karar verdi.
            
"Serkan bey?"dedi genç kadın. "Sayın Kemal'in yardımcısına ulaşılamayacağınızı söyledim."
            
"Serkan bey dinleniyor. Aradığınızı ona bildireceğim, " dedi Eda kısaca.
            
Leila şaşırmış görünüyordu. Devam etmeden önce bir saniye salladı. "O iyi mi? Dr. Dilek'i arayayım mı?"
            
"Gerek yok, teşekkür ederim. O sadece bir soğuk algınlığı".
             
"Eda?"Leyla belirsiz bir şekilde sordu. "Bu sen misin?"  
            
Eda'nın gözleri genişledi ve yumruğunu direğe çarptı. Bu kadın onu nasıl tanıdı? Sadece iki kez görüştüler.
            
İnkar etmeye başladı, ama önce Leyla konuştu. "Sesinizi tanıdığımı düşündüm, çok karakteristik. Her neyse, yarın öğleden sonra  Serkan bey Ankara'da yeni bir mağaza açacak. Hazır olacağını düşünüyor musunuz?"
            
Eda kimliğini inkar etme girişimlerini reddetti ve bunun yerine itibarını kurtarmaya çalıştı. "Leyla, düşündüğün gibi değil. Açıklayabilirim."
            
"Oh, hayır, lütfen. Bana bir şey açıklamak zorunda değilsin. Sadece Serkan bey yarın hakkında bana haber versin, böylece Müdürün gezisini onun adına düzenleyebilirim."
            
"Başaracağından şüpheliyim. Kendini iyi hissetmiyor, ateşi yüksek."
            
"Oh hayır, daha iyi hissetmesini istiyorum. Bir şeye ihtiyacınız olursa lütfen beni arayın."
            
Eda ona teşekkür etti ve acıyla konuşmayı bitirdi. Leyla'nın Serkan'la yattığını düşündüğünden emindi ve başka bir metresi olarak görülmesinden rahatsız oldu. Genç kadın eda'nın patronunun çağrısına cevap vermesine şaşırmadı, bu yüzden ortak bir olay olmalı...
            
Derin bir nefes aldı ve termometreyi yakaladı. Karanlık odanın etrafında dolaştı ve alnına dokunarak yatağın yanında durdu. Sıcaklığını ölçtü: 38.9°. Eskisinden biraz daha düşüktü, ama yine de çok yüksekti.
            
Odasına gitti ve üst ve kot pantolonunu zeytin yeşili pijama şortu ve kısa kollu üstüyle değiştirdi. Kapı zili çaldı ve gözetleme deliğinde kim olduğunu kontrol etti.
            
"Mustafa bey?"kapıyı açarken dedi.
            
Elbiselerine baktı ve ayaklarının altına bakmak için gözlerini indirdi. Lanet olsun, böyle bir kıyafetle kapıyı açmaması gerektiğini unuttu. Kapının arkasında biraz saklanmaya çalıştı."Rahatsız ettiğim için özür dilerim Eda hanım. Şoför Serkan beyi bekliyor. Bu gece resepsiyonda bekliyor."
           
" hayır, gitmeyecek. O biraz hasta."
            
Koruma kaşlarını çattı.

Istanbul'un incisi ♡+18♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin