Bölüm 3

446 33 0
                                    

İyi okumalar 💛
    

      Bu bölüm küfürlü sözler ve cinsel                                                      içerikli sahneler içermektedir !!!

Peki şimdi ne yapacaksın?" diye sordu Engin masadan.

on yedinci kat "Kaya Tasarım".

"Ne yapayım: evlenecem" diye yanıtladı Serkan, kesin bir dille.

" Kime ?"

Engin, arkadaşının kalıcı bir sevgilisi olmadığını biliyordu. Birkaç günden, hatta bazen bir geceden fazla sürmeyen anlamsız entrikalara bağlı kaldı. Serkan Bolat olan tecrübeli bir bekar için evlilik düşünülemezdi, o kadar biliyordu.

"Bilmiyorum. Kimseyi düşünemiyorum. tanıdığım kadınların hiçbiri sözleşmeli evliliğe asla razı olmaz. Altı ay, koşulsuz ve tatlı sorunları için dönemin sonunda toplu bir miktar. "

"Selin Atakay'ye ne dersin?"

"Seline? Aman  hayır." Serkan ayağa kalkıp ellerini ceplerine soktu.

"Neden olmasın? O güzel, akıllı, bence saygın biri."

Serkan alaycı bir şekilde homurdandı, "Saygın mı?yatakta ne yaptığını bir bilsen böyle demezsin. O gerçek bir fahişe."

Engin güldü. "Bu her erkeğin rüyası değil mi?"

"Belki ama ben sikişecek birini aramıyorum, başka yerden alabilirim. Tamamen iş anlaşması olacak. Evli olduğumu bile kimse bilmeyecek," diye açıkladı Serkan elleriyle işaret ederek. "Hayır, hayır, Selin yapmayacak ve hayatım boyunca yapamam bunu yapacak bir kadın düşünün. Ben batırım Engin."

İlk olarak on sekiz yıl önce bir İngiliz yatılı okulunda tanışmışlar ve Serkan yalnızlığı tercih etse de sonunda Engin ile yakınlaşarak İhsan Kay ile avukat arkadaşının arkadaşlığını biraz andıran bir dostluk geliştirmiştir. Engin, babası Alptekin Bolat'ın sonu gelmeyen altın arayanların taleplerini karşılamak için ailesini nasıl terk ettiğini öğrendiğinde, Serkan'ın hayata karşı sert tutumunun nedenini hemen anladı. Yaşlı adam işlerini asla saklamaya çalışmadı ve magazin dergileri onun kişisel hayatıyla ziyafet çekti.Sonra Aydan Bolat'ın hayatını yaşayan bir cehenneme çevirmek. güçlü bir kadındı ve asla şikayet etmedi. Kocasının metreslerinin alenen kışkırtmalarına karşı sessiz kaldı ve aldatmalarından hiç bahsetmedi, ta ki Alptekin'in karısını boşayarak ve iki oğlunu yarı yaşındaki kadınlarla dünyayı gezmeye bırakarak ayrılmaya karar verdiği güne kadar.

"Ne kadar vaktin var... biliyor musun... hisseler satışa açık?" diye sordu Engin, sesini alçaltarak. Vasiyetin şartları açıklanmadı ve Serkan öyle kalmasını istedi.

"Bir ay sonra şirkete veda edebilirim. En azından biliyorum.Bu hisseleri ele geçirmek isteyen yirmi kişi var."

Ofiste Engin'in telefonu çaldı. Serkan'a beklemesini işaret etti ve sekreteri: "Engin Bey, Eda Yıldız sizi görmek istiyor" dedi hoparlörden "Daha sonra gelmesini isteyeyim mi?"

"Eda Yıldız?" diye sordu Engin.

"Evet, kurumsal krediye başvurdu. Siz ona sordunuz."

"Oh evet, evet. Bana iki dakika ver. "

"Kurumsal kredi mi?"diye sordu Serkan

"Evet, yarım milyon lire istiyor ve bizimle sadece üç hafta çalıştı."ekledi Engin

"Ancak, size tek istedikleri şeyin para olduğunu söylediğimde,benim bir alaycı olduğumu düşünüyorsun."

"Bunu onaylama şansım yok."

Istanbul'un incisi ♡+18♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin