Eda'nın sabahının geri kalanı dairesini temizliyordu. Halasinin eski bavulunun iç cebinde aile kayıt defteri için güvenli bir sığınak buldu ve bir güvenlik katmanı için çizim derslerinden birinde sakladı.
Hızlı bir öğle yemeği yedi ve Kaya Design'a gitmek için yola çıktığında yeni bir mesaj bildirimi aldı
Bankadan geldi... "Hesabınıza alınan 500 000 lira. Yeni hesap bakiyesi: 539.000 Türk Lirası".
Serkan parayı transfer etti!
Eda rahat bir nefes aldı. Aylar süren korku ve sürekli endişeden sonra, nihayet Metinden kurtulacak ... Mesajı iki kez tekrar okudu, hiçbir şeyi kaçırmadığından ve mutlu bir şekilde gülümsediğinden emin olmak için sıfırları saydı.
Elinde telefon çaldı ve yeni kocası aramış
"Paranı aldın mı?"- doğrudan Serkan sordu.
"Evet, teşekkürler," diye onayladı, sevinci gizlemeye çalıştı.
"Tamam," kısaca onayladı ve konuşmayı bitirdi.
Eda onun numarasını saklamaya karar verdi çünkü ona ulaşmayı planlıyordu. İdari nitelikte herhangi bir acil durumda daha fazla.
O zamandan beri kaydetmek için nasıl şüphe etti ... Serkan Bolat kesinlikle işe yaramaz ve Eda onu kibirli bir pislik ya da Denetleyici olarak imzalama fikrini düşündü. Sonunda bunu reddetti ve baş harflerini kullanmak için basit bir seçenek seçti. İşe gitti, hafif bir his verdi, metin ve iğrenç halkının yakında hayatından sonsuza dek kaybolacağı gerçeğiyle rahatladı.***************************************************************************
Serkan, evliliği ile ilgili haberleri paylaşmak için Faruk bey'ı aradı ve avukat şaşırdı.
"Geçen gün bahsettiğinde bunu gerçekten kastettiğini düşünmedim. Tebrikler evlat." - kibarca teklif etti avukat. "Şanslı kız kim? Tanıdığım biri mı?"
"Hayır," diye yanıtladı Serkan özlü.
"Aydan hanım biliyor mu?"
"Henüz değil ve ona benden önce ya da bu konuda başka birine söyleyemezsin ... Avukat ve müvekkilin ayrıcalığı " diye hatırlattı Serkan.
"Tabii ... yasal hisse senedi transferini tamamlamak için evlilik cüzdanınızın bir kopyasına ihtiyacım olacak. Mirasınızın geri kalanı zaten sizin adınıza, " dedi avukat.
"Eyvallah. Haftanın sonuna kadar sertifika alacaksınız " dedi Serkan.
"Tamam, haber alır almaz seni ararım."
"Sayın Faruk," Serkan telefonu kapatmasına izin vermedi. "Ben düşündüm..."
Serkan biraz yavaşladı. "Amcam sana neden yaptığını söyledi mi? Neden beni bu evliliğe zorladı?"
Faruk birkaç saniye sessiz kaldı. "Bunu söylemek bana düşmez, Serkan."
"Ona sormamı mı öneriyorsun?" Serkan tahriş sordu.
"Hiç de değil. Tek söylemek istediğim öğrenmen gereken şey. Sonuçta, o senin amcandı." konuşmayı bitirmeden önce söyledi.
Serkan telefonu indirip içini çekti ... Avukatın yardım edemeyeceği açıktı.
Kapı çaldı ve Leyla Tablet ile geldi.
"Sayın Serkan, Tasarım Bölümü yeni sonbahar koleksiyonu için tekliflerle hazır. Efe bey ile yarın öğleden sonra, İzmir'e uçuşunuzdan hemen önce bir görüşme ayarladım."
Ah, İzmir. Serkan, altın madencileri sendikasıyla görüşmeler yapmak için birkaç günlüğüne bir gezi planladığını hatırladı. Daha da önemlisi, Bay İhsan'ın öldüğü sırada endişelerini gidermek ve endişelerini hafifletmek oldu.
"Tamam, uçuşu ne zaman ayarladın?"diye sordu Serkan.
"Uçak saat 5:30'da bekleyecek" dedi ve gündemi iki kez kontrol etti. "Programınızın geri kalanını tekrar gözden geçirmeli miyiz, efendim?"
Başını salladı ve önümüzdeki iki gün için planladığı tüm toplantıları ve ziyaretleri listelediğini dinledi. Serkan yoğun programı korkutmadı, alıştı. "Kaya tasarımı" sadece onun işi değil, aynı zamanda bir tutkuydu.
Leyla yirmi dakika sonra masasına döndü ve önümüzdeki üç saat Serkan video konferanslarda geçirdi.
Saat 18.00'de bitirdiği anda Mustafa'yı aradı.
"Kulüpteki erkeklerle ilgili herhangi bir ilerleme var mı?"kısaca sordu.
"Henüz değil efendim. O geceki olayın bir kopyasını kulüp gözetlemesinden alabildik, ama hala kim olduklarını bilmiyoruz."
"Olayın görüntüleri var mı?"diye sordu Serkan, ilgisi arttı.
"Evet efendim, her şey Berkay'ın söylediği gibi oldu."
"Göster bana."
Mustafa telefonu masaya koydu. Serkan aldı ve videoyu yakından izleyerek oynattı.
Güvenlik kamerası, soyunma odasının geniş bir alanını ve ona giden koridorun küçük bir bölümünü yakalamak için mükemmel bir şekilde yerleştirildi. Serkan, eda'nın siluetini kameraya sırtını dönerken tanıdı ve soyunma odasına sola döndü. Yakında onu kapıya giden yolu tıkayan üç adam izledi. Adamlardan biriyle kısaca konuşurken söylediklerinin ayrıntılarını çözemedi.
Serkan'ın barmen olduğunu düşündüğü dördüncü adam kapıda belirdi ve Eda aniden ona doğru koştu. bir adam çıkışını engelledi ve dolaplara sert bir şekilde düştü. Şaşırtıcı olmayan bir şekilde omzunu yerinden çıkardı, Serkan gözlerini daraltarak düşündü.
Serkan, Eda ve barmenleri yalnız bırakarak birkaç kelimeden sonra üç adamın ayrıldığını izledi. Diziyi iki kez daha kaybetti, her seferinde öfkesi arttı.
Telefonu Mustafa'ya geri verdi ve ayağa kalktı. "Şimdi nerede?"diye sordu.
Bodyguard bir an için şaşkın görünüyordu, patronun neden kendi karısının nerede olduğunu sorduğunu merak ediyordu, ama çabucak halletti.
"Evde, efendim. Berkay'ın son raporu on dakika önceydi. Belki de bu gece başka bir yere gitmeyecek, çünkü kulüpte bir gün izin alıyor."
"Eğer yaparsa bana haber ver. Gözetlemeyi unutun, güvenli bir şekilde korunmasını istiyorum " dedi sonunda yumruklarını sıktı.
"Onun bilgisi olmadan bunu yapmak zor olacak." - telefonu temizlerken Mustafa fark etti.
"Bir yol bul," diye emretti Serkan, hala izlediği görüntülerden rahatsız oldu.
"Evet, efendim. Başka bir şey?"
"Yok".
Serkan, bu insanların Eda'ya nasıl davrandığına öfkelendi. Daha da önemlisi, kendini korumak için hiçbir şey yapmadığı gerçeğinden öfkelendi. Bu çerçevede, ona her zaman çok acımasız ve isyankar davrandığında alçakgönüllü ve itaatkar görünüyordu.
O gece ne kadar savunmasız olduğunu, sessizlik içinde acı çektiğinde sessiz gözyaşlarını ve arabaya ve daha sonra hastaneye nasıl yapıştığını, sanki koşulsuz olarak onun korunmasını istediği gibi hatırladı. Eda'nın hangi versiyonunun gerçek olduğundan henüz emin değildi, ama çok yakında öğrenmeyi planlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Istanbul'un incisi ♡+18♡
De Todoyazar:@Tsarina13 Tanıtım: Aşk için can atan tamamen yalnız iki insanın hikayesi. Arsanın merkezinde: Serkan Bolat, İstanbul'un yakışıklı, zengin, asil bir bekarıdır. Ve Eda Yıldız güzel, yetenekli, bağımsız ama borcunu ödemek için büyük miktarda par...