Bölüm 12

431 29 12
                                    

Serkan, eda'nın öpücüğünün tadını çıkarmak için gözlerini kapattı. Dudaklarını dudaklarına bastırdı ve onu kucağına daha da yaklaştırmak için beline sarıldı ve ona olan arzusunu hissetmesini sağladı. İşte bu, diye düşündü. Ofisinde veda öpücüğünü reddettiğinden beri son üç gün boyunca özlem duyduğu şey buydu. Onun tadı, yumuşak saçları, yüzünü gıdıklıyor, onun önünde vücudu ... Allahım, onu çok istiyordu.
            
Eda Aniden geri çekildi ve nefes nefese yüzüne baktı. Serkan Ona gülümsedi ve bir, iki, sonra üçüncü kez dudaklarından hafifçe öpmek için elini uzattı anda Eda onu durdurdu ve dizlerinden aniden oturdu. Hemen onun yokluğunu hissetti. O onu tekrar takılıyordu?
            
"Bu hiçbir şeyi değiştirmez. Hala sana çok kızgınım, " dedi Eda öfkesini göstermek için kollarını göğsüne çarparak.
            
Serkan Zor bir nefes aldı ve ona yaklaştı, kişisel alanını işgal etmemeye çalıştı. "Eda, sana söyledim, üzgünüm, seni bu kadar sıkı tuttuğumun farkında değildim. Sana zarar vermek istediğim son şey ..."
            
"Sadece bu değil, Serkan" diye ekledi. "Beni şehrin etrafında gezdiremezsin, sanki senin mülkünmüşüm gibi. Beni arkadaşıma ve restorandaki herkese utanç verici bir duruma soktun. Böyle davranmaya hakkın yok ve bunu senden kabul etmeyeceğim. "
            
Serkan Konuşmaya başladı, ama Eda elini havaya kaldırdı. "Ve" ben senin kocanım " bahanesini tekrar kullanmaya cesaret etme. Bu ücretsiz bir geçiş değil ve gerçekten evli olsaydık bile senden buna tahammül edemezdim."
            
Kesinlikle haklıydı. Serkan kendini tanımadı ama öfkesini tutamadı. Uçağı bugün saat 7'de İstanbul'a indi ve hemen Leyla'nın yokluğunda başa çıkamadığı bazı acil işleri ele almak için ofise gitti. Mustafa'yı arayıp Eda'nın Paşa'dan bir barmenle kahvaltı yaptığını haber verince eve geldi.;
            
Orada, Serkan, İzmir'de her uyanık dakikasını onu düşünerek, Ölerek, onu görmek ve ona dokunmak isteyerek geçirdiğinde hayatını yaşamaya devam etti. Mustafa'ya nerede olduğunu yazmasını emretti ve tüm güvenlik ekibini terk ederek evi tam hızda terk etti.
            
"Tamam, orada en uygar olmadığımı itiraf ediyorum . Özür dilerim, " diye Serkan itiraf etti, bir elini cebine soktu. Kusurlarını kabul etmeye alışkın değil, bir haftadan az bir süre önce öğrendiği bir kadından bahsetmiyor.
            
" Eyvallah ... Önümüzdeki altı ay mesafeyi korursak da minnettar olurum. Boşanma zamanı gelene kadar görüşmemiz için hiçbir nedenimiz yok."
            
SerkaOna garip bir yüz ifadesiyle baktı. "Eğer gerçekten böyle hissediyorsan, neden beş dakika önce beni öptün?"diye sordu ve Eda yanaklarına kızardığını hissetti.
            
Ona karşı dürüst olmayı tercih etti. "Bence kendiliğinden" diye itiraf etti. "Romantik bir ortamda, güzel bir yatta, etraftaki manzaralarda yakalandım ..."
            
Gerçek motivasyonundan bahsetmekten kaçındı ... koyu yeşil gözleri, dudakları ve ona zarar verdiğini düşündüğü zaman yüzünü dolduran umutsuzluğun yüreklendirici ifadesi ...
            
"Üzgünüm, seni öpmemeliydim," diye ekledi, bakışlarından kaçındı.
            
"Özür dileme" dedi. "Böyle olmamalı, Eda. En iyi zamanımızı birlikte geçirebiliriz, elimizden geldiğince eğlenebiliriz. Sana hayal edebileceğin her şeyi vereceğim. Hiçbir şey eksik olmayacak. .. "
            
Seks hakkında bir kadınla pazarlık yaptığı için ne kadar heyecanlı olmalı ... Yine de nefesini tuttu ve kabul edeceğini umuyordu.
            
Serkan Ona para için bir ilişki teklif etti. Hala onu bir süredir kullanması gereken ucuz bir kadın olarak gördü ve ondan sıkıldığında ondan kurtuldu.
            
Eda Gururla sırtını düzeltti.
            
"Hayır, teşekkür ederim. Seninle yatmayacağım ve beni zorlayamazsın. Bana söz verdin Serkan " diye hatırlattı.
            
Birkaç saniye durdu, ona böyle bir söz verdiği günü lanetledi.
            
"İyi ... O zaman biraz daha dikkatli olmanı istiyorum. Ne olursa olsun, evli bir kadınsın ve evliliğimiz sürdüğü sürece, sosyal hayatında daha dikkatli olmanı bekliyorum. Onu en aza indir ."
            
"Ah, lütfen. Bana itibarını önemsediğini söyleme. Kimse evliliğimizi bilmiyor." - alaycı bir şekilde fark etti.
            
"Sonra yüzünü bilenlerin önünde tutmak için." - itiraz etti.
            
"Aynı şeyi yapar mısın?"diye sordu, geçen gün Selin Atakay'ın onu nasıl öptüğünü hatırladı.
            
"Kahvaltı yapmak için romantik bir randevuya ne istediğimi bilmiyorsun."
            
"Hayır, sadece onları işe getiriyorsun ve halka açık bir şekilde öpüyorsun."
            
Gözlerini yuvarladı. "Tamam, bundan sonra bunu özel olarak yapacağım."
            
"Harika, şimdi bizi kıyıya geri götür."
            
"Şey, aslında, düşündüm ki, madem buradayız, yüzmek ister misin?"diye önerdi, gözleri sakin suda dolaşıyordu. "Su mükemmel  görünüyor."
            
Eda çok cazip, ama Mayo olmadan suya gidemedi. "Hayır, teşekkür ederim. İstersen git."
            
"Emin misin? Yüzmek omzunu onarmaya yardımcı olacak " diye sordu.
            
"Keşke, ama yapamam. Yüzecek bir şeyim yok."  açıkladı, gölgelerde oturmak üzereydi.
            
"Öyle mi? İç çamaşırınla yüzebilirsin. Seni bundan daha az kıyafetle de gördüm, " diye yorumladı ve nasıl çıplak göründüğünü fark etti.
            
"İyi deneme ... Devam et, bekleyeceğim."
            
Serkan Omuz silkti ve birkaç dakika aşağıdan kaçtı. Omzunun üzerinden atılan bir havlu ile lacivert mayoyla geri döndü. Seviyesine yaklaştı ve yanında birkaç dergi düşürdü.
            
"Yapacak bir şeyleri olacak."
            
Kıçına inerken ve dalış için hazırlanırken gözleriyle onu izledi. Onu daha önce hiç kıyafetsiz görmemişti. Vücudunun her yerinde bir gram yağ yoktu, sadece lezzetli kaslar. Güçlü kolları ve mükemmel düz göğüsleri ona yakın olmanın ne kadar güzel olduğunu hatırlattı. Elbiselerini çıkarmak ve suya katılmak için ani bir istek onu taştı, bu yüzden dergilerden birini körü körüne aldı ve rastgele bir sayfada açtı.
            
İçeriğine konsantre olmaya çalıştı, zaman zaman Serkan'a meraklı bir bakış attı. Kalkmadan ve ona daha yakın bir havlu koymadan önce on dakika yüzüyordu.
            
Ona işkence etmek, neyi kaçırdığını göstermek için bunu bilerek yaptığından emindi.
            
"Neden oraya gitmiyorsun?"diye önerdi, burnunu dergiye gömdü.
            
"Çünkü orada gölge yok ve karideslere dönüşmek istemiyorum," diye açıkladı, karnında uzanıp başını önkollarına koydu.
            
O kadar yakındı ki Eda, geniş sırtından aşağı akan su damlacıklarını açıkça görebiliyordu ve ona dokunmamak için neredeyse koluna çarptı.
            
Neden Tanrım, neden? sessizce yalvardı.
            
"Artık gidebilir miyiz?"diye sordu.
            
"Hmm, henüz değil. Bu haftasonu dinlenmek için tek şansım, yarın tekrar gidiyorum."
            
"Nereye?"diye sordu ve hemen dilini ısırdı.
            
"İtalya'ya," diye cevap verdi, başını yana çevirdi.
            
Sessiz kaldı, dikkatini tekrar elinde bir dergiye çevirdi. Serkan uyurken bacaklarını kanepede kaldırdı ve okumak için yastıklara yaslandı. Onu rahatsız etmemek için sessizce sayfaları çevirdi, ancak telefonu çaldığında hayrete düştü. Aceleyle ona ulaştı ve sesi kıstı.
            
Serkan'a baktı ve nefes almasını kaydetti. Uyanmıyor, biraz rahatlama ile düşündü. Bırak adam dinleniyor. Yoğun bir programın ortasında iyi bir uykunun önemini anlayan biri varsa, o da budur.
            
Sıcak hava ve denizin sakinleştirici sesi sonunda devraldı. Derginin karnına düşmesine izin verdi ve elini Serkan'ın başını yatırdığı kanepeye koydu.

Istanbul'un incisi ♡+18♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin