Bölüm 25 1 part

516 32 70
                                    

Selaam nasılsınız uzun süre oldu bölüm atmayalı biraz rahatsız olmuştum bir kaç güne derslerim başlayacak onun için resmen hayatımın dengesi bozuldu bu bölümde kelime sayısı 4345 yarisin yaza bildim kusura bakmayın bu zamanları çok zamanım olmadı🤍🤍🤍
  
           
Serkan tamamen hayrete düşmüştü.
            
Alptekin Bolat, yirmi iki yıllık sessizliğin ardından önünde durdu.
            
Yabancılaşmış babası!
            
Baba?! Serkan onu böyle görmedi. Onu bir canavar, bir korkak, dünyadaki en kötü insanı ve dünyadaki her şeyden çok hor gördüğü bir adamı gördü.
            
"İçeri girebilir miyim?"Alptekin oğluna bakarken sordu. Serkan yavaş yavaş ilk şoktan kurtuldu ve konuşma yeteneğini yeniden kazandı.
            
"Buraya nasıl gelmeye cüret edersin?"sıkılmış dişlerinden dedi, elleri yumruklarına sıkıldı ve ziyaretçisinin çenesine ya da çenesine şarj etmek istedi.
            
"Serkan...". Alptekin titredi.
           
"Buradan siktir git ve seni bir daha görmeme izin verme," diye öfkeyle bağırdı ve gözleri nefretle dolu karanlık göllere dönüştü.
            
"Önce beni dinle oğlum," dedi yaşlı adam ellerini sessiz bir yalvarışla dinledi.
            
"Bana öyle deme!"Serkan, kendini toparlamak için elinden gelenin en iyisini yaparak ona bağırdı. "Beni duyuyor musun? Ben senin oğlun değilim. Sen benim için hiçbir şeysin, hiç kimse!"
            
"Özür dilerim, amacım seni üzmek değil. Sadece konuşmak istiyorum Serkan. Sana ihtiyacım var".
            
Serkan onu doğru duyup duymadığından emin değildi. Bütün bu konuşmanın sadece kötü bir rüyanın parçası olmadığından emin değildi. "Ne yapıyorsun?"- diye tekrarladı. "Bana ihtiyacın var mı?"
             
Alptekin," ben, biliyorum, gerçekten biliyorum, aksi takdirde buraya gelmezdim " dedi. "İflas ediyorum, Serkan. Şirketim birkaç aydır kırmızı renkte ve yakında ona biraz para yatırmazsam, her şeyimi kaybedeceğim."
            
Serkan güvensiz bir şekilde ağzını açtı.
            
"Yirmi iki yıl sonra bana geldin çünkü paraya ihtiyacın mı var?"Serkan kendi kulaklarına İnanmadan kokladı. "Yirmi iki yıldan sonra mı?"
            
"Serkan, lütfen. Bunun için hapse girebilirim, bana yardım etmelisin."
            
Serkan, neler olup bittiğini anlamaya çalışırken alnını işaret parmağıyla ovuşturdu. Alptekin fırsattan yararlandı ve lobiye iki adım attı.
            
"İhtiyacım olan para senin için denizde sadece bir damla" diye devam etti, onu ikna etmeye çalıştı. "Beni görmek istemediğini anlıyorum ve yemin ederim bundan sonra sana bir daha görünmeyeceğim."
            
Serkan'ın onu gerçekten dinleyip dinlemediğini söyleyemedi çünkü aniden ona soru sorarak baktı.
           
"Nerede yaşadığımı Nereden biliyorsun?"şüpheli bir şekilde sordu. "Sana adresimi kim verdi?"
            
Yaşlı adamın gözleri sessizce cevap vermeden önce endişeyle soldan sağa doğru koşuyordu: "annen."
            
Serkan öfkesinin daha da büyüdüğünü hissetti. Bunu kendi annesi mi yaptı?
            
"Seni orospu çocuğu, ona gitmeye cesaretin var mı? Onu zorladığın onca şeyden sonra, " diye bağırdı, tehditkar bir şekilde ona doğru yürüdü.
            
"Sadece telefonda konuştuk. Bana adresini gönderdi. O bile bana yardım etmeni istiyor, Serkan. Geçmişte olan her şeyi unut."
            
"Unutmamı mı istiyorsun?"Serkan kükredi, onu korkuttu. "Bizi etek giyen herkesi kovalarken yaşattığın boktan çocukluğunu unutmamı mı istiyorsun? Kamu işlerinin annemi nasıl mahvettiğini unutmamı mı istiyorsun? Çocuklarını en savunmasız zamanda nasıl terk etmeyi seçtin? Demek bu kadar mı? Hazır olmadığım bir sorumluluğu üstlenmemi nasıl sağladığını unutmamı mı istiyorsun? Küçük kardeşimi öldürmeme nasıl sebep oldun?
            
Serkan öfkesinin patlamasından sonra nefes almakta zorlandı. O kadar uzun süre kendi içinde tuttuğu acı aniden geri döndü ve yoğunluğundan büzüldü.
            
Oğlunun trajik ölümünden bahsederken, Alptekin'in yüzü üzüntü örtüsünü kapladı, ancak Serkan buna inanmadı. Alptekin'in hiçbir şeyden utanmayan duyarsız bir canavar olduğunu biliyordu. Ne aile, ne ölüm, ne babalık, hiçbir şey!
            
"Hakan'ın ölmesi benim suçum değil" dedi.
           
"Evet, öyle oldu. Bence onun ölümünden sen de kendi ellerinle öldürmüş gibi sorumlusun. Beni en başından beri benim olmayan bir karar vermeye zorladın. Ben onun lanet babası değildim, sendin!!! "
            
"Serkan, ben ..."- diye başladı.
            
"... Ve hepsinden önemlisi, cenazesine gelmek için zahmet bile etmedin."
            
"Zaten çok geç oldu. O anda onun için hiçbir şey yapamadım " dedi.
             
Serkan," tıpkı şu anda senin için yapabileceğim hiçbir şey olmadığı gibi, " diye öfkeyle bağırdı.
            
Serkan Koridorda birkaç adım attı. "Mustafa!"diye bağırdı."Mustafa! Mustafa"
            
Koruma aceleyle geldi. "Bu adamı buradan çıkarın ve bir daha içeri almayın. Sen beni anladın mı?"
            
"Evet, efendim."
            
"Sen, lan anlıyor musun?" Serkan öfkeyle tekrarladı.
            
"Evet efendim," Mustafa şiddetle başını salladı.
            
"Ve sen. Bana ya da anneme bir daha ortaya çıkarsan, seni kendim hapse atarım. Bu anlaşılabilir mi?"öfkeyle tekrarladı.
            
"Serkan, lütfen," Alptekin, Mustafa elini tutup zorla dışarı çıkarsa bile yalvardı.
            
"Kapa çeneni!"Serkan kapalı kapıdan bağırdı.
            
"Kapa çeneni! Kapa çeneni, " diye tekrar tekrar tekrarladı, başını elleriyle sardı ve aklını korumaya çalıştı.
            
Bu adam nasıl babası olabilir? Çocukken Alptekin Bolat'ın babası olması için hangi günah işledi? Sadece tutkuyla ondan nefret etmekle kalmadı, aynı zamanda kelimenin ne anlama geldiğini, ne anlama geldiğini de nefret etti.
            
Serkan oturma odasına yürüdü ve kanepenin kenarına indi. Elleri kısıtlanmış öfkeyle titriyordu ve aniden peşinden koşmadan önce bu adama birkaç yumruk atmadığından pişman oldu. Allah biliyor, yıllardır bunu yapmak için sabırsızlanıyor, ama Alptekin, korkak, sıçan gibi, saklanmasından hiç çıkmadı. Asla gelip yetişkin oğlunu tüm günahlarından dolayı suçlamaya cesaret edemedi.
            
Ona neden geldiğini hatırladığı zaman dudakları acı bir sırıtış içinde kıvrıldı. İflas etti ve kendini iflas ilan etme riskiyle karşı karşıya kaldı. Bu şiirsel bir adaletti , ancak Serkan'a bağlı olsaydı, ona basit bir iflastan çok daha ağır bir ceza verecekti.
            
"Ondan nefret ediyorum" diyen Serkan, yorgun bir sesle bağırdı. "Hayatımı mahvetti ve ondan nefret ediyorum."
            
Ama onun acı verici çığlığını duyacak kimse yoktu, onu rahatlatacak ya da yıllarca ona yük olan suçu taşımasına yardım edecek kimse yoktu. Keşke her şey farklı olsaydı, başka bir babası olsaydı. Keşke küçük kardeşinden sorumlu olmak zorunda kalmasaydı. Keşke sonunda ölümüne yol açan emri vermeseydi.
           
Gözlerini sıkıca kapattı ve küçük kardeşi Hakan'ın görüntüsünü Boğazı kesilmiş, kendi kanının içinde uzanmış, gözleri açık ama cansız bir şekilde uzaklaştırmaya çalıştı. Gözleri, onları durdurmak için her türlü çabaya rağmen gözyaşlarıyla doluydu. Bu görüntü, kendisine yol açan her olayla ve ondan sonra onu kucaklayan her yürek kırıcı duyguyla birlikte sonsuza dek hafızasına çarptı.
           

Istanbul'un incisi ♡+18♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin