Bölüm 1

1.5K 37 2
                                    

               "İSTANBUL'UN İNCİSİ"

                             Bölüm 1

İhsan Kaya öldü.

Serkan inanamadı. Amcası İhsan çok dolgun hayat ve enerji, dün gece kalp krizinden vefat etti. O elini uzattı.
yaslı diğerinin taziyelerini kabul etti ve mırıldandığı sempati sözlerini onaylayarak başını salladı. Anma töreni lüks Kaya yalısında yapıldı ve sanki İstanbul'un yarısı oradaydı. Serkan aptal değildi, merhum İhsan Kaye'ye saygılarını sunmaya gelmediklerini biliyordu; amcası nazik, sevgi dolu bir ruh değildi. Aksine, kendi çıkarlarından başka hiçbir şeyi umursamayan acımasız bir piçti.Ölüm haberi tüm İstanbul'u şoke etti ve aileyi tanıyan herkes gitti. Türkiye'nin en ünlü iş adamının cenazesine tanık olmak için çıktığı yolculukta ve ülkenin en gözde bekarı olan "Kaya Design"ın varisine bir göz atmak için Türkiye.

Kaya Tasarım'ı herkes bilir. Türkiye'de ve Avrupa'da büyük ofisleri ve mağazaları bulunan firmanın tasarımları mütevazi ev hanımlarından en ünlü aktrislere kadar tüm Türk kadınlarının boyunlarını ve bileklerini süsledi. İhsan Bey'in dört yıl önce emekli olması ve Serkan'ın otuz yaşında yeni CEO olarak seçilmesinden bu yana Kaya Design'da işler daha da gelişti ve ürünlerine olan talep önemli ölçüde arttı. Serkan'ın hesaplı ve anlayışlı bir iş adamı olarak ününden de aynı şekilde korkulmaktadır.
ve çalışanlardan ve rakiplerden saygı.

Serkan koyu renk bir takım elbise ve siyah ayakkabılarla girişte duruyordu. Annesi Aidan ve Aile avukatı Faruk Akman, ziyaretçileri karşılamak için yanında durdu ve onları konukların oturduğu iki büyük açık salona götürmek için.

"Amcan iyi bir adamdı Serkan. Onu çok özleyeceğiz."

Serkan, bariz yalan karşısında neredeyse gözlerini devirecekti.

Arda Sabancı, amcasını hor görüyordu. Azınlık (küçük) bir hissedardı"Kaya Tasarım" ve şirketti ele geçirmek için onu kandırmak için en ufak bir fırsat arıyordu. Elbette Serkan bunun olmasına izin vermeyecekti ama sosyal görgü kuralları buna izin vermiyor.

bu adama sert bir şekilde cevap vermesine izin verin.

"Onu özleyeceğiz Arda bey. Teşekkürler."

"İhsan Bey'in, Allah rahmet eylesin, çocuğu olmadığına göre, şirketteki payını devralacağınızı anlıyorum." Serkan'ın artan hayal kırıklığını gören Faruk Bey, "Yapabilirsem,Sözümü kes Arda Bey, bu tür meselelere dalmak için doğru zaman olduğundan emin değilim."

Tombul adama önünden geçmesini işaret etti ve ikisi büyük salonun ortasındaki altın çeşmenin yanında duran bir grup adama doğru yürüdüler.

Serkan annesine baktı ve yüzünü kapatan kısa siyah peçenin altındaki yorgun hatlarını fark etti. İhsan'ın ölümünden gerçekten etkilenen biri varsa o da annesidir. İhsan'ın sert tavırları ablasına gelince durdu. Yaşlı adam, Alptekin Bolat'tan boşandıktan sonra onun konağına taşınmasında ısrar etmekle kalmamış, iki oğlunu da himayesi altına almış ve mümkün olan en iyi bakım ve eğitimi almalarını sağlamıştır. İhsan Bey, kaba tavrına ve duygu eksikliğine rağmen, bir baba gibi Serkan'a ve kardeşine en yakın kişiydi. "Neden yukarıda dinlenmedin anne? Bütün gün ayaktaydın," diye fısıldadı ona.

Peçeteyi gözünün kenarına bastırarak başını salladı: "Misafirlerimizden ayrılmak ayıp Serkan. Beni merak etme, kalabilirim." Yüzüne baktı ve "Tamam" anlamında başını salladı.

Serkan, cenazenin başlangıcından itibaren konağa giren ve çıkan konuklara ve kahve ikram eden bale görevlilerine döndü. Serkan'ın güvenlik şefi Mustafa temkinli bir şekilde ona katıldı ve kulağına bir şeyler fısıldadı."Onu mümkün olduğunca sessizce evden çıkarın.

Istanbul'un incisi ♡+18♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin