Bölüm 20

429 28 31
                                    

Merhabalar Hatalar ola bilir kusura bakmayın ❣

Eda yatak odasında büyük bir yatağa sert bir şekilde çöktü ve ağladı.
            
Serkan bu çağrıya ne cevap verdi? Metin çok öngörülemezdi ve ihtiyacı olan son şey öfkesini körüklemekti. Serkan'ın niyetinden şüphe etmedi: ona gerçekten yardım etmeye çalıştığını biliyordu, ama sorun onun yardımını kabul edememesiydi. Metin'in Melo'ya yaptıklarından sonra onu bu işe dahil etme riskini alamadı. Sadece böyle bir durumda olduğu için utanmakla kalmadı, aynı zamanda Serkan ya da adamlarından biri onu korumaya çalışırsa dayanamazdı. Metin ve adamlarının ne kadar iyi silahlandığını hatırladı ve iki taraf arasındaki çatışmanın yol açabileceği potansiyel bir kanlı çatışmadan titredi.
            
Sırtında yatağa uzanmak için döndü ve tavana baktı. Çok saftı! Serkan bekçisi rolü ve son iki gün içinde düştükleri ev rutini ile tamamen çalıştı bu da onun metin sorunlarını tamamen engelledi.
            
Serkan'ın varlığı sakinleşti ve kollarında geçirdiği gece onu dokunulmaz hissettirdi ve birkaç saatliğine bunun olduğuna inandı. Ne aptal ama. Serkan'ın onu korumasına güvenemez, sonsuza kadar yanında olmaz. Sonsuza kadar etrafta olmak istemedi, bunu açıkça ortaya koydu. Geri adım atmak ve onun için her şeyle ilgilenmesine izin vermek istediği gibi, yapamadı.
            
Elindeki telefon iki kez titreşti.
            
"Hala fikrini değiştirmedin mi?"ilk mesaj şöyle dedi:
            
"Beni çok uzun süre bekletme."
            
Telefonu yatağın üzerine attı ve inilti ile başını elleriyle sardı. Böyle bir cezayı hak etmek için ne gibi bir günah işlemiş olabilir?
            
Metin'e karşı dava açma fikri olmuştu  ama çabucak reddetti. Metin kendini suçlamaya izin vermek için çok anlayışlı ve çok güçlüydü. Herhangi bir para transferine dair hiçbir kanıtı yoktu ve taciz iddialarını destekleyen hiçbir tanık yoktu. Ayrıca, metin aynı zamanda intikamcı bir pislikti ve bu sadece onu daha da şiddetlendirirdi.
            
Hayır, dört olası seçeneği vardı, biri diğerinden daha korkunç ve çekici değil.
            
En basit ve naif seçenek sessizce oturmak ve Metin'in onunla iletişim kurmadığı zaman varlığını unutmasını ummaktı.
            
İkincisi-İstanbul'u terk etmek ve onu avlayacağı korkusuyla yaşayacağı başka bir şehre taşınmaktır.
            
Ayrıca ona bir blöf oyunu diyebilir ve onu gerçek bir şekilde hapse atıp atmayacağını görebilir. Eda, Metin'in ahlakına fazla inanmadı ve gerekirse ona karşı bir kimlik işareti kullandığından şüphe etmedi.
            
Son ve en korkunç karar onun cinsel taleplerine uymaktı.
            
"Asla, ölmeyi tercih ederim," dedi kötü bir iğrenme ve kararlılık karışımıyla yüksek sesle. Hapishane ve ölüm, bu sapığın ona dokunmasına izin vermekten çok daha cazip alternatiflerdi.
            
Edanın yanaklarından gözyaşları tekrar akıyordu.
            
Eğer parasını geri vermeden önce ondan evrak talep etmeyi düşünseydi. Keşke Metin'le tanışmasaydı.
            
Teyzem hasta olmasaydı...
            
Keşke yalnız olmasaydı.
            
Gözyaşlarını sildi ve yıkamak için banyoya yükseldi. Bir süre aynadaki yansımasına baktı ve kendini güçlü olmaya zorladı.
            
"Bunu yapabilirsin, Eda," dedi yansımasına. "Kimseye ihtiyacın yok."
            
Yeni keşfedilen kararlılıkla hareket etti ve şişmiş gözlerini maskelemek için çok sayıda kapatıcı ve kalın maskara katmanları kullanarak makyaj uyguladı.
            
Üniformasını giydi ve odadan çıkmadan önce derin bir nefes aldı ve Serkan ile başka bir kavgadan kaçınmak istedi.
            
Serkan Barın arkasında oturuyordu, parmaklarını bardağın kenarına itti. Gözleri bir araya geldi, ama hiçbiri bir şey söylemedi. Eda hızla bakışını düşürdü, lobiyi geçti ve sessizce dışarı çıktı.
            
Kulübe giderken, Eda Mustafa ile neredeyse hiç konuşmadı. Düşüncelerine dalmış bir pencere camı boyunca düşünceli bir şekilde baktı.
            
" Eda hanım ?"Mustafa ikinci kez çağırdı.
           
"Hmm?"diye yanıtladı, kaşlarını kaldırdı ve dikiz aynasında gözlerini buldu. "Dinliyorum?"
            
"Her şey yolunda mı? Biraz şey görünüyorsunuz... dalgın."
            
"İyiyim, teşekkür ederim."ona bir gülümseme ile güvence verdi.
            
Birkaç saniye tereddüt ettikten sonra Eda tekrar konuştu: "aslında Mustafa bey, sana bir soru sorabilir miyim?"
            
"Tabii".
            
"Silah taşıyorsun, değil mi?"diye sordu, elinden gelenin en iyisini yaptı, dikkatsiz görünmeye çalıştı.
            
"Evet hanımefendi," diye yanıtladı.
            
"Hiç kullandın mı?"
            
Koruma kafası karışmış görünüyordu. "Eh, yıllarca askerde görev yaptım, bu yüzden Evet."
            
Eda iki yana başını salladı ve öne eğildi. "Hayır, bunu sormuyorum. Serkan'la olduğundan beri hiç kullandın mı?"
            
"Bu daha önce de oldu," diye kısaca cevap verdi."Ama çok fazla endişelenmenize gerek yok, Eda hanım."
            
"Evet, tabii ki. Yani, merak ediyordum..."o başladı. "Şimdi...ben ..  demek isterdim ... silaha ihtiyacım olsaydı, ne kadara mal olurdu?"
            
Eda Mustafanın Aynada kaşlarını kaldırdığını gördü. "Merak ettiğin için mi soruyorsun? yoksa ona ihtiyacın olduğu için mi?"
            
"Koşullara bağlı."- Eda kaçamak cevap verdi.  "Diyelim ki ona gerçekten ihtiyacım var, bana nerede bulacağını söyler misin? "
            
"Şimdi, Eda hanım .Serkan bey'in biraz zor olduğunu biliyorum ama onu öldürmek doğru bir karar değil " dedi.
            
Eda beklenmedik bir şakadan kıkırdadı. "Endişelenme. Patronunu öldürmeyeceğim."
            
"Sevindim," Mustafa kısaca gülümsedi."Sorunuza geri dönüyoruz... Serkan bey bu konuda size yardım edersem bundan hoşlanmayacak olmanın yanı sıra, silah taşımanıza izin vermenin de akıllıca olduğunu düşünmüyorum. Kendi güvenliğiniz için kullanacaksanız, lütfen bunun için burada olduğumu unutmayın."
           
Eda "Ama sonsuza kadar yanında olmayacaksın" diye düşündü.
            
"Tabii ki sadece merak ettim," dedi gergin bir gülümsemeyle. "Silaha ya da başka bir şeye ihtiyacım yok."
            
"Tamam"
            
Eda koltuğun arkasına yaslandı ve iç çekti. Muhtemelen haklıydı. Bir böceği öldüremiyordu çünkü bir insanı nasıl vurabilirdi. Onun için cesaretı yeterli değil

Istanbul'un incisi ♡+18♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin