Bölüm 21

460 37 35
                                    

Merhabalar! İyi okumalar 📜 çok uzun bir bölüm oldu gerçekten kendim şaşırdım bu kadar uzun bölüm olabilirmi diye🙃

Dikkat! Bölüm sansürsüz bir konuşma değil!
            
Tutuklandıktan sonra olan her şey Eda'ya korkunç bir kabustan bir sahne gibi görünüyordu. Polis karakoluna geldiler ve diğer kadınlarla birlikte, kötü aydınlatılmış ve yerleşik bir çimento tezgahından başka bir mobilyaya sahip olmayan büyük bir odaya atıldı. Dört tane daha sarhoş kadın vardı ve Eda daha fazla beladan kaçınmak için açık görüşlerine dikkat etmemeye çalıştı. Tutuklanan subaylar hiçbir yerde görülmedi ve kapıda sadece bir genç güvenlik görevlisi vardı.
            
"Sessiz ol!"gürültülü bir şekilde sohbet eden kızlara bağırdı ve kısa bir duraklama geldi, ardından birkaç samimi kahkaha geldi.
            
"Ne bu?"- sordu bir tutuklu.
            
"Bir penis emmek gerekiyor, değil mi tatlım?"dedi bir diğeri, başka bir kahkaha dalgasına neden oldu. Dehşetine göre Eda, Pasha'daki garson Eylin gibi konuşan bir kızı tanıdı.
            
Eda, kameranın kirli yüzeyine dokunmamak için ellerini dizlerinin üzerine koyarak tezgahın kenarında oturdu. Güvenlik görevlisi onun yanında durdu ve gözleri bir araya geldi, kayıtsız ve rahatsız edici, gözyaşlarıyla dolu.
            
Eda"Hey! Pardon" diye çağırdı, kamera kapısına yaklaştı ve ona baktı.
            
"Bana yardım etmelisin, lütfen," dedi ve gözyaşları yanaklarından akıyordu. "Yanlışlıkla buraya getirildim. Ben onlardan biri değilim, " diye başını geriye doğru işaret etti, diğer kızlara başını salladı.
            
Yirmiden biraz fazla görünen güvenlik görevlisi etrafına baktı. "Sana yardım edemem, üzgünüm "
            
Özrü samimi görünüyordu, bu yüzden Eda ellerini bir araya getirdi. "Lütfen, sana yalvarıyorum. Onlara bunun bir yanlış anlama olduğunu açıklayın. Bir partiye davet edildim, hiçbir fikrim yoktu..."
            
"Riza!"keskin bir ses duyuldu ve Eda sessiz kaldı. Başka bir güvenlik görevlisinin onlara yaklaştığını ve yukarıdan aşağıya baktığını izledi. "Sadece ilk hafta ve zaten fahişelerle mi konuşuyorsun?"
            
"Ben bir fahişe değilim," diye yanıtladı Eda, birkaç kafanın ona hor görmesine neden oldu.
            
"Hepsi öyle diyor," dedi Kıdemli Güvenlik Görevlisi çaylak. "Kafanın içine girmelerine izin verme, bebeğim. Benimle gel, Dedektifler yakındaki bir kurumdan sandviç istiyor."
            
Her iki muhafız da gitti ve Eda, elleriyle yüzünü kasvetli bir inilti ile kapattı. Daha önce hiç böyle bir durumda olmamıştı ve ne yapacağını ve kimi arayacağını bilmiyordu. Bir avukatı yoktu ve bunu karşılayacağını da sanmıyorum. Melo memleketindeydi ve Serkan.
            
Hayır, Serkan olmaz! Onu arayamadı. Birincisi, öfkesinden korkuyordu çünkü tutuklanmasından dolayı öfkeleneceğini biliyordu ve ikincisi, gerçek ilişkilerini açığa vurma riskini alamadığı için. O bir kamu figürüydü ve böyle bir skandalla herhangi bir bağlantı onun itibarını mahvedecekti.
            
Hayır, hayır, hayır! Serkan'ı aramak mümkün değildi. Bunu kendi başına çözmek zorundaydı, çaresizlik içinde düşündü. Şimdi ona ne olacak? Onu dinleyecekler mi yoksa ucuz bir fahişe gibi hapse mi gönderecekler? Diğer kızlar binlerce kez buradaymış gibi çok rahat görünüyorlardı.
            
Eda'nın bakışları, duvara yaslanmış, sakız çiğneyen Fifi'ye düştü. Yasin'in ona ne söylediğini hatırladı ve bir öfke dalgası tarafından boğuldu. Aniden ayaklarına atladı ve esmerine yöneldi, saçlarını sağlam bir yumrukla kaptı.
            
"Seni orospu!"Eda bağırdı, eski çaresizliği saf öfke ile değiştirildi. "Sen lanet bir orospusun. Bunu nasıl yaparsın bana?"
            
Fifi, saçlarını Eda'nın elinden çıkarmaya çalışırken iki elini de kaldırdı, ancak genç kadın ona daha sıkı sarıldı ve dişlerini öfkeyle sıktı, onları her yöne doğru sallamaya başladı.
            
"Bırak beni!"diye bağırdı Fifi, acı çekiyordu.    
            
"Bana her şeyi anlatmadan önce olmaz. Neden beni bu aptal partiye çağırdın?  Neye ihtiyacın vardı? Yaptıkların için seni hapse atabilirim, tamam mı?"
            
Kızların geri kalanı aniden sessizleşti, önlerinde meydana gelen çatışmayı ilgiyle izledi.
            
"O sürtüğü tokatla kızım!"- bunlardan biri bağırdı ve herkes heyecanla çıldırdı.
            
Fifi serbest kalmayı başardı ve Eda'yı uzaklaştırdı. Bilekliği eda'nın elbisesine takıldı ve keskin bir şekilde aşağı çekti ve Eda'nın kolunun tamamen yırtılmasına neden oldu. Birkaç kız alkışladı.
            
"Sadece bana söylenenleri yaptım, kişisel bir şey değil."
            
"Benim için kişisel. Arkadaş olduğumuzu sanıyordum."
            
"Anla, Eda, bizim gibi insanlar arkadaş edinmez."- Fifi acı söyledi.
            
"Kendin için konuş. Ben hiç senin gibi değil."
            
"Vay canına, yüksek ahlakınla. Benden daha iyi olduğunu mu düşünüyorsun? Bizden daha iyi?"Fifi, diğer kızlara işaret ettiğinde sesinin kızgınlık dolu olduğunu sordu. "Eğer bu adam sana iyi bir fiyat teklif etseydi, eminim onun önünde dört ayak üzerinde durmaktan çok mutlu olurdun. Belki de zaten yaptın..."
            
Eda ona bir tokat attı ve tüm kamera neşeli çığlıklarla patladı.
            
"Hey, neler oluyor burada?"
            
Eda döndü ve iki gardiyanın parmaklıkların arasından baktığını gördü. "Sen! Ondan uzaklaş!"diye bağırdı Eda, avuç içi sadece Fifi'ye verdiği bir tokat ile yanıyordu. Yavaşça koltuğuna geri döndü ve kokuşmuş sarhoş bir kadının yanına oturdu.
            
"Bu şekilde daha iyi," dedi güvenlik görevlisi ve çaylak ortağına döndü.
            
"Gördün mü, sana hepsinin aynı olduğunu söylemiştim."

Istanbul'un incisi ♡+18♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin