2 fejezet: Hagyj már békén!

1K 37 0
                                    

Tudod most sem kell nekem senki, aki megvéd Potter!-mondta egy ismerős hang.
Megfordultam és megláttam, hogy mögöttem állt Draco.
-Most ilyenkor mivan Potter?!-kérdezgette a fiú, majd egyre közelebb jött hozzám.
-Kimehetnék végre a mosdóba Malfoy?!-mondtam.
-Tudok én jobbat a mosdónál...-majd rám vigyorgott.
-Mi lenne, ha leszállnál rólam végre?!-morogtam.
-Miért tenném?-mondta a fiú,majd neki nyomott a falnak.
-Kérlek tarts tőlem távolságot!-majd arrébblöktem és visszamentem a terembe és leültem.
-Láttuk, hogy Draco utánad ment a mosdóba...ugye nem történt semmi?-kérdezte Hermione.
-Nem, nem volt semmi!-mondtam.
Majd láttam, hogy Draco is visszajött és egyből rám nézett. Gyorsan elrántottam a fejem.
Lassan vége lett az órának.
Mindenki kiment a teremből, de én maradni szerettem volna még egy kicsit gondolkodni, de láttam, hogy Draco is benn maradt és felém sétált.
Felálltam a helyemről és kifele indultam, de a fiú direkt elém állt, hogy ne tudjak kimenni.
-Arrébb mennél?!-mondtam.
-Még nem!-válaszolta.
-Mit akarsz tőlem Malfoy?!-kérdeztem mérgesen.
A fiú megint elkezdett egyre közelebb sétálni felém, majd megfogta a kezem.
-Mit művelsz?!-majd elrántottam a kezem.
-Nyugi Potter!-mondta.
-Mit nem értesz azon, hogy hagyj békén?! Esetleg lebetűzzem neked?!-mondtam.
Draco csak vigyorogva nézett rám.
-Mi olyan mulatságos, ha szabad tudnom?-kérdeztem.
-Tudtad, hogy aranyos vagy, amikor mérgelődsz?-mosolygott.
-Mivan??-kérdeztem értetlenül.
Megint közelebb jött hozzám.
-Húzz már el!!-mondtam mérgesen.
Megfogtam a táskámat, majd elmentem.
-Várj már!-kiabált utánam a fiú.
-Malfoy! Mi az istent akarsz tőlem, bögd már ki végre!-kérleltem.
-Csak annyit szeretnék kérdezni, hogy nincs-e kedved csinálni valamit órák után?-kérdezte.
-Úgy érted, mint egy randi?-majd hülyén bámultam.
-Igen...-mondta.
-Te normális vagy?! Sértegedsz, bunkózol, majd randira hívsz? Valami gond van a fejedben Malfoy! Én veled nem megyek sehova!-mérgelődtem.
-De eddig minden lány igent mondott, amikor megkérdeztem őket...-mondta a fiú.
-Te ennyire hülyének nézel?? Egyrész én nem vagyok, olyan, mint a többi lány, másrészt Harry is utál és én se kedvellek téged, mert egy bunkó hólyag vagy, aki nagyra tartja magát!-vitatkoztam.
-Én hólyag?!-majd nekilökött a falnak és a kezével a pálcáját kereste.
Én kínosan éreztem magam, mert nagyon közel volt hozzám és megszólalni se mertem csak a szemeit néztem.

Ellenség vagy Szerető...Where stories live. Discover now