Fura érzés|3.rész|

181 6 0
                                    

Reggel úgy ébredtek, hogy egymással szemben vannak és fogják egymás kezét.

- Jaaj! Bocsánat. - mondta a lány elpirosodott arcal.

- Nem. Én bocsi. - mondta zavarbajötten, majd eszébe jutott valami. - Nem lenne kedved szétnézni a városban?

- De. Úgy is régen voltam itt és már hiányzott.

- Akkor öltözzünk át és induljunk.

- Rendben.

Átöltöztek. Dorothy egy rövid fekete nadrágot és egy fehét pólót, míg Aidan egy fekete farmert és egy kék pólót viselt.

- Indulhatunk hölgyem? - kérdeste a fiú miközben egy mosolyt tett arcára.

- Igen uram. - ő is elmosolyodott és már szinte mind a ketten nevettek.

Ebben a pillanatban Rob nyitott be a szobába és látszólag nem volt valami jó kedvében.

- Fiam! Miért nem szóltál, hogy lemondtad a koncertet?! - szólalt meg kicsit ideges hangon.

- Mert nem szerettem volna, ha mérgesek lennétek rám.

- Így mérgesebbek vagyunk, mint, hogyha elmondtad volna.

- Sajnálom, csak itt van Dori és szeretnék minél több időt tölteni vele. Hiszen nagyon rég nem láttam és hiányzott.

- Megértem, de legközelebb szólj nekünk. - mondta kicsit kedvesebb hangon.

- Rendben. Ígérem, hogy legközelebb szólok.

Kiment és Dori hangos nevetésbe kezdett.

- Nem tudom, hogy, hogy tudtam eddig tartani a nevetést.

- Ez nem vicces. Írtózatosan nagy bajba kerülhettem volna. - mondta kissé mérges hangon.

- Értem és köszönöm, hogy miattam megtetted ezt. - ekkor a fiú elmosolyodott és odasétált a lányhoz. És nagy ölelést adott neki.

- Az adósom vagy. Ugye tudod?

- Persze persze, de induljunk mert éhes vagyok és nyűgös leszek ha nem iszok kávét mihamarabb.

- Értettem főnökasszony!

- Ha mégegyszer így hívsz akkor, én leszek Ötös.

Aidan megfogta a karját és lerángatta a lépcsőn, egésszen a kocsiig. Elindultak és lassacskán megérkeztek az első megállójukhoz, ami egy kávézó volt.

- Jónapot! Két kávét szeretnénk. - mondták egyszerre.

- Rendben. Még valamit? - kérdezte a nő.

- Ennyi lesz. Köszönjük.

Kifizették, megkapták a kávét, majd leültek az egyik asztalhoz.

- Egyébként mi történt veled ezekben az elmúlt években? - kérdezte Aidan.

- Háát...igazság szerint sok minden. Felvettek az álom sulimba, a szüleim elváltak és a tesóm ovis lett, de ezt tudtad. És veled mi történt?

- Röviden, tömören, 3 évad forgatása az Esernyő akadémiából.

Beszélgettek még elég sokat majd úgy döntöttek, hogy elmennek a város utcáin sétélni. A séta alatt sok régi emlék eszükbe jutott és sok emléket felidéztek. Az egész délelőtjüket ezzel töltótték.

Délben elmentek egy étterembe.

- Te mit fogsz enni? - kérdezte Dori.

- Még nem döntöttem el. - mondta miközben az étlapot nézegette.

Életem árán is |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now