Mivan ha?|4.rész|

131 7 0
                                    

Reggel arra ébredt Dorothy, hogy Aidan a haját piszkálja. Nem szólt semmit, mert még korán volt és a beszéd ilyenkor nem könnyű.

Pár percel később viszont megszólalt.

- Mit csinálsz? - kérdezte a lány.

- Ömmm...Semmit. - mondta miközben elrántotta a  kezét és látszott rajta, hogy zavarba jött.

- Okéé. Ha már felébresztettél, akkor hoznál nekem kávét?

- Persze. Pár percet kérek.

~ Mi a franc volt ez? - kérdezte magától Aidan mikor már a konyhába ért. ~ Mi van veled? Miért aggódsz érte ennyire? Mi volt ez a reggeli dolog? Szedd össze magad! Ő a legjobb barátod, nem több mint legjobb barát.

- AIDAN! HOZOD A KÁVÉM!? - kiabált Dori az emeletről.

- EGY PERC!

Mikor felvitte a kávét és leült a lány mellé elkezdett gondolkodni valamin.

- Min gondolkodsz? - érdeklődött Dori.

- Csak azon, hogy liveolhatnánk most reggel.

- Ez jó ötlet. Benne vagyok.

- Akkor öltözz fel, ha csak nem szeretnél pizsába lenni, miközben több ezer ember néz.

- Oké.

Felöltözött egy fekete farmer rövidnadrágba és egy sárga Filás felsőbe.

Felöltözött egy fekete farmer rövidnadrágba és egy sárga Filás felsőbe

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Odament az asztalhoz és leült a neki szánt székre. Elindult a visszaszámláló és már majdnem keztek, mikor megszólalt a telefonja Aidannak.

- Vedd fel, majd én elkezdem a liveot. - mondta a lány.

- Köszönöm! Mindjárt jövök.

Elindult a live és a nézők meglepődtek amikor látták, hogy nem az az ember van ott aki szokott lenni.

- Sziasztok! Ne féljetek, nem harapok. Aidan mindjárt jön, csak pont akkor hívták mikor kezdődött.

- Itt is vagyok. - szólalt meg a fiú. - Szóval...ő Dorothy, a legjobb barátom és úgy döntött, hogy csatlakozik hozzám.

° Hello! Hogy vagytok?

- Jól vagyunk, bár kissé fáradtan.

° Mióta ismeritek egymást?

- Gyerekkorunk óta. Talán 2 éves lehettem mikor ezt a lányt, aki néha az agyamra megy, megismertem.

° Ugye tisztában vagytok azzal, hogy most sok rajongó, csak azért fog bekövetni, mert legjobb barátok vagytok?

- Remélhetőleg nem csak ezért fognak bekövetni. Nem annyira szeretem azt, hogyha csak azért követnek, csak azért kedvesek velem és csak azért ismernek meg az utcán, mert ismerek egy híres embert. - mondta a lány.

Életem árán is |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now