Baleset|6.rész|

141 7 0
                                    

Másnap reggel Dorothy ébredt fel először. Viszont kikelni az ágyból nem tudott, mert Aidan kezeivel átölelte. A lány nem akta felébreszteni, de muszáj volt, ugyanis menni akart kávézni és már 10 óra is elmúlt.

- Aidan! Kelj fel! Hasadra süt a nap. - mondta a lány mosolyogva.

- Fent vagyok. - kezdte a mondandóját fáradt hangon, majd a lányra nézett. - Szép vagy amikor mosolyogsz.

- Köszi. Amúgy...elengednél? Mennem kéne kávét főzni.

- Ja persze. Bocsánat. - mondta zavarbajötten.

Ekkor a lány felállt az ágyról és kiment az ajtón, majd amikor a konyhába ért látta, hogy minden szanaszét van. Nyílván Aidan nem pakolt el, miután elkészítette a vacsorát a lány számára. Mindegy is. Szóval Dorothy bekapcsolta a kávéfőzőt és csinált egy nagyon finom kávét magának.

- Én is kérek királylány. - szólalt meg egy hang a lány mögül.

- Mi ez az új becenév?

- Miért? Nem tetszik a neved királylány? Pedig ez marad, ha tetszik, ha nem.

- Tetszik csak nem értem, hogy honnan jött ez a név.

- Majd megtudod egyszer.

- Rendben. Itt a kávéd. - nyújtotta oda a frissen főtt kávét.

Leültek a kanapéra és iszogatták a reggeli italukat. Amíg iszogatták, Aidan kicsit furán kezdett el viselkedni. A szeme Dorothy szeme és a padló között járkált. Mintha el akarna mondani valamit, de nem meri. Végül a lány nem tudott tovább csöndben maradni.

- Mi a baj? Látom rajtad hogy van valami.

- Nincs semmi.

- Mond el kérlek.

- De nincs semmi.

- Jólvan. Jó színész vagy, de én meg jó emberismerő és tudom, hogy van valami. Ha nem mondod el akkor én felmentem a szobádba. - ezzel a lendülettel elindult a lépcső felé.

- Várj! Elmondom. Szóval az van, hogy én.... - nem tudta befejezni, mert Dori kapott egy hívást.

- Bocsi, ezt fel kell vennem.

= Jóvapot kívánok én Dr. Green vagyok. A Los Angelesi korházból.

= Jónapot! Én Dorothy Dove vagyok. Miért keresett?

= Az édesanyja és a huga a korházban vannak, mert volt egy autóbalesetük. - Dorinak elkezdtek folyni a könnyei.

= Mi? És milyen állapotban vannak?

= A húga kisebb sérülésekkel megúszta, de az anyja kritikus állapotban van. Nem biztos, hogy fel fog épülni. - itt viszont már nagyon sírt.

= Azonnal odarepülök.

= Rendben. Vigyázzon addigis magára. Viszlát!

= Viszlát.

- Mi történt Dori? - kérdezte a fiú.

- Anya és a húgom autóbaleseteztek. A húgom fel fog épülni, de anya...ő nem biztos.

- Gyere ide. - a lány odament és megöleték egymást. - Akkor pakoljunk össze és mennyünk.

- Velem akarsz jönni?

- Igen. Nem hagylak egyedül. Figyelj! Bármi is történjen melletted leszek. Oké?

- Oké.

Összecsomagoltak és indultak is a repülőtérre. A reptéren nagyon sok ember volt és mindenki más felé figyelt. Gyorsan elintéztek mindent és indultak is.

Az út néma csöndben telt. Nem szóltak egymáshoz, mert Dori sírt és nem tudott egy szót sem szólni. Mikor leszállt a repülő, el is indultak a korház felé. Minél közelebb voltak hozzá, annál kevésbe érezte jól magát a lány.

A korházban dolgozók nagyon kedvesek voltak és elvezették őket a szobához ahol a nő és lánya feküdtek. A szoba előtt Dorothynak görcsbe volt a gyomra. Szerencsére Aidan is ott volt és segített neki lenyugodni, majd bementek.

- Szia Dori! - köszönt a kislány a kis picike ágyról.

- Szia Livi! - a lány odament a húgához és megölelte.

- Anya rendben lesz?

- Az orvosok azt mondták, hogy mindent megtesznek annak érdekében, hogy felépüljetek. Megígérem, hogy itt leszek neked bármi is történjen.

- Rendben. Ő kicsoda? - mutatott rá az ajtóban álló fiúra.

- Ő a legjobb barátom, Aidan.

- Jaaa! Az akiről annyit mesélsz, hogy milyen kedves, gondoskodó és milyen helyes? - ez a mondat után a fiú nagyon csodálkozott.

- Ömmm...Igen. Ő az, de te honnan tudsz ilyenekről amikor nem is mondtam?

- Amikor a barátnőiddel beszélsz, akkor néha elhaladok a szobád előtt.

- Az baj. Még halottál valamit?

- Persze. Elmondjam azt is?

- NE ne ne ne. Majd ha kettesben leszünk akkor igen.

- Oké.

- Most megyünk, hogy tudj pihenni. Később bejövünk még.

- Rendben. Aidan! - szólt a fiúhoz. - Vigyázz rá. Ha nem vigyázol rá akkor szembe kell nézned velem.

- Értettem hölgyem. Vigyázni fogok rá.

Azzal a lendülettel ki is mentek. Az ajtón amikor kiért a lány, hát, hogy is mondjam, olyan piros volt mint egy paradicsom. A fiú elkezdett nevetni.

- Ne nevess. Nem volt vicces. Inkább ijesztő, nagyon kell vigyázni ezzel a lányal. Mindent tud amit én a baránőimnek mondtam.

- Akkor, majd kifaggatom.

- Ne merd megtenni. Ha megycsinálod kitekerem a nyakad.

- Csak vicceltem királylány.

Ekkot Dorothy telefonja elkezdett csörögni. Az egyik barátnője hívta.

= Szia! Hallottam mi történt veled és szeretnék veled találkozni.

= Oké! Mondjuk a korház előtt?

= Rendben. 10 perc és ott vagyok. Ne késs el mint a múltkor.

= Oké. Megpróbálok nem elkésni, de nem ígérek semmit.

= Szia!

= Szia!

- Na kivel találkozol?

- Egyik barátnőmmel és ha megkérhetnélek ezúttal nem figyeltetnél meg és nem követnél?

- Rendben. Nem ígérek semmit, ellenben megpróbálom.

Ez a rèsz nem tudom, hogy szomorú-e vagy sem. Remélem tetszett nektek és, hogy a következő rész is, majd fog nektek tetszeni. Elég izgalmas lesz azt elárulhatom. Legyen szép napotok!❤


Életem árán is |BEFEJEZETT|Onde histórias criam vida. Descubra agora