Ahogy már az előző részben mondtam, Aidan nagyon mérges lett.
- Miért nem mondtad, hogy az a bizonyos barátnőd az exem?!
- Mert nem akartam, hogy mérges legyél rám.
- Nem is akartad elmondani nekem?
- De! Elakartam mondani csak nem tudtam, hogy hogy.
- Megmondhattad volna bármikor. Nem nagyon érdekelt volna, viszont így.
- Bocsánat!
- Majd reggel megbeszéljük. Jó éjt!
- Jó éjt!
Egyikőjük sem tudott elaludni, csak forgolódtak. 1,5 óra után egymás felé fordultak és néztek a másik szemébe.
- Dori! Figyelj! Sajnálom, hogy így reagáltam erre az egészre.
- Én sajnálom. Szólnom kellett volna.
Ekkor viszont Dorothy elkezdett remegni és egyből felült. Aidan viszont nagyon aggódott és nem tudta mit tegyen.
- Mi a baj?!
- P-pá-nik-ro-roham.
- Nyugodj meg. Az orrodon vedd a levegőt. Lassan szívd be és fújd ki.
- N-nem m-megy.
A fiú nem tudta mit csináljon, de ekkor eszébe jutott valami. Szája a lány szájához tapadt és ezzel vége lett a pánikrohamnak. , ugyanis az orrán vette a levegőt. Dorothy nem értette az egészet.
- Miért csináltad ezt?
- Azért, hogy a légzésed helyreálljon. Olvastam, hogy ezzel segíthetsz az adott illetőn.
- Miédt nem fogtad be a számat a kezeddel?
- Akkor megilyedtél volna.
- Igaz. Köszönöm! - mondta, majd odabújt a fiúhoz.
(A pánikrohamos részt az Esernyő alatt című sorozatból vettem kölcsön.) Végül így aludtak el, összebújva.
Másnap mikor felébredtek, Dorothy Aidan mellkasán feküdt.
- Jó reggelt Dori! - szólalt meg a fiú álmos hangon.
- Jó reggelt!
- Figyelj! Készülődj össze, mert 1 óra múlva elviszlek valahova.
- Oké. - mondta, majd kikelt az ágyból, vagyis leszállt Aidan mellkasáról.
Hamar el is készültek.
- Hölgyem! Indulhatunk?
- Igen! Ha szabad kérdeznem őfelsége, hova megyünk?
- Az titok, majd megtudod.
Elindultak. 15 perces volt az út és ezalatt énekeltek. Végül megérkeztek és amikor a lány meglátta, hogy hol vannak, tátva maradt a szája a csodálkozástól.
- Tetszik? - kérdezte a fiú.
- Igen. Várjunk... miért is vagyunk itt?
- Figyelj Dori! Én többet érzek mint legjobb barátság és szeretlek. - ekkor megcsókolta a lányt.
- Én-én is többet érzek mint barátság. - a lány viszonozta a csókot.
- Akkor lennél a barátnőm?
- Igen.
Leültek és elfogyasztották a gyümölcsöket, croassant és a bort. Elvolt a szerelmespárunk jó sokáig. Észre se vették, hogy kezd lemenni a nap.
Miután a naplementét megnézték, jött az a kemémy 15 perces autóút. Ami nem tűnik soknak, de elég volt ahoz, hogy Dorothy elaludjon. Mikor Aidan megállta ház előtt, a karjaiba vette a lányt és nehezen, de felvitte, ugyanis az ajtó nem nyílt magáról és a folyosó se volt a legszélesebb. Végül mind a ketten aludtak.
Ennyi volt ez a rész. Nem fogok magyarázkodni, hogy miért nem volt rész egy hétig és miért ilyen rövidek a részek. Így tudom megcsinálni a részeket. Több, kevesebb sikerrel, de kész van.
YOU ARE READING
Életem árán is |BEFEJEZETT|
RomanceA történetet nem szeretném lespoilerezni, de azt elmondhatom, hogy elég izgalmas lesz. ‼️Van benne 1 +18-as rész így ennek függvényében olvasd.‼️ Legjobb helyezés (idő, hasteg, helyezés): 2022.02.25. #aidangallagher - 2. hely 2022.02.28. #story - 39...