100%-ig meleg?|14. rész|

89 7 0
                                    

Billy:
~ Vele kell egy ágyban aludnom? Ez komoly?

Végignézzem a ruháján, majd a szeméhez jutottam. Szép lány, meg minden. Éreztem, hogy pár árnyalattal pirosabb lett az arcom. Nagyon kellemetlen volt.

Dorothy:
~Mivan ezzel a fiúval? Mi ütött belé? Talán tetszik neki Kate? Az biztos, hogy nem, ő meleg. Vagy tán hazudott? Kiderítem, esküszöm kiderítem.

- Na és akkor hova megyünk következőnek? - kérdeztem mindenkitől. - Menjünk haza, vaaagy.....

- Haza! - vágta rá Billy. Valószínűleg helyesen gondoltam. Tetszik neki Katharine. Mondjuk azt nem tudom, hogy hogy lett egy meleg srácból, biszexuális. Vagy tán visszaváltozott heteróvá? Nem tudhatom.

- Oké, de akkor Livi kisminkel téged is és Aidant is. - fordultam a fiúk felé. Aidan a szemével könyörgött Billynek, hogy ne, mert akkor az kikerül instára és gyorsan terjed a kép.

- Rendben. - mondta a fiú és elindultunk ki a kapun. Mi háman lányok elől mentünk, mögöttünk egy kicsit lemaradva a fiúk.

- Kate. Mesélek neked valamit. - szólaltam meg.

- Igen?

- Képezeld, ismerek egy fiút aki meleg és nemrég megismert egy lányt. Ééés lehet, hogy beleszeretett a lányba, nem tudom, hogy. Lehet biszexuláis lett, vagy hazudott, hogy meleg? - mondtam halkan egy levegővétellel

- Hát, nem tudom. - mondta mit sem sejtve, hogy Billyről beszéltem az imént.

- Ilyenkor mi a teendő? Te vagy a szerelem doki.

- Hááát. Ez nehéz. Szerintem beszélj a meleg sráccal, vagy hagyd, hogy lépjen. Mást nem tudsz tenni ilyen esetben.

- Értem....- mondtam kicsit szomorúan, mert azthittem valami értelmes választ ad, vagy szimplán leesik neki, hogy róla beszélek.

Idővisszatekerés:

Billy:
- Aidan! Te mindent tudsz.

- Túlzás, hogy mindent, de sokat.

- Akkor segíts. Mit tegyek ha beleszerettem egy lányba?

- Hát mond el neki. - itt még nem esett le neki.

- De...- kezdetem volna bele.

- De te meleg van! Most mivan? - döbbent meg.

- Tetszik Kate. - mondtam ki végül.

- Tetszik, vagy beleszerettél? Nem mindegy.

- Beszerettem. Nagyon beleszerettem és nem tudom mit tegyek. Egy ágyban fogunk aludni és....

- Akkor mond el neki este, vagy nem tudom....- elkezdett gondolkozni egy kicsit. - Most szakított ve a barátja. Hátha sikerül. Kelleni fog neki valami aki, segít elfelejteni a csávót.

Ekkor viszont már kiérkeztünk a vidámpark kapuján kívülre. Szóval indulás haza. A lányok hátul, a fiúk elöl ültek. Jó volt nézni ahogy nevetnek és néha én is beszálltam a nevetgélésbe.

Kate:
~ Jó fejnek tűnik ez a fiú. Meg minden. - elmosolyodtam.

- Na és Billy! - szóltam hozzá. - Van barátnőd?

- Hát. Nincs, meleg vagyok, vagyis azt hittem, de beleszerettem egy lányba.

- Naa...akkor mond el neki. Biztos ő is szeret.

- Azt kétlem, de elmondom neki, ha kettesben leszek vele valamikor. - mondta a fiú és láttam rajta,.hogy megkömnyebbült valamiért.

Dorothy:
Éppen nagyban gondolkoztam, hogy vajon összejönnem e, mikor megcsörrent a telefonom.

= Igen, tessék! - szóltam bele.

= Szia Dorothy! Az orvos vagyok a kórházból. Az édesanyja fel fog épülni. - mondta ki és nagy kő esett le a szívemről. = Holnap hazamehet.

= Rendben! Köszönöm és hálám üldözi önt és mindenkit aki segített, hogy felépüljön. - mondtam és letettem a telefont.

- Ki volt az? - nézett bele Aidan a visszapillantóba és úgy rám.

- Az orvos. Holnap hazamehet anya!

- Ez remek hír.

- Igen. Csak itt a bökkenő. 4 tini és 1 kisgyerek 1 felnőttel.

- Majd valahogy megoldjuk. - mondta a fiú kedvesen és utána leparkolt a házunk elé.

Bementünk és megmutattam a szobát, meg a házat Billynek. Lepakoltak és utána nekiálltam egy szülinapi tortát sütni Livinek.

Nagyban keverem a torta alapanyagait össze mikor megérzek 2 kezet a derekam köré fonódni.

- Aidan! Éppen sütök. - nevettem el magam kicsit.

- És nem tudsz így sütni? - kérdezte miközben a vállamra tette a fejét.

- Aidan! Ha szeretnéd akkor később állhatunk így, de most had készítsem el a tortát, mert Livi alszik és most van időm, hogy ne lássa meg.

- Jóóó. - adta be derekát és elengedett. - Később büntetést kapsz ezért. - mondta és felment a szomába.

Nem foglalkoztam vele, és sikeresen 1 óra alatt meg tudtam csinálni a tortát. A húgom még javában aludt így a torta bekerült a hűtőbe és felmentem a szobámba. Vagyis mentem volna, de érdekelt, hogy Billy és Kate mit csinál, így benéztem a kulcslyukon. Ott álltak és ölelték egymást. Nagyon aranyosak voltak, de hagytam őket.

Szobámba érve tapasztaltam, hogy nincs bent senki, vagyis csak hittem addig a pontig, ameddig Aidan el nem takarta a szemem.

- Ki vagyok? - kérdezte.

- Aidan! Ki más lenne? - válszoltam azt ami nyílvánvaló volt.

- Nem, én a csikiző ember vagyok. - mondta.

- Csikiző....nem nem nem nem. Azt biztos, hogy nem. Maradj távol. - mentem tőle távolabb. Miközbe mentem, nem láttam, hogy mi van a földön, így elestem egy ?plüssmaciban?.

- Jól vagy? - kérdezte a fiú aggódva.

- Persze, de miben estem el? - körülnéztem. - Ez egy plüssmaci, de mekkora, legalább 2 méteres. Honnan szerezted?

- Vettem neked és most érkezett meg.

- Hogy most. A mai napon?

- Igen. Amíg te el voltál merülve addig felhoztam. Nem tudom, hogy nem vettél észre.

- Minden esetre köszönöm. Ezen fogok aludni. - aztán ráraktam az ágyra a macit és ráfeküdtem.

- Már bánom, hogy megvettem neked. - mondta morcosan a fiú. - Elvette a szerepemet.

- Te olyan hülye vagy. - elnevettem magam. - Féltékeny vagy egy plüssre?

- Nem! - mondta még mindig durcásan. Én megforgattam a szemem és elmosolyodtam

Ennyi volt ez a rész. Remélem örültök, hogy ennyi csavar van a történetben.😆

Életem árán is |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now