A titok lebukott|7.rész|

119 6 0
                                    

Már így az elején elmondom, hogy ez egy rövid rész lesz. Körülbelül 400 szavas. Ez 2 okból is van így.
1. Így jön ki jól ez a része a történetnek.
2. Nincs jelenleg időm rá, de próbálom írni.
Ezen a héten több rész nem lesz, mert keresztanyuméknál leszek. Elölre is bocsánat ezért.

Dorothy elindult arra a bizonyos találkozóra. Mikor odaért a helyszínre, ott várta a barátnője. Ő az a barátnő aki mindig segít neki és nem hagyja cserben. Viszont volt egy közös titkuk, hogy ki is ő. Azt viszont a kedves olvasók, majd később tudják meg.

- Szia Dorothy! - köszönt a barátnője.

- Szia!

- Minden rendben van?

- Persze, csak aggódom anyáért.

- Nyugodj meg. Rendbe fog jönni és hamar haza mehetnek a kórházból.

- Rendben. Igazad van. Legyünk pozitívak. - mondta, majd elmentek sétálni, de 10 perc múlva vissza is mentek.

- Nekem most mennem kell, mert van pár dolog amit el kell intéznem. Vigyázz magadra és ne aggódj.

- Menyj nyugodtan. Szia!

- Szia! - mondta, majd megölelték egymást.

Dorothy visszament a szobához, amiben anyukája és kistestvére feküdt. Be akart menni a szobába, de Aidan nem engedte, mert pihenniük kell és nekik is kéne menniük. A lány nehezen, de elindult a parkoló felé. Mind a ketten beszálltak az autóba és indultak a házukba. Az út némán telet. Miután odaértek, kiszálltak a kocsiból és bementek. Valami miatt csak Dori szobályában tudnak aludni és ott egy ágy van. Amikor erre rájöttek kicsit zavarban voltak. (Bár nem értem miért írtam ezt, mert nem ez az első alkalom, hogy együtt alszanak, de mindegy.)

- Akkor én alszok a földön. - kezdte Aidan, de Dori rászólt.

- Nem hagyom, hogy a földön aludj. Nálatok is egy ágyon aludtunk. Nekem itt ne kezd el ezt az egészet. Oké? Egy ágyon fogunk aludni és kész.

- Jólvan. Ha te mondod akkor legyen úgy.

- Na azért. Most pedig elmegyek fürdeni.

- Oké.

Elment és lefürödt. Közben pedig mindenen is gondolkozott, mert sok teher nyomta a vállát. Az a sok teher pedig egész nap rajta volt és csak így este tudott ezeken elgondolkozni, ugyanis csak ilyenkor volt rá ideje. Miután ő végzett Aidan is elment. Zuhanyzás közben énekelt és kicsit hangos volt, így az egész házban halladszódott. Miután kijött lement a konyhába és készített magának vacsorát, amit el is fogyasztott. A lány pedig a nappaliban ült és a tvt nézte. Laza 2 óra után Dorothy úgy döntött, hogy ő is felmegy, ugyanis a fiú már rég fent volt.

Mind a ketten már az ágyban feküdtek és telefonoztak. Az insta üzenetekre válaszoltak, majd Dorinak írt a barátnője akivel találkozott aznap. Ekkor viszont Aidan odanézett és látta, hogy ki is az a lány. Nagyon mérges lett amiért nem mondta el neki, hogy jóba vannak.

Ez a rész ennyi volt. Tényleg sajnálom.
Legyen szép napotok.

Életem árán is |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now