Amíg Aidan bosszankodott, addig Dorothy felment a szobába és felvett egy elegáns ruhát.
(Ha nem tetszik a ruha akkor képzelj el másikat)
- Hova készülsz? - kérdezte a fiú, mikor Dori leért a lépcső aljára.
- Valahova. Majd jövök. Szia!
- Szia!
Elindult az utcákon keresztül és végül el is érte azt a kávézót, ahova kellett mennie. Már kívülröl is szép volt, de amikor bement... szeme, szája tátva maradt a csodálkozástól. Gyönyörű volt. Ekkor viszont megpillantotta azt az embert aki elhívta, hogy megbeszéljenek valamit.
- Jó napot kívánok! - köszönt a lány illedelmesen.
- Szia! Nyugodtan tegezz. Paul Adams vagyok, rendező és forgatókönyvíró.
- Rendben. Én Dorothy Dove.
- Szóval...azért hívtalak ide, mert olvastam a történeteidet amiket írtál. Tehetségesnek gondollak és lehetőséget ajánlok neked, hogy írhatnál történeteket és kiadatjuk. Természetesen, ha szeretnéd. A te neved lenne rajta a borítón és híres lehetnél.
- Ezen még gondolkoznom kell, de ha megfelel, akkor legkésőbb 3 nap múlva jelzem a döntésemet.
- Rendben. Most viszont megyek, mert máshova is kell mennem. Viszont látásra hölgyem!
- Viszont látásra.
Kiment a kávézóból és elindult haza. Az úton csak a lehetőségre gondolt, amit ha nem fogad el, akkor valószínűleg több alkalma nem lesz ilyenre. Eközben haza is ért. Az ajtóban ott állt Aidan, aki látszólag mérgesnek tünt. Bement az ajtón a lány és a fiú egyből leültette a kanapéra.
- Hol voltál? - kérdezte miközben a haragját próbálta visszatartani.
- Egy kávézóban.
- AZZAL A FIÚVAL!?
(Azt el felejtettem mondani, hogy az akivel találkozott, körülbelül 23 éves.)
- Igen vele voltam. De honnan tudsz róla?
- ONNAN, HOGY KÖVETTELEK! ÉS KICSODA AZ A FIÚ!? TALÁN A BARÁTOD!?
- Követtél? KÖVETTÉL?! EZ MOST KOMOLY?!
- Igen, de nem válaszoltál a kérdésemre.
- Ő EGY RENDEZŐ ÉS FORGATÓKÖNYVÍRÓ. FELAJÁNLOTTA, HOGY AMIKET ÍROK, TÖRTÉNETEKET KIADJA ÉS TÖBB EMBERHEZ ELJUTHAT ÍGY!
- Óóó...Ne haragudj. Nem akartam ezt.
- Mostanában nem értelek. Mindig amikor elmegyek, követsz vagy megfigyeltetsz. Amit meg reggel csináltál azt meg pláne nem tudom, hogy mi volt.
- Figyelj! Ne haragudj, tényleg nem akartam ilyet. Nem tudom, hogy mi van velem. Kérlek bocsáss meg!
- Most hagyj egy kicsit. Egyedül szeretnék lenni.
- Jólvan.
Dorothy felment és leült a falhoz, majd elkezdett sírni.
Aidan pedig lent maradt.
- Miért vagyok ilyen? Mi bajom van? Tényleg beleszerettem a legjobb barátomba? - miközben hangosan beszélgetett magágával, elkezdett vacsorát csinálni, filmet nézni és elpakolni.
Eltelt 2 óra és még mindig a szobában volt a lány.
~ Mit csinál? Meg kéne néznem. - gondolta Aidan miközben a lépcső felé vette az irányt.
Felment és mikor elért a szobáig, bekopogott. Viszont választ nem kapott. Bement és látta, hogy Dori ott ül a falnál és a feje a térdeire van hajtva. Egyből oda sietett és legugolt hozzá.
- Úgy sajnálom. Nem lett volna szabad követnelek.
Ekkor a lány felnézett és szemei vörösek voltak. A fiú egyből magához húzta és átölelte. Dorothy megnyugodott és mindketten leültek az ágyra.
- Nézünk egy filmet? - kérdezte Dori miközben megtörölte szemeit.
- Igen, csak várj egy percet. - mondta, majd leszaladt és hozott gyümölcssalátát és egy kis csokit.
- CSOKIIIIIII! Ezaz, végre ehetek csokit.
- Még mindig szereted. Mostmár tudom, hogy mit vegyek ha összeveszünk.
- Hahahaha...Nagyon vicces.
- Melyik filmet nézzük?
- Legyen a "Közel a horizonthoz".
- Oké.
Aidan bekapcsolta a laptopján ezt a csodálatos filmet és elkezdték nézni. A közepénél Dori elaludt és így a feje Aidan vállára került. A fiú letette a gépét és ő is elaludt.
Tudom, hogy rövid lett,de most csak ennyit tudtam.
Elszeretném mondani, hogy 1 hétig nem lesznek részek, mert táborban leszek. Utána viszont jó részek jönnek. Legyen szép napotok!
YOU ARE READING
Életem árán is |BEFEJEZETT|
RomanceA történetet nem szeretném lespoilerezni, de azt elmondhatom, hogy elég izgalmas lesz. ‼️Van benne 1 +18-as rész így ennek függvényében olvasd.‼️ Legjobb helyezés (idő, hasteg, helyezés): 2022.02.25. #aidangallagher - 2. hely 2022.02.28. #story - 39...