Livi jóslása|20.rész|BEFEJEZŐ

112 7 2
                                    

2 hónappal később:
Dorothy:
Holnap lesz a születésnapom. 18 leszek. El sem hiszem. Elmentem a tükörhöz, hoyg megnézzem, híztam e annyit, hogy ne jöjjön rám a ruha amit direkt erre az alkalomra vettem 3 éve. Igen, 3 éve.

Amikor a tükörhöz értem....lesokkolódtam. Nagy letz a hasam. Meghíztam volna? Ekkor beugrott valami. Egyből menetem a bejárati ajtó felé, hogy elszaladjak egy boltba venni terhességi tesztet.

- Hova hova? - kérdezte Aidan aki éppen főzött.

- Csak elmegyek sétálni. - mondtam olyan hangsúllyal mintha ez lenne az igazság. Mondjuk igaz, mert gyalog megyek.

- Jó, de vigyázz magadra. Nekem itt ne legyen bajod egy nappal a felnőtté válásod előtt.

- Meglesz. - mondtam és kiléptem az ajtón.

Gyorsan visszaértem. Viszont azzal nem számoltam, hogy valahova el kéne tenni a tesztet amíg el nem jutok a fürdőig. Nem volt jobb ötletem, így a nadrágon szárába beletettem és mivel az bő volt, így nem tűnhetett fel, hoyg valami van ott.

- Helló! - köszöntem mikor beléptem a házba. Nem volt senki sehol, szóval felmentem a fürdőbe és megcsináltam a tesztet.

Kemény 5 percet kellett várnom. És az eredmény.....pozitív. Annyira örültem, hogy majd kiugrottam a bőrömből.

Gondolkoztam rajta, hogy elmondjam e a többieknek, de úgy döntöttem, jogy váraok holnapig.

Másnap:
Dorothy:
Gyorsan összekészülődtem mikor felkeltem és beleraktam a tesztet egy dobozba.

Mikor mindezeket megcsonáltam, lementem a nappaliba és mindenki egyszerre mondta, hogy ,,BOLDOG 18. SZÜLETÉSNAPOT!". Nagyon boldog voltam. Az egyész tökéletes volt.

Leültettek a székre az étkező asztalhoz és hozták is a tortát.

Amennyire jól néz ki annyira finom is

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Amennyire jól néz ki annyira finom is.

- Ez nagyon finom. - mondtam a többieknek. - Honnan van?

- Én készítettem. - mondta Aidan.

- Te készítetted? Nagyon jó lett. Köszönöm. - mondtam és adtam egy puszit az arcára.

Mikor megettük a tortát jött az ajándékozás. Nagyon sok mindent kaptam. Katetől egy szemhéjpalettát, rúzst és egy kulcstartót. Billytől egy pulóvert és egy cipőt. Anyától sok puszit, egy ölelést, nyakláncot. Livitől egy rajzot.

Aidan pedig eltűnt. Nem tudom hova. Ekkor beindult egy zene.

Ed Sheeran: Perfect

I found a love for me
Oh darling, just dive right in and follow my lead
Well, I found a girl, beautiful and sweet
Oh, I never knew you were the someone waiting for me
'Cause we were just kids when we fell in love
Not knowing what it was
I will not give you up this time
But darling, just kiss me slow, your heart is all I own
And in your eyes, you're holding mine
Baby, I'm dancing in the dark with you between my arms
Barefoot on the grass, listening to our favourite song
When you said you looked a mess, I whispered underneath my breath
But you heard it, darling, you look perfect tonight
Well I found a woman, stronger than anyone I know
She shares my dreams, I hope that someday I'll share her home
I found a love, to carry more than just my secrets
To carry love, to carry children of our own
We are still kids, but we're so in love
Fighting against all odds
I know we'll be alright this time
Darling, just hold my hand
Be my girl, I'll be your man
I see my future in your eyes
Baby, I'm dancing in the dark, with you between my arms
Barefoot on the grass, listening to our favorite song
When I saw you in that dress, looking so beautiful
I don't deserve this, darling, you look perfect tonight
Baby, I'm dancing in the dark, with you between my arms
Barefoot on the grass, listening to our favorite song
I have faith in what I see
Now I know I have met an angel in person
And she looks perfect
I don't deserve this
You look perfect tonight

Végigénekelte, majd a végén letérdelt elém és feltette a nagy kérdést.

- Dorothy Dove! Megtisztelnél azzal, hogy boldogítod az életemet?

- Igen. - elmosolyogtam.

A gyűrű:

Nagyon boldog voltam amikor felhúzta az ujjamra a gyűrűt és akkor jutott eszembe

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Nagyon boldog voltam amikor felhúzta az ujjamra a gyűrűt és akkor jutott eszembe.

- Nekem is van egy meglepetésem számotokra. - mondtam és elővettem a dobozt.

Aidan nyitottam ki és abban a pillanatban elkezdett sírni az örömtől.

- Dorothy! Annyira boldog vagyok. - megölelt.

- Gratulálunk! - mondták a többiek egyszerre.

- Köszönjük. - mondtam.

Aidan megcsókolt és mikor kinyitottam a szemem már az oltárnál álltunk és ott volt az első csókunk férj és feleségként. Akkor már nagy hasam volt.

Ezt követte a lakodalom. Mindenki jól érezte magát.

Este amikor már a szobánkban voltunk Aidan leült mellém az ágyra.

- Nem is képzelhettem volna el boldogabb jövőt, minthogy a felségemmel és a kislányommal tölthetem ezt az éjjszakát. - ekkor elkezdett a hasamnak beszélni - Tudom, hogy még nem születtél meg, de már nagyon várlak. - odasúgta neki - Már kellene nekem az anyukád. Ezt az éjjszakát is ki kell hagynom, mert te birtoklod a helyet.

Ekkor adtam neki egy tockost.

- Csak vicceltem. - elkezdett nevetni. - Köszönöm. - megcsókolt. - És még valami kislányom. Életem árán is meg foglak védeni.

És eljött ez a pillanat is. 8 hónap után lezártam ezt a sztorit. Nagyon jó volt ezt az egészet megírni és remélem tetszett az egész történet.
A következőt nem sokára kezdem, de ahoz az infók annál a sztorinál lesznek és az insta oldalon.

Sok puszit drága gyermekeim.

Életem árán is |BEFEJEZETT|Onde histórias criam vida. Descubra agora