Young Royals (Netflix)

202 6 8
                                    

Valószínű, hogy erről még nem hallottatok sokat. Ez egy teljesen új sorozat, én azonban már le is daráltam. Magyarul Szerelem vagy kötelesség a címe, de szerintem az kevésbé hangzatos, mint az eredeti. 

Maga a sorozat egy Wilhelm nevű fiúról szól, aki az egyik svéd herceg. Mikor valamilyen botrányba keveredik egy szórakozóhelyen, a szülei úgy határoznak, hogy egy bentlakásos magániskolába, a Hillerskába küldik a fiút. Ebbe az iskolába járt a bátyja is, valamint az unokatestvére éppen végzős itt. Wille eleinte gyűlöli ezt a helyet, csak aztán megismerkedik valakivel, aki felborítja eddigi elveit és el kell döntenie, hogy a szerelem vagy a kötelesség a fontosabb számára. 

!!!SPOILER!!! (ha még nem láttad a sorozatot, és nem szeretnéd idő előtt lelőni a poénokat, ezt a részt tekerd át)
--------------------------------------------
A történetben az a csavar, hogy a főszereplőnk, Wilhelm nem egy lánnyal ismerkedik meg, hanem egy Simon nevű fiúval. Később egyre jobban egymásba gabalyodnak, a végén pedig majdnem szakítanak is egy eléggé egyértelmű videónak köszönhetően, amely kiszivárgott és akár még Wille jóhírét is veszélyezteti. Ráadásul az is kiderült, ki tette fel a videót - Wille unokatestvére, August (aki nem mellesleg egész végig egy köcsög, már elnézést). 
--------------------------------------------
SPOILER VÉGE

Maga a sorozat egyáltalán nem hosszú, összesen 6 részből áll, és reményeink szerint érkezik a 2. évad is, feltehetőleg jövőre. Bár ezeket az információkat a Netflix még nem erősítette meg, sokan várjuk a történet folytatását. 

Röviden, a saját szavaimmal összefoglalva, ez egy nagyon aranyos kis sorozat, szerintem érdemes megnézni. Majdnem minden részt úgy fejeznek be, hogy történik valami fontos, emiatt pedig az ember tovább akarja folytatni, hogy lássa, mi történt a szereplőkkel. A sorozat alatt, sokszor (magamnak) elmondtam, hogy ezek a svédek tudnak valamit. És szerintem igazam van, mert konkrétan nézeti magát a sorozat! A szereplőkre kitérve minden karakter és a történetük ki van dolgozva, ami külön plusz pontot érdemel szerintem. A főszereplő, Wille pedig hiába herceg, úgy viselkedik, mint egy átlagos diák és neki ennyi meg is felel. Sarah, Simon testvére, aki a suli lovardában dolgozik, szintén egy érdekes karakter. Eleinte nem beszélget senkivel, csak a lovakat gondozza, de később jóban lesz Felice-szel és a barátnőivel is. Simon, na ő az, akiről nem tudok spoilerek nélkül sokat mondani. Annyit azonban meg osztok veletek, hogy szerintem egy nagyon szerethető karakter, annak ellenére, hogy az iskolában ki van közösítve. És ott van August - na róla röviden, tömören annyit, hogy egy barom, idióta, utálatos, aljas, kétszínű dög. Persze őt sem lehet teljes mértékben utálni, mert neki is vannak gondjai, de amikor éppen nem az ő problémájával foglalkoznak, akkor az összes jelző, amit leírtam passzol rá. 

Ami még külön megfogott a sorozatban, hogy sok az olyan felvétel, amikor közvetlen közelről látjuk a szereplők arcát. Ebben az a leg érdekesebb, hogy nem fedik el a bőrön a hibákat, hanem csak nagyon minimál sminket kapnak a színészek. Gondolom ennek az egyik oka az az, hogy majdnem mindenki tisztában van vele, hogy nincs olyan ember a viágon, akinek ne lenne valami bőrhibája. Ráadásul ezzel kimondottan jól érzékeltetik azt is, hogy ők még csak gimnazisták. 

Ide pedig csatolok pár képet a szereplőkről is. 

Wilhelm, a főszereplő, a svéd herceg

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Wilhelm, a főszereplő, a svéd herceg.

Balról jobbra:August, Wilhelm anyukája, Kristine WilhelmSarah, Simon testvére, a lovardás csajSimon, ő énekel a kórusban is Felice, titokban szerelmes Wilhelmbe, de ez viszonzatlan marad

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Balról jobbra:
August,
Wilhelm anyukája, Kristine
Wilhelm
Sarah, Simon testvére, a lovardás csaj
Simon, ő énekel a kórusban is
Felice, titokban szerelmes Wilhelmbe, de ez viszonzatlan marad.

Sajnos most csak ennyi képet találtam, túl friss a sorozat. Ha kedvet kaptatok hozzá, akkor jó szórakozást, aki meg már látta, az nyugodtan írja meg, hogy neki mi volt róla a véleménye. Alulra még belinkelem a dalt, ami az előzetesben is és még néhány részben felbukkan. Szerintem érdemes meghallgatni.

Hamarosan jelentkezem, addig is legyen szép napotok! <3

~4evergirl

𝚂𝚘𝚛𝚘𝚣𝚊𝚝𝚘𝚔 & 𝙼𝚒𝚎𝚐𝚢𝚖𝚊́𝚜Where stories live. Discover now