The Summer I Turned Pretty (Primevideo)

13 0 0
                                    

Ha megfilmesített könyvről van szó, én általában megtalálom őket. Ezt a sorozatot viszont, ami eredetileg az Amazon Prime oldalára került fel, nagyon sokáig nem néztem meg, több okból kifolyólag. Elsősorban azért, mert nem szerettem volna ezért előfizetni egy újabb streamingszolgáltatóra. A másik ok, hogy az alapjául szolgáló regény annyira nem jött be első blikkre. De ki merem jelenteni, hogy a véleményem erősen megváltozott. De miről is szól? Nos, jelenleg két évada van, ezeket igyekszem spoiler-mentesen leírni nektek. 

Az első évad azzal indul, hogy Belly, bátyjával és anyukájával éppen úton vannak Cousins-ba, hogy a nyarat ismét a szinte családtagoknak számító Fisherékkel az ő  nyaralójukban töltsék el. A korábbi évekhez képest azonban néhány dolog megváltozott: Belly szinte kivirágzott, Conrad Fisher viszont mindenkitől elzárkózott. Mindenki érzi, hogy ez a nyár más lesz, de senki nem érti, hogy miben. A szívügyek is felbukkannak a nyaralóban, hiszen Belly szíve már régóta Conradért dobog. Jöhet valaki más, aki elcsavarja Belly fejét és feledteti vele gyerekkori szerelmét? És ez után a nyár után tényleg minden és mindenki megváltozik?

Nehéz erről a sorozatról írnom, hiszen borzasztóan vegyes érzelmeket váltott ki belőlem. Volt olyan, hogy Belly-t le tudtam volna ütni, amiért olyan hülyén viselkedik, de a Fisher-fiúk sem könnyítették meg a dolgát, nem beszélve Cam Cameronról... Egyetlen biztos pont Belly életében talán Susannah volt, aki mindig saját lányaként tekintett rá és mindig úgy gondolta, hogy őt valamelyik fiának szánják. Belly pedig igyekszik kiélvezni, hogy végre valaki nem kislányként, hanem fiatal nőként kezeli és boldogan megy bele abba, hogy elsőbálozó legyen. 

Mindent összevetve a sorozat első évada nagyon jó volt, ezért kíváncsian vágtam bele a következőbe is. Mint azt korábban említettem, a könyvhöz képest a sorozat nekem egy pozitív csalódás volt. Azt mondjuk egy kicsit sajnáltam, hogy tudtam, mi lesz a végkifejlet - ennek ellenére rengeteg érzelmet váltott ki belőlem. 

Szóval aki kíváncsi arra, hogyan alakult végül Belly nyara és mi volt az a borzalmas titok, ami nyomasztotta Conradot, nos mindez kiderül a sorozat első évadából! 

Infók a sorozatról: 7 rész, 45-50 perces részek

Korhatár besorolás: 16+

𝚂𝚘𝚛𝚘𝚣𝚊𝚝𝚘𝚔 & 𝙼𝚒𝚎𝚐𝚢𝚖𝚊́𝚜Where stories live. Discover now