Bridgerton S2 (Netflix)

4 1 0
                                    

Érkezik a Bridgerton család harmadik évada, így a sorozat körül ismét feléledt a hype. A várakozást pedig mivel mással lehetne enyhíteni, mint a korábbi évadok újranézével!

Az előző szezon utáni pihenőnek vége, a nemesi családok visszatértek Londonba, hogy újból belevessék magukat a társadalmi életbe, illetve a még facér fiatal hölgyek és urak lecsaphassanak egy jó partira. A Bridgerton család idén is erre készül, ráadásul kétszeresen: Eloise-t bevezetik a társaságba, Anthony pedig kijelentette, hogy feleséget szeretne találni magának. Lady Bridgerton tehát úszik a boldogságban és mindent megtesz annak érdekében, hogy legalább az egyik gyermeke megtalálja a neki járó boldogságot. A kedélyeket ismét Lady Danbury bolygatja meg leginkább, amikor pártfogása alá veszi a Miss Edwina Sharmát, aki nővérével, Kate-tel és édesanyjával egyenesen Indiából érkezett, hogy férjet találjon magának. De a vártnál nehezebb feladat elé néznek, amikor a királynő Edwinát nevezi meg a szezon gyémántjának, udvarlók tömegei rohanják meg a lányt, akik a legtöbb esetben Kate pajzsán már nem jutnak át. Anthony is a kérők között van, eltökél szándéka, hogy elvegye Miss Edwinát. Azonban a szívügyek, bármennyire is ellenállna nekik, közbeszólnak és teljesen összezavarják őt. A múlt fájó emlékei, a felelősség és egy súlyos titok is nyomja a szereplők vállát, ami tovább bonyolítja a dolgokat. És emellett még Whistledown is visszatért, hogy kiteregesse mindenki szennyesét!

Az első évadhoz képest hatalmas váltás, minden tekintetben. Míg Daphne úgy indult neki, hogy ő az igaz szerelmet szeretné megtalálni, addig Anthony elvből elutasítja mindezt, ő legfeljebb csak kötelességtudatból akar megházasodni.

Már az új évad elején érezhető, hogy nem a testiségre és a szenvedélyre helyezik a hangsúlyt az írónő és az alkotók, hanem a gyengéd érzelmekre. És én ezt a váltást szerettem, mert így nem válik monotonná a sorozat. Persze nem azt mondom, hogy teljesen kikerült belőle a szexualitás, mert az nem lenne igaz, benne van az így is bőven.

Talán nem mondok el túl sokat azzal, ha kitérek arra, hogy a Bridgerton család múltjának egy igen fájdalmas része bukkan fel és nehezíti meg Anthony döntését: lehet-e boldog anélkül, hogy egyszer sérülne? Megéri-e szerelemből házasodni, a szerelmet keresni a kapcsolatban?

Mint az előző évadban Anthony húgának, úgy most Daphne ad tanácsot bátyjának, nehogy elhamarkodott döntést hozzon és felnyissa a szemét, mit is szeretne valójában. Mire vágyik. Anthony viszont egy makacs Bridgerton, aki a saját feje után megy.

A Sharma nővéreket sem kell félteni: Edwina egy aranyos kis teremtés, egészen az utolsó két epizódig, amikor kiderül Kate titka. Mélységesen csalódik nővérében és nem akar vele szóba állni többé. Edwina ezután megpróbál rájönni, mit is szeretne valójában magának, mit keres, hhiszen eddig mindig megmondták neki, mit szabad és mit nem. Ezzel szemben Kate az elejétől fogva öntörvényű, ugyanolyan makacs, mint Anthony. Nem véletlen hát, hogy oly sokszor egymásnak feszülnek. De mint azt tudjuk, az erős érzelmek, az utálat és a szerelem között, csak egy ici-pici, vékony vonalka húzódik.

Anthony történetére is ugyanúgy azt tudom mondani, hogy zseniális, a cliffhanger pedig kellően felcsigázza a nézőt ahhoz, hogy tűkön ülve várja a következő évadot! (A harmadik évad két részletben, május 16-án, illetve június 13-án kerül fel a Netflix kínálatába)

𝚂𝚘𝚛𝚘𝚣𝚊𝚝𝚘𝚔 & 𝙼𝚒𝚎𝚐𝚢𝚖𝚊́𝚜Where stories live. Discover now