Ki ne hallott volna 2020 egyik sikersorozatáról, a Bridgerton családról? Mind regény, mind sorozat formájában elvarázsol és magával ragad és garantált szórakozást biztosít. Bizonyára tudjátok, hogy nemsokára jön a harmadik évad, így én rendesen felkészülve rá, újra megnézem a korábbi két évadot. Az első szezonról és Daphne Bridgerton szerelmi történetéről hoztam első ízben egy ajánlót!
A London szerte ismert és tisztelt Bridgerton család legidősebb lánya, Daphne hivatalosan is belépett a társadalmi életbe, ráadásul a királynő a szezon gyémántjának nyilvánítja! Daphne mnden vágya, hogy szerelemből házasodhasson, ahogyan azt anno a szülei tették, de legidősebb bátyja, Anthony, aki apjuk halála után családfővé avanzsált, teljesen ellehetetleníti, egyik jelöltet sem hajlandó elfogadni húga számára. A báli szezon kedélyeit tovább borzolja egy bizonyos Lady Whistledown, aki mindenkiről tud mindent, róla viszont senki nem tudja, hogy kicsoda. A londoni elit tőle értesül a hírről, miszerint Simon Basset, Hastings hercege visszatért Londonba. A férfit hajadon hölgyek és nyájas anyukák lepik el, azonban ő köszöni szépen, nem kér ebből az egészből. Daphne és Simon véletlenül botlanak egymásba Lady Denbury bálján, azonban kölcsönös szimpátia nem alakul ki kettejük között. Később egyességre jutnak, amely mindkettejük számára igen kedvező: úgy tesznek, mintha oda lennének egymásért, így a hereceget békén hagyják a törtető mamák, Daphne pedig megkapja az összes férfi figyelmét. Azonban ami eleinte színjátéknak tűnik, az később eléggé valóságossá válik.
Mindig is imádtam a kosztümös-romantikus filmeket és sorozatokat, nem véletlen hát, hogy a Bridgerton szinte azonnal az egyik kedvencem lett. A színészi játék, a zenék és a látványvilág azonnal magával ragadott engem.
Talán nem újdonság, ha azt mondom, az első évad igazi sztárja Regé-Jean Page (Simon), aki minden női néző szívébe belopta magát a kinézetével, a hangjával és a színészi alakításával. Bár ő az a szereplő, akit legszívesebben megfojtottam volna, néha olyan hülyén viselkedett. (De mit várunk? Hisz férfi :D)
Persze köteles vagyok megemlíteni Phoebe Dynevor (Daphne) karakterét is, hiszen a színésznő is elképesztően jól alakított. Aki már látta a sorozatot, tudja, hogy rengeteg intim jelenet van benne, ami valljuk be, nem minden színésznek kecsegtető, sokan nem szeretik ezeket bevállalni. Azonban a szereplők jórésze bevállalta ezeket a jeleneteket és kétségkívül sokat hozzáadnak a szereplők jelleméhez.
Az intim jelenetekhez köthető ugyanis a sorozat tetőpontja, a vita Simon és Daphne között, ami mélyre nyúlik vissza a múltba és egy ígérethez kapcsolódik. Remélem ezzel nem mondtam semmi újdonságot senkinek és nem árultam el túl sok mindent sem.
Viszont muszáj vagyok említést tenni az első évad zárásáról, ami egy hatalmas plot twist. Maga Whistledown karaktere végig ismeretlen, csak spekulálni lehet, hogy végül ki lesz az. A személyéről nem mondok semmit, mert nem kívánom lelőni a poént, viszont annyit elárulhatok, hogy másodjára, úgy, hogy már ismerem a történetet, teljesen logikus és kikövetkeztethető is a válasz. Szóval csak annyit mondok, legyetek szemfülesek, miközben nézitek.
Nos, legkedvesebb olvasóim, jó szórakozást kívánok a szezonban!
YOU ARE READING
𝚂𝚘𝚛𝚘𝚣𝚊𝚝𝚘𝚔 & 𝙼𝚒𝚎𝚐𝚢𝚖𝚊́𝚜
Teen FictionNos, mint a címből is kiderül, ebben a könyvben sorozatokról láthatjátok a véleményemet. Igyekszem viszonylag kevés spoilert beletenni, de előre is bocsi, ha esetleg kerül bele. Nem is húzom tovább az időt, jó olvasást hozzá.