The Summer I Turned Pretty S2 (Primevideo)

10 1 0
                                    

Az első évad után nem kevés kérdés maradt megválaszolatlanul, ami kellően felcsigázza a nézőket ahhoz, hogy tűkön ülve várják a folytatást. Szerencsémre PrimeVideo-n a második évad már elérhető volt, nem sokkal azelőtt töltötték fel az utolsó részét. (Spoileret tartalmazhat azok számára, akik nem látták az első évadot vagy nem olvasták el a regényeket)

Folytatva a sorozatot (amit én a 7 napos próbaidőszak alatt daráltam le egyébként) egyből egy évvel később csöppenünk vissza a történetbe. A legnagyobb tragédia már bekövetkezett: Susannah meghalt, maga után hagyva egy nyaralót és irdatlan mennyiségű boldog emléket. Mint mindenki más, Belly is gyászol hónapok óta: nem jár sehova, az iskolai teljesítménye leromlott, kirakták az iskolai röpicsapatból is, a fájdamát pedig nem tudja megbeszélni senkivel, hiszen Susannah fiai szinte teljesen elszigetelődtek, a saját családja pedig inkább igyekszik elnyomni magában a gyászt. A csapatot a nyaraló jövőbeli kétes sorsa hozza össze újra, mert Susannah nővére, Julia el akarja adni a cousinsi nyaralót, és ezt csak a gyerekek képesek megakadályozni. Ők pedig az ott szerzett emlékek és Susannah miatt minden lehetséges módon igyekeznek szabotálni az eladást.

Teljes beleéléssel néztem a sorozatot? Igen, egyértelműen. Meghatódtam-e, miközben néztem? Előfordult pár alkalommal, persze. Nekem ezek a szempontok azért fontosak, mert nagyon kevés olyan sorozat van, ami valóban maradandó érzéseket vált ki belőlem. De a The Summer I Turned Pretty (továbbiakban TSITP) pont egy ilyen volt. 

Kimondottan tetszett, hogy a múlt és a jelen egymást váltogatják, egy átfogó képet adjon arról, mi is történt valójában a két nyár közötti időszakban. Ezzel csak az az egy problémám volt, hogy baromira lassan derültek ki a dolgok, amit már tűkön ülve vártam. 

Belly karakterén rettentően éreztem, hogy felnőtt és próbálja feldolgozni a gyászt, amit ő két dózisban kapott: nem elég, hogy Susannah meghalt, nem sokkal előtte szakított Conraddal. A gyászidőszak alatt pedig az anyja teljesen begubózott, a bátyja a tanulásba menekült. Belly pedig mit tud tenni? Megpróbál nyitni, hogy ne forduljon be teljesen. Csak sajnos ez is visszafelé sül el, mert sokkal több fájdalmat okoz ez neki, mint amikor egyedül volt. 

Conradra térnék még ki egy kicsit, aki hasonlóan az első évadhoz, saját maga akarja megoldani a problémát, anélkül, hogy segítséget kérne az öccsétől. De a vége megint az, hogy ezzel másokat bánt és a legutolsó pillanatban ott terem mellette Belly és Jer, hogy kihúzzák őt a csávából. Ugyanis már csak egymásra számíthatnak, és a nyaralóra. 

Tehát összességében egy rettentően érdekes, érzelemtús és mozgalmas sorozatról beszélhetünk, amit szívből ajánlok mindenkinek, aki szeret elmerülni néhány rész erejéig egy nyári paradicsomban. Jó szórakozást hozzá!

Infók a sorozatról: 8 rész, 45-50 perces részek

Korhatár besorolás: 16+

𝚂𝚘𝚛𝚘𝚣𝚊𝚝𝚘𝚔 & 𝙼𝚒𝚎𝚐𝚢𝚖𝚊́𝚜Where stories live. Discover now