Kinnporsche: The Series La Forte

34 0 0
                                    

Előre leszögezném, hogy ez egy nagyon durván BL sztori, szóval aki nem bírja az ilyesmit, légyszi ne olvassa tovább, nem szeretnék utálkozó kommenteket látni. Azoknak akik szeretik az ilyen történeteket, jó szórakozást! :)

Kinn Theerapanyakult, a Theerapanyakul maffia család második fiát és első számú örökösét megtámadják, miközben hazafelé tart egy üzletkötésről. Miközben az életéért fut, belebotlik Porsche Kittisawasdba, egy helyi mixerbe és underground harcosba. Kinn fizet Porschénak, hogy megvédje őt a megölni próbáló férfiaktól. Porsche harci képességei által lenyűgözve Kinn a nyomába ered, hogy munkát ajánljon neki. Már az is elég megpróbáltatás, hogy megtalálja, nemhogy be tudja szervezni a maffiába. Porsche, hogy elég pénzt keressen ahhoz, hogy öccsét, Porchayt egyetemre küldje, és megtartsa a néhai szüleik házát, vonakodva beleegyezik, hogy Kinn főállású testőre legyen. A következő néhány hónapban fejleszti harci képességeit, és megismeri a sötét alvilágot, amelyhez most tartozik... és kezd beleszeretni karizmatikus főnökébe. És ha ez nem lenne elég, rejtélyek övezik minden lépésüket. 

Annak ellenére, hogy Kinn és Porsche elfogadják egymás iránti érzelmeiket és fel is vállalják a kapcsolatukat, nem könnyű a boldogságukhoz vezető út. Az alárendelt család, amelyet Kinn nagybátyja, Gun irányít, kétségbeesetten szeretné átvenni az irányítást. Kinn édesapja, Korn úr rossz egészségi állapotban van; bátyja, Tankhun PTSD-s; öccse, Kim feltörekvő rocksztár. És a dolgok nem olyanok, mint amilyennek látszanak – a Porsche vajon valóban csak egy véletlenszerű srác az utcán, vagy szülei korai halálának rejtélye valahogy a Theerapanyakun családhoz kötődik? 

Itt hagyom nektek az előzetest is (a feliratot be kell hozzá kapcsolni):

Ezen a linken pedig a forgatás mögötti jeleneteket (Behind the scenes) találjátok: 

https://youtube.com/playlist?list=PLsJ7TkzGYnaZ67ouIWWIH4t5Zb1CNHvSc 

A sorozat összességében nagyon izgalmas, én nagyjából 4 nap alatt le is daráltam az összes részt. Minden egyes epizód egy olyan cliffhangerrel zárul, ami miatt úgy érzed, muszály tovább nézned. Nagyon sok karaktert sorakoztat fel, ezek között vannak fontosak és kevésbé fontosak is, de mindenki viszi előre valamennyire a történetet. A történet 3 család körül forog: A Theerapanyakul fő és alárendelt családja, valamint a Kittisawasd család körül. A szereplők pedig nem túl meglepő módon össze-vissza keverednek egymással. A karakterek kapcsolata is nagyon érdekes, hiszen minden egyes tett, minden egyes döntés összefügg valamivel, vagy éppen valakivel. 

Amit én észrevettem és egy kissé abszurdnak találtam, hogy az összes szerelmespár a sorozatban egy meleg pár, ami abból a szempontból nem meglepő, hogy nincsenek női karaterek. Az egyetlen női szereplő Yok, aki Porsche régi főnöke a bárból és egyben jó barátja is. 

Számomra a legkedveltebb karakter talán Pete volt, a szereplők kis fénysugara. Ahhoz képest, hogy egy alvilági szervezethez tartozik, mindig mosolyog és igyekszik a pozitív oldalát látni a dolgoknak. Szerencsére ő is megkapja a happy endet, bár az meglepő volt, kinek az oldalán. 

A történetnek a 18+ besorolását teljesen megértem, mert vannak benne szeretkezős jelenetek, melyek nem nagyon kertelnek a dolgokkal. Viszont ezek a jelenetek nincsenek nagyon elszórva: nagyjából a közepe felénél van a legtöbb, utána alig találkozni ilyennel. És mivel maffiáról beszélünk benne, előfordulnak véres lövöldözések is. Nem egyszer látjuk, ahogy meglövik az embert és kifröccsen a vér a kezéből, vagy bármely más testrészéből. Viszont ha az ember szereti az ilyen filmeket/ sorozatokat, csak ajánlani tudom. Aki pedig nincs hozzászokva, annak azt tudom mondani, hogy az ötödik részig hozzászokik ezekhez a dolgokhoz. 

A szereplőkről is szeretnék pár szót mondani. Mindhárom családhoz tartoznak fontos és kevésbé fontos szereplők. 

- Porsche Kittisawasd, a történet főszereplője. Eleinte egy mixer, akiért minden nő odavan. Az élete akkor változik meg, amikor Kinn testőre lesz, hiszen életében először beleszeret egy férfiba, ráadásul amit eddig az életéről hitt, az is megváltozott. A karakter nagyon érdekes és sokszínű, a sorozat alatt teljesen megváltozik a jelleme: eleinte még foglalkozik azzal, milyen emberek közé keveredett és miket követett el, de az utolsó epizódra teljesen olyanná válik, mint Kinnék.

- Kinn Theerapanyakul, a Theerapanyakul család középső fia és egyben első számú örököse. Gátlástalan, szívtelen, de mégis gyengéd érzelmeket kezd el táplálni Porsche iránt, akit testőrének vesz fel.

Mile Phakphum és Apo Nattawin ( aka Kinn és Porsche) között a való életben is szoros kapcsolat alakult ki. A sorozat alatt Apo volt a mentora az elsőfilmes Mile-nek és midnenben segítette őt a forgatások alatt. 

- Vegas Theerapanyakul, az alárendelt család örököse, Kinn unokatestvére és nagy riválisa. Ő is felfigyel Porsche-ra és mindent megtesz annak érdekében, hogy a magáénak tudja őt. Ezen kívül igyekszik ott keresztbe tenni Kinn-nek, ahol csak tud. 

- Korn Theerapanyakul, Kinn apja, a fő család feje. Nagyon megfontolt és ravasz ember, akinek valahogyan mindenről tudomása van, még azerlőtt, hogy másnak egyáltaán megfordulna a fejében. 

- Gun Theerapanyakul, Kinn nagybátyja, Korn úr öccse, az alárendelt család vezetője, aki mindenáron meg akarja buktatni bátyját, hogy mindent magának tudhasson. 

- Pete, Porsche szobatársa és egyben legjobb barátja a testőrök közül. Tankhun testőre és egyben Kinn legeslegnagyobb bizalmasa. Hűséges, kedves és mindig, mindennek a pozitív oldalát látja. 

- Kim Theerapanyakul, Kinn öccse, aki a saját útját járja és zenészként ismert. Porsche múltjában kezd el kutakodni, amikor felbukkan Porsche öccse, Porchay, akitől igyekszik minél több információt szerezni. 

- Porchay Kittisawasd, Posche öccse. Zenész akar lenni, bálványozza a Wik álnéven ismert Kimet. Amikor rájön Kim valódi tervére, teljesen összetörik. 

- Tankhun Theerapanyakul, a legidősebb a három Theerapanyakul fivér közül. PTSD-ben (azaz poszttraumás stressz szindrómában) szenved, mert kiskorában elrabolták és nem képes feldolgozni ezt. Mivel nem alkalmas a család vezetésére, Kinn lesz az első számú örökös. 

Élveztem minden pillanatát a sorozatnak és tényleg csak ajánlani tudom mindenkinek, aki szereti a maffiózós és/vagy BL sorikat. Végig, a legutolsó másodpercig fenntartja az érdeklődést. Szóval zseniális. Remélem meghoztam hozzá a kedveteket! 

𝚂𝚘𝚛𝚘𝚣𝚊𝚝𝚘𝚔 & 𝙼𝚒𝚎𝚐𝚢𝚖𝚊́𝚜Where stories live. Discover now