23.♥ NAJLEPSZEGO TĘPE PAŁY

369 41 8
                                    

Dziewczyny... Co ja gadam? Kobiety! Dzisiaj jest Wasz dzień i mój w sumie też i z racji tego, że mam tak wspaniałe czytelniczki startujemy z życzeniami.

No dobra laski! Co by wam tu życzyć?

Życzę wam, żebyście przez całe życie były 10/10, żeby Jasiek was zauważał czy to na eventach, czy to na portalach społecznościowych,  żeby spełniły się wasze najskrytsze marzenia. Żeby Rembol Wam codziennie rąbał drewno (jeśli macie jakieś nie ciekawe skojarzenia,  zalecam szybką wizytę u psychologa).Żeby Kiślu zagrał Wam na swoim brzuszku 100 lat. Żeby Thor chociaż raz miał gorsze włosy od Was. Żeby Eskacz obrzucił Was swoimi bananami... (ja nic nie sugeruje). Żebyście wszystko ogarniały tak jak SMAV (hehehe). Żebyście w przyszłości grały w Minecrafta z miłością swojego życia tak jak leStefan. No i cóż żebyście miały pełno zdrowia, bo to jest najważniejsze. Żebyście już nie były deskami (nie no żarcik). Żebyście szerzyły dalej Tereferową nowinę. Żeby uśmiech zawsze gościł na waszej twarzy.

No to chyba tyle ode mnie!  A i nie długo na moim koncie pojawi się nowa książka "Złota Księga Terefere" czyli jak nasze tępe pały poradzą sobie w świecie baśni.

Buziaczki, całuski i takie tam inne...

Julka :*

♥ Blog firanki ♥Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz