♧♧♧
Karol,
"Geldim işte."
Oturduğu yerden kalkıp önümde durdu. Kafasında ki kapüşonluyu çıkardı ve yüzüme baktı. Uykusuz ve bitik bir Ruggero ile karşı karşıyaydım. Tıpkı benim hastanede geçirdiğim zamanlar gibiydi. Yine bu benden iyi hali. Daha oyun yeni başladı Pasquarelli pes mi ediyorsun?
"Sen bana ne yaptın?"
"Ne yapmışım? İyi misin çünkü biraz-"
"Bana ne yapıyorsun?"
"Şahsi olarak bir şey yapmadım. Şirket konusunda diyorsan gerçekten biraz kaba olmuş olabilirim. Bir anda çantadan çıkar gibi çıktım evet."
"Niye sensiz yapamayacak gibi hissediyorum?"
"Aslında beş yıldır yapıyorsun."
"Nefes alamayacak gibiyim."
"Sanırım onu da yapıyorsun."
"Yüzün aklımdan, gözümün önünden gitmiyor."
"O da sanırım beyninin bir oyunu."
"Seni düşünmeden uyuyamıyorum."
"Sanırım bu da aynı sorun. Başka?"
"Rüyamda seni hayal etmekten yoruldum. Seni görmek için uyumayı dört gözle beklemekten sıkıldım."
"Şirkete gelebilirsin?"
"Belki de evime taşınırsın?"
"Anlamadım?"
"Sana olan bu özlemimi gidermeliyim. Hayatımda sana yer yok. Bir ay bende kal ve sonra hayatından çıkayım."
Kolay yoldan kurtulmak mı? Pek senlik değil. Gerçi senlik olsa da üzgünüm ama acı çekmeden çekip gidemezsin.
"Sen ne sanıyorsun? Gerçekten beni buraya bir amaç için çağırdığını düşünüyordum. Belki yine bir şansımız olur demiştim ama sen. Sen aşağılık birinin tekisin. Seninle bir ay kalmama gerek olmadan hayatından çıkabilirim. Beni vazgeçirmek için anlaşma yapmak istediğini biliyorum. Bir kez daha beni kırdın Ruggero. Seni asla affetmeyeceğim."
Sahte gözyaşları ve bana dokunmak istediğinde ondan kaçma numaraları. Sonra ise parkı ağlayarak terk etmek. Aklının bende kalması için gerekli olan şeyler. Eve girip çantamı fırlattım. Yine bir teklif yoktu ortada. Çok yavaş ilerliyordum ve gün geçtikçe dayanma sürem azalıyordu.
Bilinmeyen Numara
Hayatımdan çıkmanı isteseydim şuan hayatta olmazdın.Ben benim ol istiyorum ve eminim o günler gelecek.
Eskiden olduğu gibi yine benim Karol'um olacaksın.
Kahverengi saçlı Karol'u sevmedim. Benim kadınım gibi değil o.
"Tabii sevmezsin. Sarışın Karol'dan akıllı da ondan. Pislik herif seni. Sinirimi bozuyorsun Ruggero. Bu kadar kıvranacağına çıkma teklifi etsen çoktan intikamımı almış olurdum."
♧♧♧
Ruggero pişman olacağı şeyleri yapmaya devam ediyor.
Karol onu daha çok pişman eder mi sizce?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Somos Cómplices Los Dos /YarıTexting/
Fiksi Penggemarİkimiz de suçluyduk. İkimiz de hatalar yapmıştık. Suçluyduk ve bunu biliyorduk. Belki de tek suçumuz severken ayrılmak olmalıydı. Sevemedik de ayrılmadık da. İkimiz de suçluyuz, Çünkü aşkımızı vahşice katlettik. Başka kollarda onu boğarak öldürdük. ...