♧♧♧
Mike
Ruggero sinir küpü adeta.Karol
Öyle mi? kıyamam.Daha çok kuduracak Mike.
Bu akşam bara içmeye gidiyoruz.
Mike
Kim Kim?Karol
Arkadaş grubu. Doğum günü için.Mike
İki haftadır ortalarda yoksun mesajlarına cevap vermedin.Senin bu akşam bir barda olduğunu öğrenince o doğum günü kalmaz ortada biliyorsun değil mi?
Karol
Bende kalmasını istemiyorum zaten.Hem merak etme gerçek bir şey değil.
Ruggero için ayarlandı her şey.
Bu gece Ruggero bana çıkma teklifi edecek.
Mike
Hadi bakalım.Seni götürürüm ben hazır olunca yaz.
Karol
Tamamdır.Karol'dan
Telefonu kapatıp ayağa kalktım. Bir hafta önceden seçtiğim siyah tül elbiseyi çıkardım. Üstü tenimi gösteren siyah tüllü bir kısımdan oluşuyordu. İçinde kısa eteği üstünde de kalın siyah tülü vardı. İki tarafta da olan yırtmaçlar baya yukarıda bitiyordu. Elbiseye görür görmez aşık olmuştum. Bugün için giymek ne kadar doğru olur bilmiyordum. Çünkü boşa gidecek gibiydi.
Ruggero'nun bara nasıl gireceğini düşünmek bile beni heyecanlandırıyordu. Eminim çok kızgındı. Bütün kızgınlığını nasıl atacak merak ediyordum. Elbiseyi üstüme geçirip saçımı enseden küçük bir topuz yaptım. Boynumun çok açıkta kaldığını fark edince boynumdan göğüslerime kadar inen ince detaylı kolyeyi takmaya karar verdim.
"Yakıyorsun Karol Sevilla!"
Aynada kendime bakıp makyaj masasının önündeki pufa oturdum ve makyajımı da yaptım. Küçük siyah zincirli çantamı da alıp Michael'a mesaj attım. Yarım saat sonra gelip beni aldı ve bara geçtik. Henüz çok insan yoktu. Michael, Ruggero'nun yanına gitmeye karar verdi. Bu iyiydi çünkü onu durduracak insana ihtiyaç vardı. Gerçi o da ne yapabilirdi bilmiyorum ama.
"Karol emin misin kuzum? Belki de geri tepecek bu plan. Ya planladığın gibi olmazsa ne yapacaksın?"
"Carolina aşkım merak etme. B planımız var."
"B planının bana başka bir erkek olduğunu söyleme lütfen."
"Tam üstüne bastın. Neyse neşelen biraz bugün senin doğum günün!"
"Ya öyle mi? Benim neden haberim yok bundan acaba?"
"Bugün haberin oldu ya. Hadi gidelim de son hazırlıklara bakalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Somos Cómplices Los Dos /YarıTexting/
Fanfictionİkimiz de suçluyduk. İkimiz de hatalar yapmıştık. Suçluyduk ve bunu biliyorduk. Belki de tek suçumuz severken ayrılmak olmalıydı. Sevemedik de ayrılmadık da. İkimiz de suçluyuz, Çünkü aşkımızı vahşice katlettik. Başka kollarda onu boğarak öldürdük. ...