↫eighteen↬

99 8 10
                                    

♧♧♧

Karol,

Sabah erkenden kalkıp bir duş aldım. Ardından saçlarımı kurutup üstümü giyindim. Ruggero'nun verdiği kolyeyi de takıp makyajımı yaptım. Dolabın uzun aynasında kendime baktım. Üstümdeki gibi bir sürü büstiyerim vardı ve ben bunlara aşıktım. Saçlarımı hafif dalgalandırdıktan sonra telefonumu alıp yatağıma oturdum.

Karol
Günaydın.

KarolBugün ki toplantımız için heyecanlıyım bay Pasquarelli

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Karol
Bugün ki toplantımız için heyecanlıyım bay Pasquarelli.

505
Günaydın

505Bende öyle bayan Sevilla

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

505
Bende öyle bayan Sevilla.

Karol
Uzun zaman sonra seninle böyle olmak.

Hayal bile edemezdim.

Resmen rüyadayım.

505
Bu gerçek Karol.

Bir rüya da değilsin ama benim için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.

Kesinlikle bir rüyada olmalıyım.

"Kesinlikle bir rüyadasın Ruggero. Sonu kötü biten bir rüya hemde."

Karol
Sana rüyada olmadığını kanıtlayabilirim.

505
Nasıl?

Karol
Bekle

/505 adlı kullanıcı görüntülü aranıyor/

"Selam. Rüyadan uyandırmak istedim."

"Evet daha güzel bir rüyaya uyandım şuan."

"Utandırıyorsun beni."

"Seviyorum o halini. Kırmızı yanaklar parlayan gözler. Bu arada kolye çok yakışmış."

"Sen aldığın için olmalı. Pek takı takmayı sevmem."

"Eskiden severdin. Renkli giymeyi sevdiğin gibi."

"Eskiden severdim. Yine de senin için renkli bir şeyler giyebilirim."

"Üstündekiler güzel bence bir sorun yok."

"Demek beğendiniz efendim."

"Hem de çok beğendim. Size çok yakışmış. Daha çok böyle üstler giymelisiniz."

"Tavsiyenize uymaya çalışacağım. Teşekkür ederim. Şimdi kapatmam gerek toplantıya geç kalmak istemem."

"Orada görüşürüz sevgilim."

"Kocaman öpücükler gönderiyorum sana. Görüşürüz!"

Bana bir öpücük atıp göz kırptı. Ardından telefonu kapatınca gözlerimi devirdim. Ruggero'nun sevgi pıtırcığı olması kusturacaktı beni. Ceketimi de giyip evden çıktım. Bir an önce şirkete gidip işlerimi halletmem gerekiyordu. Yapmam gereken bir şey vardı çünkü. Arabama binip şirkete gittim.

Kendi odama geçip dosyalara son bir kez göz attım. Sonra yarım saat kala toplantı odasına geçtim ve oturdum. Ruggero da gelmişti. Çalışanlar odada olduğu için birbirimize pek bakmıyorduk. Toplantı başladığında ciddileşmiş ve kendimi buna adamıştım.

505
Her yaptığın işte bu kadar profesyonel misin?

Karol
Hem de çok profesyonelimdir.

Belki bir gün ne kadar ilerlediğimi görürsün.

505
Bu ilişkide ki ciddi olan taraf bendim.

Ama bunu sevdim.

Seni böyle izlemek çok zevkli.

Seni şimdi daha iyi anlıyorum.

Karol
Beni anlayamazsınız bayım.

Çünkü sizi izlemek başka bir şeydi benim için.

505
Benim için de öyle.

"Ruggero bey bu sene de yapıyoruz değil mi?"

"Neyi?"

Yazışmamızdan dolayı dikkati dağılmıştı herhalde. Bu konuda bir bilgim yoktu ve ilgimi çekmişti açıkçası.

"Beş yılda bir yaptığımız balo'yu.Onuncu senemiz ya iki gün sonra. Aslında her şey hazır sizin onayınız gerek sadece. Biliyorsunuz bu organizasyonlar bir ay önceden hazırlanır."

"Evet biliyorum. Yapıyoruz tabii ki de. Bu senenin teması ne?"

"Maskeli balo olsun dedik bu sene."

"Güzel. Herkese davetiyeler verilsin. Yeri ve saati her zaman olduğu gibi olsun. Teşekkürler çıkabilirsiniz."

Herkes çıkarken bende ayaklanmıştım ama Ruggero kapıyı kilitledi ve yanıma geldi. Elimi tutup üzerine bir öpücük bıraktı.

"Bu balo da ilişkimizi açıklamak istiyorum Karol. Herkes bilmeli bunu. Sana tekrar aşık olduğumu."

♧♧♧
Ruggero'nun baloda bunu duyurması sizce iyi bir şey mi?

Karol buna nasıl tepki verecek?

Somos Cómplices Los Dos /YarıTexting/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin