♧♧♧
Mike
Geleceksin değil mi?Karol
Nereye?Mike
Oha bilmiyor musun?Karol
Neyi?Mike
Ruggero yeni bir bar açıyor.Karol
Eee?Mike
Bugün açıyor ve davet var.Karol
Öyle mi?Adı ne?
Mike
Butterflies club.Adının bu kadar naif olmasına bakma içi simsiyah. Koltuklar kırmızı ama kan kırmızısı.
Karol
Kuafördeyim bir saate hazır olurum beni alırsın öptüm.Karol saçının yıkanması için ayaklanıp lavaboya geçti. Saçı yıkandıktan sonra kurulanıp fön çekildi. Makyaj yaptırıp hızlıca eve geçti. Dolaptan siyah saten bir elbise alıp hemen giydi. Altına da topuklu ayakkabı giyip Ruggero'nun aldığı kolyeyi ve küpeleri taktı. Çantasına gerekli şeyleri attıktan sonra bir şeyler atıştırmak için mutfağa indi.
Birkaç şey yiyip Michael'a mesaj attı. Michael yolda olduğunu belirtti ve Karol kapıya çıktı. Michael gelince arabaya bindi ve nefes aldı.
"Karol?"
"Ne güzel olmamış mıyım?"
"Saçların sen."
"Sus sus. Pişman olmak istemiyorum bir an önce gidelim."
Michael kafasını sallayıp sessizce arabayı sürdü. Karol yeni bari görmeye heyecanlıydı. İsmi çok güzeldi ve emindi bunun böyle olmasının bir sebebi vardı. Sonunda bara geldiklerinde Karol indi ve Michael'dan önce girdi bara. Davet saatine yarım saat vardı ama Ruggero çoktan gelmişti. Karol yanına gidip omzuna dokundu. Ruggero arkasına döndüğünde donup kalmıştı.
"Karol sen, saçların sarı."
"Evet. O saçlarımı daha çok seviyorsun."
"Çok yakışmış. Aynı benim Karol'um gibi olmuşsun."
Ruggero elini kaldırıp saçlarına dokundu Karol'un. Özlemişti bu görüntüyü. Telefonunu çıkarıp bir fotoğrafını çekti.
"Bunu telefonumda saklamayı çok isterim. Diğerlerinin yanında çok güzel duracak."
"Diğerleri?"
"Boşver. Hadi gel odama çıkalım. Burası sıkıcı."
Karol'un elini tutup onu asansöre götürdü. Asansöre binince Ruggero dördüncü kata bastı. İndiklerinde onları birkaç adım ötedeki kapı karşıladı. Tek oda vardı bu katta. Ruggero kapıyı açmak için şifreyi girdi ve Karol'u içeri soktu. Karol girip etrafı inceledi. Bir daire gibiydi. Odada bir yatak ve televizyon vardı. İki kapısı vardı.
"Biri banyo ve diğeri giyinme odası. Burası bizim. Zaten barın isminden bir şeyler anlamışsındır."
"Evet. Dekorasyonu bile çok güzel. Her yeri bir şey anlatmak ister gibi. Çok güzel olmuş. Tam senin düşüneceğin kadar ince detaylı bir bar olmuş."
"Barını beğenmene sevindim."
Karol duyduğu cümle ile Ruggero'ya döndü. Gözleri açılmıştı tamamen.
"Anlamadım?"
"Burası senin Karol. Tamamen sana ait."
"Sen ciddi misin?"
"Hem de çok ciddiyim güzelim."
Karol gözlerinden akan yaşları sildi. Hızlıca yürüyüp Ruggero'ya sarıldı. Ruggero da ona sarılmıştı.
"Çok çok teşekkür ederim."
"Etme. Değer."
Karol kafasını kaldırıp Ruggero'ya baktı. Ruggero da ona baktı. Saçlarını okşadı bir süre. Karol bir anda Ruggero'yu öpmeye başladı. Ruggero da bu istekli dudakların karşısında direnmeyip kendini bırakmıştı.
Gecenin geri kalanında birbirlerinin sesleri ve sıcakları doldurdu odayı. Birbirleriyle özlem gidermişlerdi demeyi çok isterdim ama yalnızca Ruggero mutluydu. Karol, Ruggero uykuya daldıktan sonra banyoya gitti. Aynada kendine baktı.
"Bana bağlanmış olmalısın Ruggero. Zavallı çocuk ateşle oynuyorsun. Son mutlu günlerini şeytanla yaşamayı sen seçtin. İyi eğlenceler Pasquarelli."
♧♧♧
Uuu Karol çok pis kinlenmiş Ruggero'ya.
Yeni bölüm henüz yazım aşamasında bittiği an yayınlayacağım en kısa zamanda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Somos Cómplices Los Dos /YarıTexting/
Fanfictionİkimiz de suçluyduk. İkimiz de hatalar yapmıştık. Suçluyduk ve bunu biliyorduk. Belki de tek suçumuz severken ayrılmak olmalıydı. Sevemedik de ayrılmadık da. İkimiz de suçluyuz, Çünkü aşkımızı vahşice katlettik. Başka kollarda onu boğarak öldürdük. ...