♧♧♧
505
Ben bir şey gördüm.Karol
Günaydın.505
Beni kaydettiğin şey ne öyle?Karol
Hey özele biraz saygı.Sen benim telefonumu mu karıştırdın?
505
Beni niye sayı olarak kaydettiğini öğrenebilir miyim sevgili sevgilim?Karol
Bir anlamı var.Ama şimdi anlamazsın boşver.
Hem ben sıkıldım ya.
Karol
Kapıyı aç sana geldim. Yani haber vermedim ama olsun.505
Lan dur.Kızım bir anda gelinir mi?
Haber versene evde değilim ben.
Karol
Bekliyorum o zaman.Çabuk ol!
Karol,
Kapının önündeki boşluğa oturdum ve telefonumu çantama koydum. Ruggero'nun hala eski evinde kalıyor olması beni dumura uğratmıştı. Bu evdeki anılarım hatırlamak istemeyeceğim türdendi. Ruggero'nun ne zaman geleceğini bilemediğim için telefonumu çıkarıp instagramda gezinmeye başladım. Birkaç gönderiye bakayım derken zamanın nasıl geçtiğini fark etmemiştim. Kafamı kaldırdığımda boynum ağrıyordu. Neyseki Ruggero o sırada bahçe kapısından içeri girdi. Ayağa kalktım hızlıca.
"Sonunda ya! Ağaç oldum resmen."
"Balo işleriyle uğraşıyordum."
"Doğru ya balo. Unutmuşum."
Bana yaklaştı ve yanağıma öpücük bıraktı.
"Seninle tekrar birlikte olduğumuzu açıklayacağım o güzel balo."
"Öyle mi? Umarım kusursuz olur o zaman. Yoksa bu ilişkiyi reddetmek zorunda kalırım."
"Sevgilin kendi gibi kusursuz bir şey organize etti. Hiç merak etme. Hadi içeri girelim üşümüşsün."
Elimi tuttu ve beni kapıya yönlendirdi. Anahtarı çıkarıp kapıyı açtı ve beni de peşinden içeri soktu. Evin içini görmek tüylerimi ürperse de sessiz kaldım ve onunla birlikte oturma odasına gittim.
'Sevgilim hadi film izleyelim.'
Koltukta uyuyakalan Ruggero'yu uyandırmak adına kolunu dürtüyordum. Ondan hiçbir ses çıkmasa da ümitliydim.
'Karol uyuyorum.'
'Ama benim canım sıkıldı.'
'Uykum daha ağır basıyor.'
'Şuan uykunu bana tercih ediyorsun Ruggero.'
Elimi kolundan çekip iki kolumu birbirine bağladım. Uyanmıyorsan seni ben uyandırırım. Sahte bir ağlama numarası için gözlerimi doldurdum ve küçük bir hıçkırık çıkarttım ağzımdan. Saniyesinde Ruggero'nun gözleri açıldı.
'Tamam tamam. Seç bir film izleyelim.'
'Hemen seçiyorum!'
"Anılar her yerde sanki."
Sesiyle kendime geldim ve ona baktım.
"Hm?"
"Eski anılarımız. Burada yaşarken benim de gözümden hiç gitmiyordu. Hala gitmiyor. Neyseki artık onların üzerine daha güzelini ve yenilerini koyacağız."
"Evet. Film izleyelim mi?"
Kafasını sallayıp film seçmek için diğer odaya gitti.
"Yeni anılar koyacağımız doğru Ruggero ama ne kadar güzel olacaklar orası tartışılır."
♧♧♧
Ruggero'nun samimiyetine inanıyor musunuz?
Yoksa
bunlar Ruggero'nun Karol'a bir oyunu mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Somos Cómplices Los Dos /YarıTexting/
Фанфикİkimiz de suçluyduk. İkimiz de hatalar yapmıştık. Suçluyduk ve bunu biliyorduk. Belki de tek suçumuz severken ayrılmak olmalıydı. Sevemedik de ayrılmadık da. İkimiz de suçluyuz, Çünkü aşkımızı vahşice katlettik. Başka kollarda onu boğarak öldürdük. ...