↫sixteen↬

90 10 12
                                    

Bu hafta çok yoğundu dershane okul düzene sokmak istedim. Bölümlerin çoğu tamam olduğu için bunu paylaşmaya devam edeceğim aksama olmadana inşallah.

♧♧♧

5,7B ❤️  0💬

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

5,7B ❤️  0💬

karolsevillaofc: I see red!
/Yorumlar kapatılmıştır/

Karol gönderisini paylaştıktan sonra rahatça koltukta gerindi. Uzun bir süredir Ruggero'ya ne cevap veriyor ne de onunla görüşüyordu. Şirkete de gitmemişti. Ruggero'nun ayağına geleceğini biliyordu. Bugün, hiç değilse yarın kapıya dayanacaktır düşüncesiyle kendini sakinleştiriyordu. Otururken telefonuna bildirim gelince telefonuna baktı.

505
Bu fotoğraf...

Benim çektiğim mi?

KarolHayır senin çektiğin fotoğrafı sildim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Karol
Hayır senin çektiğin fotoğrafı sildim.

Bunu Michel çekti yeni.

Bir yandan modellik yaptığımı unuttun mu?

505
Hala yapıyor musun?

Ben sanmıştım ki.

Karol
Senden sonra bırakacağımı.

Hayatımı toparlayamayacağımı.

Darmaduman olacağımı.

İlişki yapamayacağımı.

Yemeden içmeden kesileceğimi sanmıştın değil mi?

Bende senin için aynılarını sanmıştım ilk aylar.

Ta ki seni kızlarla görene kadar.

Pek mutluydun. Ben de hayatıma devam etmem gerektiğini düşündüm ve ettim de.

505
Doğru.

Şirkete gelecek misin?

Karol
Bilmem gelmeli miyim?

505
İyi olur aslında.

Birikmiş birkaç iş var.

Karol
İyi peki.

Karol bunun iyi olup olmayacağını düşünmeden giyindi ve evden çıktı. Hızla şirkete gitti ve odasına çıktı. Sekreterine Ruggero'yu sorduğunda bugün hiç gelmediğini söyledi ona. Bunu garipsese de işine geri döndü. İşi bittiğinde bir mesaj aldı.

505
Odamda bazı dosyalar var onları getirir misin evime?

Bugün biraz rahatsızım da.

Karol
Şoförün de mi hasta?

505
Sorgulamasan olmaz mı?

Konumu atmıyorum biliyorsun zaten.

Karol gözlerini devirip odasından gerekli dosyaları aldı ve arabasına bindi. Üstünde bir pantolon ve askılı olduğunu fark edince böyle gitmek istemedi ve önce bir alışveriş merkezine uğradı. Eline ilk gelen siyah dar ince askılı elbiseyi alıp kabine girdi ve üzerine giydi. Kasaya geçip ödemeyi yapıp arabasına geri bindi.

Ruggero'nun evine arabayı sürmeye devam etti. Sonunda geldiğinde yan koltuktaki dosyaları da alıp arabadan indi ve kapıya doğru ilerledi. Hafifçe öksürüp kendini toparladıktan sonra kapıyı çaldı. Hafif bir temas ile kapı açılınca Karol kaşlarını çattı. Kapıyı aralayıp içeri girdi. Etraf loştu yerde mumlar ve gül yapraklarından oluşan bir yol vardı.

"Hadi ama Pasquarelli bu kadar klasik ve tahmin edilebilir olmamalısın."

Dedi sessizce. Yolda ilerleyip bahçeye çıktı. Tahmin ettiği gibi yolun sonu ona çıkıyordu. Belki birkaç yıl önce gelseydi bu doğru olurdu şimdi hiçbir kıpırtı yoktu içinde. Yinede oyunu bozmadı ve heyecanlanmış gibi gülümsedi. Arkası dönük Ruggero'nun omzuna dokununca Ruggero ona dönmüştü.

"Sus ve beni dinle sadece. Sana yaptığım o şeyin ne kadar kötü olduğunu kabul ediyorum. Yine de beni affetmek için çabaladın. Ve ben fark ettim ki sen yanımda yokken seni düşünüyor olmamın sebebi geçmişin yükü ya da yaptıklarımın pişmanlığı değil seni eskisinden daha fazla sevmemdi. Belki beni sevmek zor gelir sana belki bunu ihanet olarak görürsün ama Karol bize bir şans daha vermelisin. Biz ikinci şansı hak ediyoruz, değil mi?"

♧♧♧

İkinci şansın her zaman verileceğini düşünürdüm.


Sizce Karol Ruggero'ya ikinci bir şansı vermeli mi?

Somos Cómplices Los Dos /YarıTexting/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin