Dershaneden bölüm getirdim size!!!
♧♧♧
Karol
Senin fikrin miydi?Mike
Efendim?Karol
Dünkü olay.Güller mumlar falan filan.
Mike
Çok ısrar etti.Seninle bir şansı daha olduğunu sayıklayıp durdu bana.
Bende kıyamadım yardım ettim.
Karol
Planımı hızlandırdın teşekkür ederim.Artık yavaş yavaş sona geliyoruz Michael.
Önce onu sevgiye boğacak sonra da ondan uzaklaşacağım aynı onun bana yaptığı gibi.
Tek kelime etmeden ondan uzaklaşacağım.
Hatta oyuna birini daha dahil edeceğiz.
Mike
Kimi?Karol
Ruggero'nun yeni koruması Agus.Mike
Bildiğim kadarıyla çok sadık biri.Karol
Plandan haberi olmasına gerek yok.Ben onunla ilgileneceğim.
Gerisi zaten bende.
Mike
Ne diyeyim.Delirmeye devam.
Bende gidip Ruggero'dan seni dinleyeyim bari.
Beş yıl önce
"Hadi ama Karol."
"Geldim geldim. Hem nereye gidiyoruz böyle acele acele?"
"Sürpriz sevgilim."
Elini uzatıp elimi tuttu ve beraber evden çıktık. Dünden beri içime bir kurt düşürmüştü. Bana bir sürprizi olduğunu söyleyip duruyordu ama ne ipucu veriyor ne de söylüyordu. Arabaya binip kemerini taktım sabırsızlıkla. O da hızlıca bindi ve kemerini takıp arabayı sürdü. Oturduğum yerde heyecandan kıpırdanıp durdum yol boyunca. Sonunda bir yere geldiğimizde etrafa bakındım.
"Burası neresi?"
"Şimdi öğreneceksin hadi inelim."
Kafamı sallayıp indim. Dükkanın camlarının üstünde anlamadığım bir dilde bir şeyler yazıyordu. Çince gibi görünüyordu. Ruggero elini uzatıp elimi tuttu ve beni içeri soktu. Bir adam vardı ve bir de kadın. Görüntüden anladığım kadarıyla dövme yapıyordu.
"Dövme mi yaptıracağız?"
"Aynen öyle. Burada bekle."
Ruggero beni geride bırakıp kadına dövme yapan adamın yanına gitti. Onunla uzun uzun bir şeyler konuştu. Konuşurken onu izledim ve yaptığı mimiklerden bir şey anlamaya çalıştım ama nafile. Tekrar yanıma gelip beni arka tarafa götürdü. Bir odaya girdik ve beni dövme koltuğuna oturttu. O da aletin yanına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Somos Cómplices Los Dos /YarıTexting/
Fanfictionİkimiz de suçluyduk. İkimiz de hatalar yapmıştık. Suçluyduk ve bunu biliyorduk. Belki de tek suçumuz severken ayrılmak olmalıydı. Sevemedik de ayrılmadık da. İkimiz de suçluyuz, Çünkü aşkımızı vahşice katlettik. Başka kollarda onu boğarak öldürdük. ...