Olli
Herään huutaen. Taas samoja painajaisia. Painajaiset olivat jatkuneet jo viikkoja ja loppua ei selkeästikään ollut näkyvissä. Vilkaisen kelloa ja tajuan sen olevan 7 aamulla.Huokaan ja päätän nousta ylös, sillä sekavaan uneen vajoaminen uudelleen ei houkuttele ollenkaan. Treenit alkavat vasta kymmeneltä, joten minulla on aikaa valmistautua rauhassa . Vilkaisen kännykkääni ja huomaan bändin ryhmään tulleet uudet viestit.
Porko & clowns
Niko lisäsi henkilön +358*********ryhmään
Niko: Te varmaan muistatte et Aleksi tulee huomen kans treeneihin ni lisäsin sen tähän ryhmään
Joel: Heelll yeah, tervetuloo tänne friikki sirkuksee
Aleksi: Kiitos ja kiitti viel et pääsen teijän bändiin
Porko:Ilo on meijän puolella, mut ny meitsi painuu nukkumaa
Joel: Älä Porko selitä, me kaikki tiietään et avaat pornhubin heti ku suljet tän keskustelun....ellet tehny sitä jo
Niko:XDD
Aleksi:😂
Tommi:voi jumalauta teijän kanssa taas
Porko: haista vittu JoelHymyilen viesteille vähän ja hörppään kahvia. Tallennan Aleksin numeron kännykkääni ja lähden suihkuun.
———
Suihkun jälkeen teen Google haun Aleksin nimellä. Olemme tavanneet muutaman kerran. Tehtiin yksi biisi sen kanssa ja vedettiin pari live keikkaa, mutta en oikeastaan ole tutustunut hänen uraansa tai oikeastaan häneen muutenkaan ihmisenä kauheammin.Yllätyn jonkin verran kun tajuan kuinka paljon hän on ehtinyt tekemään ikäänsä nähden. Hän on tuottanut musiikkia monille eturivin artisteille. Siirryn kuvahakuun. Vastaan tulee tutut kasvot blondeine hiuksineen. "Ihan kivan näköinen tyyppi", ajattelen ja suljen Googlen. Kiva saada uutta verta bändiin.
Aleksi
Herään herätyskelloni piippaukseen. Olen tuskin nukkunut koko yönä, sillä jännitin tämän päivän tulevia treenejä. Kaikki bändiläiset vaikuttavat mukavilta ja niin edespäin, mutta jostain syystä jännittää, että synkkaako meillä tarpeeksi, jotta voisimme tehdä jatkuvasti hommia yhdessä.Ehkä stressaan vaan turhasta, kaikki vaikutti tosi chilleiltä viimeksi kun tapasimme. Puen päälleni perus mustat farkut ja ACDC paitani. Yllättävää eikö. Sen jälkeen lähden keittämään kahvia.
———
Matkalla treenikselle saan viestin Joelilta.
Joel: Et viittis nappaa mua ja Joonasta kyytiin ku ei jaksettais mennä bussilla
Minä: mikä ettei, tuun just siihenKurvaan Joelin ja Joonaksen talon pihaan ja he nousevat autoon. "Mitkä fiilikset, jännittääks" kysyy Joel joka istuu pelkääjän paikalla. "No ehkä vähän, kaikki on viel nii uutta, en oo oikee tottunu tekee hommia näi isossa porukassa" totean ja huomaan naputtelevani rattia hermostuneena. Vihdoin pääsemme perille ja alan nostelemaan takakontista kamojani.
———
Joel ja Joonas menivät jo edeltä sisälle ja olen yksin ulkona. Yhtäkkiä takaani kuuluu ääni joka kysyy "Et sattuis tartteemaan apua?" Säpsähdän ja käännyn katsomaan henkilöä joka minulle puhui. Huomaan kysyjän olevan bändin basisti Olli.
Olli hymyilee minulle kysyvästi kun jään tuijottamaan häntä ihan hitusen liian pitkäksi aikaa. "Öö joo kiitti, jos voisit viiä ton tietokoneen sisälle samalla kun meet" tajuan lopulta vastata. Olli menee ja jään jälleen yksin ulos. Mitä helvettiä just tapahtu.
Sanoja: 428
YOU ARE READING
Feel something
FanfictionSisältää ainaki Olli x Aleksi juttui ja varmaa jotai muutaki mut kattellaa sitä myöhemmin. Kirjottelen lähinnä omaks iloks mut kiva jos tykkäätte 😁 TW. K18 settiä ainaki todennäköisesti Päihteitä, kyllä Petipuuhia, todennäköisesti Kirjoitusvirheit...