Voitte olla ylpeitä ku vihdoin vaihdoin ton kuvan XD
Olli
Raahaan viimeistä laukkuani Aleksin kämppään. Olemme sopineet, että asuisin täällä ainakin kesän ajan ja katsomme sitten muutanko takaisin omaan kämppääni. Kesäksi olen kuitenkin laittanut kämppäni vuokralle, sillä olisi turhaa antaa sen lojua tyhjillään.
Parin päivän päästä olisi keikka, mutta se oli Helsingissä, joten meidän ei tarvitsisi edes mennä hotelliin. Otan kengät pois jalasta ja tunnen käsien kietoutuvan lantioni ympärille. Käännyn ympäri ja suukotan Aleksin otsaa, ennen kuin menen purkamaan vaatteitani tämän kaappiin.
Olen ikuisesti kiitollinen Aleksille, että hän on elämässäni ja pitää minusta huolta. Ilmeisesti hän oli kertonut muillekin jätkille onnettomuudesta ja niin edespäin, sillä seuraavissa treeneissä koko porukka veti minut ryhmähaliin ja kaikki kertoivat välittävänsä minusta ja olevan valmiita puhumaan jos haluan.
Olin aluksi hieman vihainen Aleksille, että hän oli mennyt kertomaan minun asioistani eteenpäin, mutta toisaalta hän tarkoitti vain hyvää. En tiedä mitä tekisin ilman jätkiä. Olen päättänyt kertoa vanhemmilleni Aleksin ja minun suhteesta, kesän jälkeen. Lähden silloin viikonlopuksi Ouluun ja palattuani viimeistelemme levymme.
-----------------
Saan vihdoin vaatteet laitettua kaappiin. Lähden etsimään Aleksia, sillä en tiedä mitä hän tekee. Löydän hänet sohvalta nukkumasta ja hymyilen näylle. Hän on niin suloisen näköinen nukkuessaan rauhallisesti hiukset silmillä ja huppu päässä.
Hiippailen hakemaan kännykkäni ja nappaan kuvan Aleksista. Mietin hetken mitä teen kuvalla ja päädyn lisäämään sen ig stooriini. Kirjoitan siihen vielä tekstin "sleepy" ja merkkaan Aleksin siihen. Sitten kömmin tämän viereen makoilemaan, kumminkaan herättämättä häntä.
Vilkaisen puhelintani ja huomaan että minua on alettu merkkailla taas miljooniin eri kuviin ja videoihin. Käyn katsomassa muutaman ja huomaan että fanit ovat alkaneet taas spekuloida sitä, mitä minun ja Alen välillä on. Se on mielestäni tavallaan söpöä ja on kiva tietää että fanitkin hyväksyvät meidät, vaikka eivät suhteestamme tiedäkkään.
Näköjään stoorini vain lisäsi vettä myllyyn ja fanit ovat menneet ihan sekasin. Hetken päästä bändin yhteiseen whatsapp ryhmään kilahtaa viesti Joonakselta.
Porko & clowns
Porko: Aattelit sit Olli heittää vähä vettä myllyy😂
Olli: No pitäähä sitä faneille keksiä jotai spekuloitavaa.......muutaki ku sun ja Nikon suhde😏
Niko: Mitä vittua Olli!?
Tommi: 😂😂😂
Joel: Olin suihkus, mitä jääny välist???
Porko: (lähettää linkin tiktokkiin, jossa on kunnon salaliittoteoriat Oleksista)
Olli: Tää on parempi (lähettää linkin tiktokkiin jossa salaliittoteorioita Jikosta)
Joel: Oho oho Porkol ja Nikol jääny jotai kertomatta 😏😏
Niko: hei mitä vittua jätkät ny taas, mul on tyttöystävä 😂😂
Tommi: Mites Porko on noi hiljaa....
Porko: ei oo kommentoitavaa...
Olli: pakko mennä Ale heräs
Joel&Porko: Kivoja pano hetkiä! 😏
Olli: 🖕🏼🖕🏼🖕🏼
Joel: Ei vittu Porko, luetaan toistemme ajatuksia!
Porko: ei vittu....tiiäks mitä aattelen nyt??Jätän heidät pohtimaan syntyjä syviä ja hymyilen Aleksille joka katselee minua unisesti hymy huulillaan. "Kenelle viestittelit?" hän kysyy ja yrittää kurkottaa puhelintani kädestäni. Nostan puhelimeni niin ylös, ettei hän yltä siihen, sillä haluan hänen itse menevän katsomaan keskustelun. "
Jätkille" vastaan ja suukotan tämän otsaa ennen kuin nousen ylös. Menen keittiöön tekemään meille ruokaa. "Hei ei oo reiluu tollane salakuvaamine!" Aleksi huutaa hetken päästä olkkarista. Hymyilen itsekseni.
Aleksi
Havahdun sohvalta Ollin vierestä ja katson kun hän viestittelee jonkun kanssa. "Kenelle viestittelit?" kysyn ja yritän napata puhelimen tämän kädestä. Hän kuitenkin nostaa kätensä niin korkealle etten yltä siihen. "Jätkille" hän vastaa, suukottaa otsaani ja lähtee keittiöön.
Jostain syystä aivoni eivät kuitenkaan halua uskoa tätä ja joudun nousemaan ylös saadakseni oman kännykkäni. Helpotun nähdessäni, että bändimme ryhmään on tullut viestejä. Pelkäsin hetken, että Ollilla on joku toinen.
Alan lukea viestejä. Viestiketju alkaa siitä kun Joonas puhuu jotain veden lisäämisestä myllyyn. Ihmettelen sitä hieman ja huomaan Ollin merkinneen minut johonkin instagramissa. Avaan sovelluksen ja huomaan, että hän on ottanut minusta kuvan nukkuessani. Pudistelen päätäni hymyillen.
Palaan viestiketjuun, jossa Joonas ja Joel parhaillaan miettivät osaavatko he lukea toistensa ajatuksia. Etsin syytä tälle keskustelulle ja huomaan heidän laittaneen täysin saman viestin, täysin samaan aikaan: "Hyviä panohetkiä." Saamanne pitää.
Nousen sohvalta ja kävelen keittiöön Ollin luo, joka tekee ruokaa lieden ääressä. Kävelen hänen taakseen ja suutelen tämän niskaa. "Hei et ny alota mitää, ellet haluu et nää kanat on koht tuol lattialla" Olli sanoo hymyillen ja viittaa pannulla paistuviin kanoihin.
"No mutku Joonas ja Joel toivotti hyviä panohetkiä" valitan ja liu'utan käsiäni kohti Ollin housujen etumusta. Hänen kasvoilleen nousee kevyt puna. Hän kuitenkin ottaa ranteistani kiinni ja nostaa käteni pois. "Voisit kattaa pöydän, nii päästäis syömää nopeemmin" Olli virnistää ja kääntyy katsomaan minua vihjailevasti. Nyt on puolestaan minun vuoro punastua.
Alan kattaa pöytää ja kohta pääsemmekin syömään. Ruuan jälkeen tiskaamme astioita hiljaisuuden vallitessa. Olli saa hommansa valmiiksi ja kuivaa kätensä seinällä roikkuvaan pyyhkeeseen. Seuraan esimerkkiä ja kohta seisomme Ollin kanssa vastatusten tuijottamassa toisiamme silmiin. Olli virnistää minulle ja kohta olen työnnettynä vasten keittiön seinää hänen huulet huulillani....
En viittiny kirjottaa täst mitää maraton lukuu ni jätän tän tähän. Haluutteko et seuraava luku alkaa täst mihin tää jäi, vai skippaanko eteenpäin? Mulle meinaa ihan sama, et miten vaa te haluutte.
Sanoja 775
ESTÁS LEYENDO
Feel something
FanficSisältää ainaki Olli x Aleksi juttui ja varmaa jotai muutaki mut kattellaa sitä myöhemmin. Kirjottelen lähinnä omaks iloks mut kiva jos tykkäätte 😁 TW. K18 settiä ainaki todennäköisesti Päihteitä, kyllä Petipuuhia, todennäköisesti Kirjoitusvirheit...