Lähes pelkkää smuttia, ei edistä juonta.
Olli
Pääsimme vihdoin ja viimein kotiin. Olin ollut viisi minuuttia kotona, kun Aleksilta tuli viesti.
Ale <3: Voinks tulla sinne 🥺
Hymyilen viestille. Hän oli ollut ehkä puoli tuntia ennen minua kotona.
Minä: Joo tottakai ❤️
Ale<3: Heitätkö avaimet parvekkeelta ni pääsen sisään?Katson viestiä hämmentyneenä, mutta nappaan avaimet lipaston päältä ja avaan parvekkeen oven. Kurkkaan alas ja nään Aleksin seisomassa etuoven edessä huppu päässä ja kädet taskuissa. Hän alkaa hymyillä nähdessään minut ja vilkuttaa. Pyörittelen päätäni nauraen ja heitän avaimet hänelle.
Hetken päästä kuulen rappukäytävästä ääniä ja oveni aukeaa. Menen Aleksia vastaan eteiseen. Suljettuaan oven hän tulee luokseni ja hyppää syliini niin, että hänen jalkansa ovat kiedottuna lantioni ympärille ja kädet ovat niskani takana.
"Rakas me nähtiin just puol tuntii sitte" naurahdan vasten tämän hiuksia. "Mmm mut ehti tulla jo ikävä" Aleksi vastaa ja suutelee minua. Kävelen hieman eteenpäin Aleksi sylissäni, niin että hänen selkänsä osuu seinään.
Suutelu alkaa muuttua intohimoisemmaksi. Aleksi nousee seisomaan omien jalkojensa varaan ja hänen kätensä alkavat seikkailla rintakehälläni. Otan hänen ranteistaan kiinni ja vien hänen kätensä hänen päänsä yläpuolelle ja pidän niitä siellä, samalla kun alan suudella tämän kaulaa. Jatkan sitä hetken, mutta sitten päästän irti, hymyilen Aleksille ja lähden kohti olohuonetta.
Aleksi
Jään hengästyneenä katsomaan kun Olli kävelee kohti olohuonetta. Vai että tällaista peliä. Kävelen tämän perässä olohuoneeseen ja siitä keittiöön. Jään nojailemaan keittiön oviaukkoon, Ollin ottaessa kaapista jogurtin. Katson häntä hämmentyneesti hymyillen. Miten joku voi olla noin normaali tollasen välikohtauksen jälkeen.
"Tulin kotiin ehk kymmenen minuuttia sitte, ni pakko syyä jotain" Olli mutisee jogurtti suussa. Nousen istumaan keittiön tasolle ja katselen kun hän syö. "Sä oot mulle velkaa" totean hetken hiljaisuuden jälkeen."Mistä?" hän kysyy ja heittää jogurttipurkin roskiin. "Siit eilis aamusta" totean ja virnistän. "No hitto taidat olla oikees" Olli vastaa ja kävelee luokseni.
Hän vetäisee minut alas tasolta ja työntää minut vasten seinää. Hän nojautuu heti suutelemaan minua ja nopeasti siirtyy siitä kaulalleni. Yritän pysyä hiljaa, mutta epäonnistun siinä totaalisesti. Huomaan Ollin innostuvan siitä entisestään ja hetken päästä tunnen hänen kätensä housujeni vetskarilla.
Kohta housuni ovat jo alhaalla ja se hänen kädessään. Hän alkaa vetää hitaita vetoja ja pääni painuu automaattisesti seinään. Olli kuitenkin lopettaa hetken päästä ja työntää minut makkariin.
Tunnen sängyn allani ja hän alkaa ottaa minulta suihin. Joudun ottaa tyynyn kasvojeni eteen, etten häiritsisi Ollin naapureita. Tosin myöhäistä se kai jo on. Tunnen olevani lähellä huippua. Toinen käteni on Ollin hiuksissa. Lopulta tulen huutaen Ollin nimeä. Sori naapurit.
Tällanen teille tällä kertaa. Yritän olla aktiivinen, mut koulu painaa päälle ni voi olla et tulee pidempiä taukoja.
Sanoja 420
YOU ARE READING
Feel something
FanfictionSisältää ainaki Olli x Aleksi juttui ja varmaa jotai muutaki mut kattellaa sitä myöhemmin. Kirjottelen lähinnä omaks iloks mut kiva jos tykkäätte 😁 TW. K18 settiä ainaki todennäköisesti Päihteitä, kyllä Petipuuhia, todennäköisesti Kirjoitusvirheit...