Toiveenne on kuultu, eli jatkuu suoraa siitä mihi edellinen osa jäi ;)
Eli smuttia sisältää! Teitä on varoitettu...Aleksi
Ollin kädet lähtevät välittömästi vaeltamaan alas kroppaani.Painan pääni vasten seinää tämän alkaessa avaamaan housujeni vetoketjua. Hän ei kuitenkaan etene yhtään pidemmälle. Katson häntä kysyvänä ja huomaan hänen ilmeestään, että hänellä on joku idea.
"Mietin sellasta et pitäskö tänää tehä se kunnolla u know?" hän kysyy kuljettaen samalla käsiään kyljilläni ja katsoen minua virnistellen silmiin. Mietin asiaa hetken. "Meil on huomen keikka, miten meinasit hoitaa sen" kysyn puolestani tältä kevyen hymyn hiipiessä kasvoilleni. "Eihä mulle siit mitää ongelmaa tuu, lähinnä aattelin et miten sä meinasit sen hoitaa" Olli vastaa minulle ja virnistää entistä leveämmin. Hymähdän ja nojaudun suutelemaan häntä.
"Oliks toi joo?" Olli kysyy nojaten otsaansa minun otsaani ja katsoen minua silmiin. "Joo" kuiskaan ja hymyilen Ollille haastavasti. Tämä työntää minut edellään makkariin ja siellä suoraan sängylle. Hän alkaa välittömästi suudella kaulaani, samalla kun itse yritän pysyä hiljaa.
Kohta housuni ovat lattialla ja Olli on taikonut jostain kortsuja ja liukkaria. "Ootsä ny ihan varma täst?" hän vielä varmistaa. Nyökkään ja pian hän työntyy sisälleni. Haukomme kumpikin henkeä nautinnosta. Olli alkaa liikuttaa lantiotaan hitaasti samalla kun huokailen tämän nimeä.
Kohta hän ottaa vielä siitä kiinni toisella kädellään ja alkaa vedellä ripeitä vetoja. Tässä vaiheessa viimeistään en pysty pysymään hiljaa. Lopulta tulen Ollin kädelle huutaen nautinnosta. Ei mene kauaa kun hänkin tulee ja siirtyy viereeni tasaamaan hengitystä. Vittu toi oli mahtavaa.
Olli
Vittu toi oli mahtavaa. Makaan Aleksin vieressä sängyllä tasaamassa hengitystäni. Vilkaisen Aleksia joka pitää käsiä hiuksissaan ja hymyilee hengästyneesti. Hymyilen itsekin ja vedän hänet aivan kiinni kroppaani. Suutelen häntä ja hän vastaa siihen väsyneesti.
"Meijän pitäs käydä suihkus, aamul aikanen herätys" mutisen tämän hiuksia vasten. "Mmm" hän mutisee ja on aivan nukahtamista pisteessä. Vedän hänet mukanani ylös sängystä ja suihkuun ennen kuin hän nukahtaa. Käymme suihkussa, heitämme vähän vaatteita päälle ja vaihdamme lakanat ennen kuin palaamme takaisin sänkyyn.
Aleksi asettuu aivan kylkeeni kiinni makaamaan ja tukee päätään rintakehälläni. "Toivottavasti en saa häätöö" hän mutisee puoli nukuksissa minulle. "Ai kui?" kysyn tältä hämmentyneenä. "No oltais varmaa voitu olla hiljempaakin" hän naurahtaa ja painaa silmänsä kiinni. "En voi mitää sille et oot nii hyvä" kuiskaan tälle hymyillen. "Mä rakastan sua" hän sanoo. "Nii mäki sua" vastaan, mutta hän todennäköisesti ei kuullut sitä, sillä oli jo unessa.
------------------
Aamulla herään kun Aleksi ravistelee minua hereille. "Herääätyyyyyyyys meil on kiire" hän sanoo ja nousen sekunnissa pystyyn. Arvasin että unohdin laittaa herätyksen. Olen juuri nousemassa ylös sängystä, kun Aleksi vetää minut takaisin. "Ei meil oikeesti kiire oo, piti vaa saada sut hereille" hän naurahtaa. Näytän tälle keskisormea ja vilkaisen kelloa. Se on vasta seitsemän aamulla, joten meillä olisi kaksi tuntia ennen lähtöä.
Teemme aamutoimet rauhallisesti, osittain siksi, että aikaa on ja osittain siksi että Aleksin kävely ei ole mitään kovin nopeaa edellis illan jäljiltä. Joudun pidättelemään nauruani aina kun hän lähtee kävelemään. "Tää niin kostetaan" hän mutisee minulle kun naurahdan tämän kävelylle jo kolmatta kertaa tänä aamuna. Virnistän tälle vittuilevasti ja lähden pakkaamaan keikka kamoja reppuun.
Hetken päästä Tommilta tulee viesti, että hän on muiden kanssa pihassa odottamassa. Ahtaudumme Aleksin kanssa autoon muiden poikien seuraksi ja lähdemme ajamaan kohti keikka paikkaa
Sanoja 541
Täst tuli vähä lyhyempi ku pari aikasempaa mut toivottavasti tykkäsitte :). Ja sori kirjotusvirheet olin aika väsyny ku kirjotin tätä
YOU ARE READING
Feel something
FanfictionSisältää ainaki Olli x Aleksi juttui ja varmaa jotai muutaki mut kattellaa sitä myöhemmin. Kirjottelen lähinnä omaks iloks mut kiva jos tykkäätte 😁 TW. K18 settiä ainaki todennäköisesti Päihteitä, kyllä Petipuuhia, todennäköisesti Kirjoitusvirheit...