!!!Sisältää smuttia!!!
Aleksi
Suudeltuamme pitkään keskellä siltaa, lähdemme takaisin hotellille. Itse olen nukkunut vain pari tuntia ja Olli ei ollenkaan. Aamulla herätys olisi seitsemältä, joten emme edes ehtisi nukkua kovin paljoa.
Käteni tärisevät edelleen hieman, sillä en ole täysin ehtinyt toipua paniikista, jonka Olli minulle aiheutti kiivetessään takaisin sillalle. Luulin että hän hyppäisi. Olli huomaa käsieni tärinän ja nappaa toisen käteni käteensä. Jatkamme matkaa käsikädessä. Pääsemme hotellille emmekä edes vaihda vaatteita, vaan painumme suoraan nukkumaan.
-----------
Aamulla herään seitsemältä Ollin herätykseen. Samaa ei voi sano Ollista, joka jatkaa tyytyväisenä nukkumista. Yritän ravistella häntä hereille, mutta hän ei tee elettäkään herätäkseen.
Kiipeän istumaan hajareisin tämän päälle ja suutelen häntä. Olli herää siihen hymyillen ja tuijotamme toisiamme hiljaa. Suutelen häntä uudelleen ja nousen sitten hänen päältään. Alan pukea päälle.
"Ööö Ale......tota...." kuulen Ollin mutisevan ja käännyn katsomaan häntä. Näen Ollin kasvoilla kevyen punan ja huomaan kohouman tämän haarovälissä. Kasvoilleni leviää virnistys. Kiipeän takaisin Ollin päälle ja alan suudella tämän kaulaa.
"Mmm meil eei oo kauaa aikaa" mutisen Ollin kaulaa vasten ja vedän sitten tämän alushousut pois. Otan sen käteeni ja alan vetää nopeita vetoja Ollin voihkiessa äänekkäästi. Hetken päästä otan sen suuhuni ja ei mene kauaa kun tunnen lämmintä nestettä suussani. Nielaisen hymyillen, suutelen Ollia ja jätän hänet makaamaan hengästyneenä sängylle.
Olli
Makaan hengästyneenä sängyllä. Ei vittu että rakastan tota jätkää. Vaikka nukuinkin yön huonosti niin uskon päivän olevan hyvä......kiitos Aleksin.
Illasta olisi keikka ja joutuisimme hengata koko päivän keikkapaikalla, sillä tämä olisi ensimmäinen live keikka tänä kesänä ja tarvitsemme harjoitusta. Kuulen Aleksin menevän suihkuun ja päätän itse raahautua perässä heti kun jalkani taas kantavat.
---------------
Käytyämme suihkussa vedämme nopeasti päälle jotkin lähimmät vaatteet ja suuntaamme aamupalalle. Kokoonnumme samaan pöytään muitten bändiläisten kanssa, jotka ovat tulleet hotellille aamupalalle ja käymme läpi päivän suunnitelman.
Jossain vaiheessa aamupalaa Joonas katsoo minua merkitsevästi ja on vetäisevinään kaulustaan ylöspäin. Katson häntä hetken hämmentyneenä kunnes tajuan yhtäkkiä vetää hupparini kaulusta kaulani suojaksi. En tietenkään aamun kiireessä ollut tajunnut peittää Aleksin aamulla tekemiä fritsuja.
Hymyilen Joonakselle kiitollisena ja vilkaisen muita nähdäkseni tajusiko joku muu asian. Muut kuitenkin ovat täysin keskittyneitä päivän aikataulun läpikäymiseen, että tilanne meni heiltä täysin ohi.
Vähän on lyhyt mut en jaksanu kirjottaa pidempää ku väsy painaa päälle.
Sanoja 368
YOU ARE READING
Feel something
FanfictionSisältää ainaki Olli x Aleksi juttui ja varmaa jotai muutaki mut kattellaa sitä myöhemmin. Kirjottelen lähinnä omaks iloks mut kiva jos tykkäätte 😁 TW. K18 settiä ainaki todennäköisesti Päihteitä, kyllä Petipuuhia, todennäköisesti Kirjoitusvirheit...