9. #Oleksi

639 33 24
                                    

Olli

Vihdoin ja viimein treenit ovat ohi. Ne tuntuivat piinaavan pitkiltä ja koko treenien ajan vilkuilimme Aleksin kanssa toisiamme. Yritän uskotella itselleni eilisen olleen taas vain känni sekoilua, sillä Aleksilla on tyttöystävä. Sisimmässäni tiedän kuitenkin, että emme juoneet kumpikaan kahta tölkkiä enempää.

  Muut ovat jo lähteneet ja olemme jälleen Aleksin kanssa kaksin. Tunnelma on kireä enkä oikein tiedä mitä sanoa. Itse haluaisin Aleksia iha vitusti, mutta en voi tehdä mitään ennen kuin Aleksi on päättänyt, mitä hän haluaa.

  "Tartteks kyydin kotiin?" Aleksi kysyy minulta hetken päästä. "Ainahan kyyti kelpaa", totean ja nousen ylös sohvalta. "Hei kuule pitäskö meijän puhua siit eilisestä?" Kysyn Aleksilta joka seisoo selin minuun pakkaamassa tavaroitaan. Aleksin olemus jännittyy ja hän huokaa. 

"Sori jos annoin väärän kuvan, mut me ei voida jatkaa tällasta. Mul on tyttöystävä ja sitäpaitsi oon hetero." "Sinäkö hetero", tuhahdan ja lähden kävelemään ovea kohti. Tajuan Aleksin pointin, mutta oloni on hyväksikäytetty. Lähden studiolta ovet paukkuen.

Aleksi

"Sinäkö hetero" , kuulen Ollin mutisevan ja hetken päästä ovi pamahtaa kiinni. Oloni on todella ahdistunut. Pidän Millasta, mutta eilinen Ollin kanssa oli ihan next level juttua verrattuna Millan kanssa hengaamiseen.

 Kyynel vierii poskelleni. Tajuan kuinka tylyltä kuulostin kun sanoin Ollille ettei välillämme voi olla mitään. Tilanteesta pahimman tekee se, että kummallakin kerralla minä olin se joka teki aloitteen.

 Alan kirjoittaa Ollille viestiä, mutta pyyhin sen kerta toisensa jälkeen pois. Päätän lähteä kotiin selvittelemään päätäni.

---------------

Automatkalla pistän radion päälle. Päädyn ylex:älle. Hetken päästä radiosta alkaa soida Sannin uusi kappale. Kuuntelen sanoja tarkemmin.

 "......Että mä en oo pettäjä, Vaikka hengität edessäni melkeen mun suuhun

Mä en tahdo lähteä tästä kämpästä
Takas sinne minne mä kuulun
Jos mä oon täysin rehellinen
Niin mä valehtelen huonosti mulle
Kun mä sanon et mä en oo pettäjä, vielä
Mut jos jatkat sellaiseks muutun"

Käännän kanavan nopeasti NRJ:lle. Pian sieltä alkaa soida Olivia Rodrigo. 

"You betrayed me
And I know that you'll never feel sorry
For the way I hurt, yeah
You'd talk to her
When we were together
Loved you at your worst
But that didn't matter
It took you two weeks
To go off and date her
Guess you didn't cheat
But you're still a traitor"

Suljen radion kokonaan. En halua kuunnella biisejä jotka muistuttavat siitä millainen kusipää olen.

Olli

Pääsen kotiin ja tunnen kyynelten kirvelevän silmissäni. "Nyt et itke, se on vaa sun tyhmä bändi kaveri, ja sä tiiät et pääset yli" yritän tolkuttaa itselleni.

 Istun sohvalle selaamaan tiktokkia, jotta tulisin paremmalle tuulelle. Eteeni tulee monia bändiimme liittyviä tiktokkeja ja tykkäilen niistä hymyillen, salaisella käyttäjälläni. Hetken päästä yksi videoista pistää silmääni. 

Videoon on koottu pätkiä haastatteluistamme ja liveistämme, mutta huomiota on kiinnitetty nimenomaan minuun ja Aleksiin. Huomio on tahallaan viety meidän vaihtamiin pitkiin katseisiin ja halauksiin. Videon tekstinä lukee "En mä shippaa, mut oishan noin helvetin söpöjä yhessä" ja hästägeiden joukosta yksi pistää silmääni #Oleksi.

 Hämmentyneenä avaan kommentti osion, jossa kommentit ovat samaa luokkaa kuvatekstin kanssa. Olen aikaisemminkin nähnyt shippaus tiktokkeja esimerkiksi Nikosta ja Joonaksesta, mutta tämä tuli hieman puskista. Suljen tiktokin ja päätän ruveta nukkumaan.

Joo tää oli taas tämmönen täyteluku, ku pää löi vähä tyhjää mut eiköhän ens osassa lähe taas tarina kulkee eteenpäin.

Sanoja 500

Feel somethingWhere stories live. Discover now