Sori mul on menny ny tosi kauan saada tänne mitää ku oon yrittäny edistää tota Jikoo ja seki on siis juonellisesti nii vaihees etten tätä viittii kauheen pitkälle viel jatkaa, mut aattelin tähä välii käydä heittää teille tänne vähä smuttia ni jaksatte sit taas venailla, joten joo TW:Smuttia oikeestaa koko luku i guess :D
Olli
Kiepautan Aleksin alleni ja istun tämän päälle hajareisin. Hän virnistää minulle ja vetää minut hartoistani lähemmäksi ja suutelee huulille. Tai no, ei sitä kyllä suudelmaksi oikein voi sanoa. Enemminkin nuolemista.....tai jotain vastaavaa.
Vetäydyn hengästyneenä taaksepäin ja tuijotan Aleksia silmiin. Alan suudella tämän kasvoja ja siitä etenen hänen leukansa kautta kaulalle. Nopeasti löydän herkän kohdan tämän kaulasta ja alan imeä siihen fritsua Aleksin huokaillessa allani. Virnistän taideteokselle jonka jätin tämän kaulaan ja lähden kuljettamaan huuliani alas Aleksin paljasta rintakehää. Tuo yrittää työntää minua alemmas hartioistani.
"Pikkasen kärsimätön kenties?" naurahdan ja katson Aleksia kiusoitellen. "No vittu vähemmästäki" Aleksi vastaa tuskaisen kuuloisena ja yrittää vieläkin työntää minua alemmas, mutta vastustelen, sillä minulla ei ole aikomuksenakaan edetä pidemmälle.....vielä.
Kohta jatkan jälleen matkaani ja päädyn Aleksin ala vatsalle. Hänen suustaan pääsee nautinnollinen henkäys kun vien toisen käteni hänen etumukselleen. Hän yrittää jälleen saada minua jatkamaan pidemmälle, mutta tällä kertaa otan hänen ranteistaan kiinni ja sidon ne yhteen sängyn vieressä lojuneella huivilla. Hän katsoo minua hetken hämmentyneenä mutta virnistää sitten kun tajuaa mitä teen.
"Ai että tällaseesta sä oot kiinnostunu" hän sanoo ja virnistää. Kohautan olkiani. "En oo koskaa kokeillu, lähinnä ny vaa siks ku häiritsit mun työtä" vastaan ja virnistän takaisin. "Ei kai oo liian kireellä?" Kysyn vielä kun saan huivin solmittua. Tämä pudistaa päätään ja otan sen merkkinä jatkaa hommiani. Vetäisen tämän bokserit pois ja liu'utan käteni hänen sisäreisilleen. Hänellä seisoo jo huolella ja päätän hieman avittaa häntä.
Otan hänen kalustaan kiinni ja vedän muutaman ripeän vedon, saaden Aleksin melkein huutamaan nautinnosta. "Oho, ei siit viime kerrasta kai näin kauaa oo" vittuilen ja Aleksi mulkaisee minua pahasti.
Hitaasti nuolaisen tämän kalua koko mitalta ja hän kiemurtelee sängyllä, sillä ei saa liikutettua käsiään huivin takia. Alan pyöritellä kieltäni kalun ympärillä saaden Aleksin huokailun lisääntymään. Hän yrittää liikuttaa lantiotaan niin, että nopeuttaisin vauhtia, mutta vetäydyn heti kauemmas, sillä en halua hänen tulevan vielä.
"Olli pliiiiis tee jotai, mä oon iha just tulos" hän anelee, mutta katson häntä vain ilkikurisesti hymyillen. "Pliis voin vaikka panna sua...iha sama kuhan ny vaan teet jotai" hän valittaa epätoivoisena.
"No siis pano ei oo kyl koskaa pahitteeks" pohdin ja nojaudun avaamaan huivin tämän ranteiden ympärillä. Heti kun saan huivin auki hän siirtyy heti itse päälleni ja vetää minunkin bokserit pois. Nyt olemme kumpikin alasti ja minullakin seisoo ihan kiitettävästi.
Aleksi
Vedän muutaman vedon Ollin kalulla, ennen kuin nappaan yöpöydällä lojuvan liukkari purkin käteeni. Olli seuraa hiljaa kun valutan liukkaria kolmelle sormelleni ja vedän sitten hänen jalkansa koukkuun. Vilkaisen häntä vielä kysyvästi ennen kuin työnnän ensimmäisen sormen hänen sisäänsä.
Hän haukkoo henkeään ja annan hänen totutella ennen kuin alan liikuttaa kättäni. Tämä on ensimmäinen kerta kun teen hänelle näin joten annan hänen totutella rauhassa. Kohta lisään toisen sormen ja lopulta kolmannen. Olli hengittää raskaasti silmät kiinni ja huokailee välillä nimeäni.
"Voiks sä vaa jo panna mua?" Hän kysyy juuri kun olen lisännyt kolmannen sormen. Virnistän ja vetäisen sormeni pois hänen sisältään joka saa hänet henkäisemään. Asetan kaluni päälle kortsun ja laitan siihen vielä hieman liukkaria ennen kuin työnnyn varovasti hänen sisäänsä. Hän tarraa välittömästi olkapäistäni kiinni ja vingahtaa kivusta.
Annan hänen jälleen totutella tunteeseen ja alan sitten liikkua nopeuttaen tahtia koko ajan. Olli alkaa voihkia kovaan ääneen ja myönnettäköön etten itsekään kovin hiljaa pysy. Ollin toinen käsi hakeutuu hänen omaan haaroväliinsä, mutta siirrän hänen kätensä pois ja laitan omani tilalle.
Alan vedellä vetoja saman tahtiin kuin liikutaan lantiotani ja Olli rukoilee minua nopeuttamaan tahtia. Olen jo lähellä huippua ja kohta lämmin aalto läpäisee kroppani. Vetäydyn Ollin sisästä ja kumarrun tämän haaroihin ottamaan häneltä suihin. Kohta hänkin tulee ja nielen koko lastin. Heittäydyn hänen viereensä makaamaan.
-----------------
Makaamme hiljaa sängyllä tasaten hengityksiämme. Hetken päästä nousemme ylös, käymme suihkussa ja vaihdamme lakanat. Kohta makoilemme suihkun raikkaina puhtaissa lakanoissa. Pääni on jälleen Ollin rintakehällä ja hän silittää hiuksiani.
"Hei nyt on ratkasun hetki, näkeeks musta ku mä oon saanu?" kysyn ja nousen virnistäen katsomaan Ollia silmiin. Hän katsoo minua hetken hiljaa ennen kuin vastaa "Hmm se jää varmaa mysteeriks, koska perjaatteessahan sä panit mua enkä mä sua, joten en osaa sanoo." Hän virnistää minulle kun katson häntä hieman hämmentyneenä.
"Oliks tää suunniteltu juttu, et pääset jatkossaki panee mun kaa?" kysyn ja hymyilen kysyvästi. Olli pudistaa päätään. "Ei, koska tiiän et pääsen joka tapaukses" hän vastaa ja virnistää omahyväisesti. Nappaan hänen päänsä alla olleen tyynyn ja lyön häntä sillä naamaan.
"Hei mistä hyvästä toi oli?" hän kysyy ja nousee istumaan. "Siitä hyvästä ku oot ärsyttävä" vastaan hymyillen ja mätkäisen häntä uudelleen tyynyllä. Hän nappaa toisen tyynyn ja lyö sillä minua. Tyynysodaksihan se menee.
Kohta makaamme jälleen sängyllä, mutta tällä kertaa nauramme kumpikin hervottomasti. Naapurit varmaan rakastaa meitä yli kaiken, kun riehumme täällä yötä myöden. Painaudun jälleen kiinni Ollin kylkeen, tällä kertaa valmiina nukkumaan. Liu'utan sormiani pitkin Ollin kyljessä olevaa arpea.
"Sattuuks tää?" kysyn ja nostan katseeni Olliin joka on jo melkein puoli unessa. "Ei, se tuntuu vaa oudolta, ku perjaattees tiiän et kosket siihe, mut en tunne mitää ku se on nii arpeutunu" hän mutisee. Hymähdän vastaukseksi ja korjaan asentoani, ettei niskani olisi aamulla jumissa. "Öitä rakas" mutisen, mutta en saa enää vastausta, sillä Olli on jo sikeässä unessa.
Sanoja:960
Semmone luku siitä sitte teille. Kirjotin tätä joskus yöllä ni on sit myös sen mukasta settiä. En oo kauhee tyytyväinen tähä, mut ehkä tää ny menee paremman puuttees. En sit kustanna kenenkää terapioita :D Jatkan viel Jikoo pari osaa ennen ku tää lähtee juonellisesti etenee, eli jos haluu jotain luettavaa ni se stoori löytyy mun profiilista. Ei mul muuta, viettäkää kiva päivä :)
YOU ARE READING
Feel something
FanfictionSisältää ainaki Olli x Aleksi juttui ja varmaa jotai muutaki mut kattellaa sitä myöhemmin. Kirjottelen lähinnä omaks iloks mut kiva jos tykkäätte 😁 TW. K18 settiä ainaki todennäköisesti Päihteitä, kyllä Petipuuhia, todennäköisesti Kirjoitusvirheit...